wtrysk K-Jetronic => info
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
wtrysk K-Jetronic => info
Witam
Przymierzam sie do kupna Jetty I 1.6 GTI. Ten silniczek ma wtrysk K-Jetronic. Slyszalem ze to trudne do regulacji obslugi itd. Prosilbym uzytkownikow takich silnikow o jakies info na ten temat.
Przymierzam sie do kupna Jetty I 1.6 GTI. Ten silniczek ma wtrysk K-Jetronic. Slyszalem ze to trudne do regulacji obslugi itd. Prosilbym uzytkownikow takich silnikow o jakies info na ten temat.
Gorzej jak źle działa Nie ma w sieci porządnego opisu do tego wtrysku po polsku. Jest tylko na przykładzie Forda Capri. Może to kogoś zainteresuje http://www.capri.pl/garage/kjetronic-2.8i U mnie jak sie zrobiło chłodniej to zaczęły sie problemy z uruchamianiem ciepłego silnika, ale z braku czasu tak sobie smigam.
[ Dodano: Sob Gru 03, 2005 13:44 ]
Nie wiedziałem, że uruch_amianie to brzydki wyraz
[ Dodano: Sob Gru 03, 2005 13:44 ]
Nie wiedziałem, że uruch_amianie to brzydki wyraz
Re: wtrysk K-Jetronic => info
Nie sa trudne do regulacji ,pod warunkiem ze ktos sie na tym zna.Krisss pisze:Witam
Przymierzam sie do kupna Jetty I 1.6 GTI. Ten silniczek ma wtrysk K-Jetronic. Slyszalem ze to trudne do regulacji obslugi itd. Prosilbym uzytkownikow takich silnikow o jakies info na ten temat.
no a sluchajcie=> czy silnik taki jak w Jetta 1, 1.6 GTI ( 110 KM) z 1980r. ma cos takiego jak ssanie automatyczne?? jak ja odpale na benzynie to mi caly czas trzyma kolo 2500 obr/min. Cos mam rowno popieprzone z tym wtryskiem :/
JEEDAY przyspiesza 0-150-0 => http://www.youtube.com/watch?v=uDs0SicGJN4
ALARMY, CENTRALNE ZAMKI, BLOKADY, CB RADIA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, MECHANIKA-NAPRAWY ROZNE-pisz na priv
ALARMY, CENTRALNE ZAMKI, BLOKADY, CB RADIA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, MECHANIKA-NAPRAWY ROZNE-pisz na priv
wiec to jest tak: to jest silnik "EG". Kupilem te auto niedawno. Sprzedajacy mowil ze pali mu okolo 10/100km przy spokojnej jezdzie. 1 Objaw jest taki ze gdy odpale ja na paliwie to wchodzi na wysokie obroty i je trzyma caly czas, nawet jak sie rozgrzeje. chlopek mowil mi ze pompa paliwa juz sie "konczy" powoli, i cos jeszcze mowil o jakims zaworku zwrotnym ktory ma trzymac cisnienie w ukl. paliwowym, ze tez podobno nie robi tak jak trzeba. 2. Gdy przelacze na gaz to musze ja gazowac caly czas powyzej 2000 obr. bo zwyczajnie sobie gasnie. Problemow z odpaleniem cieplego silnika na gazie nie ma, tylko wlasnie gdy obroty zejda ponizej 2000 (nawet gdy jadę) to autko sobie gasnie. 3. Mowil tez cos ze jak wlaczy swiatla to obroty strasznie spadaja. Jest taka opcja ze ponizej tych 2000 ładowanie jest tak male ze napiecie na cewce maleje na tyle ze auto gasnie? qrde ludzie pomocy!!
JEEDAY przyspiesza 0-150-0 => http://www.youtube.com/watch?v=uDs0SicGJN4
ALARMY, CENTRALNE ZAMKI, BLOKADY, CB RADIA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, MECHANIKA-NAPRAWY ROZNE-pisz na priv
ALARMY, CENTRALNE ZAMKI, BLOKADY, CB RADIA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, MECHANIKA-NAPRAWY ROZNE-pisz na priv
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 270 gości