Korektor hamowania w MK3

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Hans_gd4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: ndz wrz 16, 2007 20:59
Lokalizacja: 3city

Korektor hamowania w MK3

Post autor: Hans_gd4 » wt gru 16, 2008 22:24

A więc lekko zgłupiałem ; Jako,że przymierzam się do wymiany przewodów hamulcowych u mnie, przestudiowałem długości tych przewodów na tył i ......
Rysunek tylnich przewodów w Variancie jak poniżej:
Obrazek

1. Interesują mnie przewody nr 5 i 8 [Podane sa po dwie wartości długości do każdego-który wybrać?]
Teraz bardziej zastanawiające:
2.Z rysunku wynika, że występowały wersje z korektorem [przewody nr 6 i 9] i bez korektora [przewody nr 5 i 8] - jednakże, z tego co przeszukałem i co mówi Etka wszystkie golfy posiadały korektor bez wyjątków ? [mam ABS; korektora u mnie nie widać a układ zgadza się według schematu z przewodami 5 i 8]
Dodam, że auto jest 100% oryginał ze znana przeszłością; hamuje b. dobrze - w rzeczywistości jak i na rolkach :hmm:


DżedajA2 86
A6 Afn by Tune-up.pl

Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » wt gru 16, 2008 22:33

u mnie też nie ma


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
roger18sx
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 352
Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 00:00
Lokalizacja: sanok
Kontakt:

Post autor: roger18sx » wt gru 16, 2008 23:06

A JA MAM KOREKTOR I ABS tez


VW NA ZAWSZE

Awatar użytkownika
flatron316
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:34
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:

Post autor: flatron316 » wt gru 16, 2008 23:12

Dodam, że auto jest 100% oryginał ze znana przeszłością; hamuje b. dobrze - w rzeczywistości jak i na rolkach :hmm:
Może być bez korektora.Koleś tak miał.Na rolkach będzie ok.W realu na drodze różnicę (minimalną) możesz odczuć jedynie w drodze hamowania gdy auto jest załadowane i obciążone maxymalnie.



Jarowo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 759
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 12:08
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Jarowo » wt gru 16, 2008 23:13

Hans_gd4, mk3 z silnikiem ABD nie ma korektora siły hamowania z tyłu przy belce jako jedyny. Zamiast tego posiada korektory/regulatory siły hamowania przy pompie hamulcowej. Przewody 5 i 8 to własnie do ABD


JaroW

Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » śr gru 17, 2008 09:07

skoro nie masz korektora i przewody idą od pompy do kół z tyłu to masz 5 i 8 możesz pare centymetrów dłuższe kupić


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

Hans_gd4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: ndz wrz 16, 2007 20:59
Lokalizacja: 3city

Post autor: Hans_gd4 » śr gru 17, 2008 23:49

No tak, tylko że ABD to nie 1Z jak u mnie - dziwi mnie to, bo wszystko z tyłu wygląda jak fabryka- a przy korektorze układ przewodów jest wyraźnie inny :hmm:
Jak będe wymieniał przewody muszę to "zbadać" jeszcze raz


DżedajA2 86
A6 Afn by Tune-up.pl

Jarowo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 759
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 12:08
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Jarowo » czw gru 18, 2008 01:19

Hans_gd4 pisze:Interesują mnie przewody nr 5 i 8 [Podane sa po dwie wartości długości do każdego-który wybrać?
Nie wiem czy masz na myśli wartości podane w nawiasach i bez. I tu pytanie. Nie wiesz przypadkiem czy "Anglicy" nie mają pompy z drugiej strony? Może to powoduje że jeden przewód ma różne długości. Zobacz na opis przednich przewodów, bo coś mi się tak wydawało jak przeglądałem kiedyś Etkę. Sam nie mogę tego zrobić bo robię na "lapku" i mi Etkę rozdzielczość matrycy blokuje.


JaroW

Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » czw gru 18, 2008 08:24

większość sklepów ma katalogi z długościami przewodów, a przecież możesz wejść pod auto i zmierzyć przewody sznurkiem i dodać jakąś tolerancje na zagięcia
anglicy mają pompę po drugiej stronie to fakt ale nie wydaje mi się żeby etka miała te dane właśnie w nawiasach, wydaje mi się że te dane w nawiasach to normalny hatchback a bez to variant
Ostatnio zmieniony czw gru 18, 2008 08:34 przez T.O.B.I., łącznie zmieniany 1 raz.


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » czw gru 18, 2008 08:59

Jarowo pisze:
Hans_gd4 pisze:Interesują mnie przewody nr 5 i 8 [Podane sa po dwie wartości długości do każdego-który wybrać?
Nie wiem czy masz na myśli wartości podane w nawiasach i bez. I tu pytanie. Nie wiesz przypadkiem czy "Anglicy" nie mają pompy z drugiej strony? Może to powoduje że jeden przewód ma różne długości. Zobacz na opis przednich przewodów, bo coś mi się tak wydawało jak przeglądałem kiedyś Etkę. Sam nie mogę tego zrobić bo robię na "lapku" i mi Etkę rozdzielczość matrycy blokuje.
Włąśnie, Ciebie interesują przewody z opisem KZP, KZL są dla "angoli".


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 118 gości