Problem z turbo

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

mati87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz lis 06, 2005 20:17
Lokalizacja: chorzów

Problem z turbo

Post autor: mati87 » pt lis 25, 2005 19:18

Mam golfa IV !.9 TDI (2001) nie załancza mi sie turbina. Co może być przyczyną tego??
prosze o pomoc



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt lis 25, 2005 19:49

a skad wiesz ze nie pracuje Ci turbina??

sprawdzales to jakos?


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pt lis 25, 2005 21:13

pewnie wogóle jej tam nie ma skoro się nie załącza :P


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

mati87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz lis 06, 2005 20:17
Lokalizacja: chorzów

Post autor: mati87 » pt lis 25, 2005 22:48

wciskam gaz do dechy a on zbiera sie jak polonez wogóle nie ciągnie to jak to nie jest turbina to co??



figurel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: sob paź 02, 2004 08:14
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: figurel » pt lis 25, 2005 22:54

Przepływomierz? Odepnij wtyczkę od niego, zobacz czy będzie lepiej.



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pt lis 25, 2005 22:56

to może być 100 tysiecy róznych rzeczy z turbina włącznie, jesli chcesz sie czegoś dowiedziec to musisz podac trochę danych: jaki silnik, czy kopci czy jest mulowaty w całym zakresie obrotow czy np. idzie tylko do 130km/h itd. Bo na tym etapie to Ci moge powiedzieć że przyczyna może byc:

1. przepływomierz
2. N75
3. zapieczone kierownice w sprezarce
4. nieszczelnośc w dolocie
5. uwalony wastegate
6. nieszcelnośc w podciśnieniu
7. padnięty ECU
8. padniety czujnik akceleratora itp...

...do wyboru do koloru

co do turbiny to jest ona napedzana gazami wylotowymi i załącza się w momencie uruchomienia silnika, wyłącza chwile po zgaszeniu, chyba ze jest całkowicie zatarta.

Z autem nalezy wybrać się na diagnoze dynamiczną VAGiem


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt lis 25, 2005 23:12

N-75 wywali nawet na statycznej diagnozie. ale jesli pisze ze zbiera mu sie mulowato to raczej wyklucza n-75 i przechyla szale na przeplywke odpepnij ja przejedz sie i podepnij u mnie sie kiedys tylko przywiesila i to pomoglo.

i tak jak radzi reszta podjedz na VAGa


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » sob lis 26, 2005 00:54

Adamm pisze:N-75 wywali nawet na statycznej diagnozie.
niekoniecznie - wywali jak jest zupełnie uwalony
Adamm pisze:ale jesli pisze ze zbiera mu sie mulowato to raczej wyklucza n-75 i przechyla szale na przeplywke
jak na razie to nie za wiele napisał, moze być przepływka, może być nieszczelność w dolocie/podciśniieniu, mogą być zapieczone kierownice - tak to panie tylko wróżka dopasuje ... :P


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob lis 26, 2005 01:06

mi wywalilo blad N-75 mimo ze byl on sprawny a tylko sie wezyki przetarly :/


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
awl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: śr wrz 28, 2005 11:49
Lokalizacja: okolice W-wy
Kontakt:

Post autor: awl » czw gru 01, 2005 22:48

Corvax pisze:to może być 100 tysiecy róznych rzeczy z turbina włącznie
Witam,

Podepnę się pod temat. Jak rozpoznać czy z turbiną jest coś nie tak, czy słychać to w jakiś specyficzny sposób. Miałem kiedyś motocykl z turbiną i tam to od razu słyszałem kiedy turbina zaczyna pracować albo coś jest nie tak. Z tym, że tam była na wierzchu, a tu jest gdzieś pod machą :-k


Pozdrawiam,
Adam

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 450 gości