1.8RP Muli na benzynie na gazie wsio ok

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
doktored
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: pt lip 20, 2007 13:24
Lokalizacja: z tamtad

1.8RP Muli na benzynie na gazie wsio ok

Post autor: doktored » śr gru 17, 2008 15:49

Witam Panowie i Panie jesli sie takowe znajda.

Otoz mam problem z moja golfina, zaczelo jej sie cos jebac na paliwku. Odpalajac na paliwe nie raz nie trzyma obrotow, a jak wezme przegazuje na luzie i juz sie wkreci na wysokie obroty to ok ale puszcza i nie trzyma wolnych gasie, dodatkowo jadac powiedzmy na 4 te 60 robie redukcje na 3 daje do pieca nie koniecznie do konca np. 3/4 gazu lub troche mein nie wazne i odczuwam jak by samochod zostawal w tyle dlugo myslal i do piero po chwili atakowal nie wiem czy moze jaksi przewodzik czy filterek paliwa jest przypchany i nie moze odrzu tak duzo plaiwa zapodac pompa, czy moze to jzu koniec pompy. Pomozcie mi dodam ze na gazie jest wsio OK idzie rowno od poczatku to musi byc cos z paliwem, a czy to mozliwe zebym zatankowal tak *#cenzura#**we paliwo nie wiem, a nie che isc do mechaniora zadnego bo pewnie mi powei pompa cos tam cos tam itd . koszt tyle $$$ ze glowa mnei rozboli, bo nie ma teraz takeigo znajomego mechaniora, a jak bylem kiedys ze stukanie ppychaczy u mechaniora to zaraz wylizyl i ladna sumke a dopiero ziomek powiedzial dolej oleju i do tej pory jest OK :D


EXCEPT UNEXCEPT

Jedyny sluszny samochod=vw, jedyny sluszny vw=golf, jedyny sluszny golf = MK2---->[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2127821#2127821][b]Golf MK2 1.8GT SPECIAL[/b][/url]

agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » śr gru 17, 2008 15:54

jak nie masz przekaznika od resetu ECU to dzieja sie wlasnie takie rzeczy
odlacz kleme na 5 min i zobacz czy pomoze - jak zadziala to zakladaj przekaznik
jak nie zadziala to zczytaj kody blyskowe
w dziale porad jest jak sie zczytuje kody w tym silniku



Awatar użytkownika
doktored
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: pt lip 20, 2007 13:24
Lokalizacja: z tamtad

Post autor: doktored » śr gru 17, 2008 19:09

Ok sprawdze dzis twoja porade

A mozesz mi powiedziec cos wiecej o tym przekazniku i jak to bylo montowane czy seria i np. czemu go nie mam jak bylo to w seri albo gdzie szukac takiego przekaznika
Ostatnio zmieniony śr gru 17, 2008 19:11 przez doktored, łącznie zmieniany 1 raz.


EXCEPT UNEXCEPT

Jedyny sluszny samochod=vw, jedyny sluszny vw=golf, jedyny sluszny golf = MK2---->[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2127821#2127821][b]Golf MK2 1.8GT SPECIAL[/b][/url]

Awatar użytkownika
stelmik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: wt mar 18, 2008 18:09
Lokalizacja: dęblin
Kontakt:

Post autor: stelmik » śr gru 17, 2008 19:22

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=44833- zamontuj przekaźnik i po bólu



Awatar użytkownika
sle
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 904
Rejestracja: czw lis 08, 2007 15:27
Lokalizacja: opole/śląsk

Post autor: sle » śr gru 17, 2008 19:40

taki przekaźnik to nie jest seria. Samemu się montuje za parę złotych albo jedzie do gaziarzy albo jakiegoś elektryka jeśli Ty nie dotykałeś w życiu lutownicy. No ale podstawa to sprawdzić czy to właśnie to. Czyli odłączyć aku i ponownie odpalać na PB. Jak nie to szukać dalej...


dekoracje weselne, florystyka -> prv

muzykant

Post autor: muzykant » śr gru 17, 2008 19:59

Tylko nie zapominajmy, że przy instalacjach gazowych II generacji przekaźnik resetujący ECU to tylko półśrodek, po to m.in. jest "komputer" gazowy by się zajął emulacją sondy lambda.



Awatar użytkownika
doktored
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: pt lip 20, 2007 13:24
Lokalizacja: z tamtad

Post autor: doktored » czw gru 18, 2008 11:05

Dzieki wielkie panowie, ale problem juz rozwiazany po wypowiedzi agrala, golfik smiga jak zly :D :P ,a ze waszka tanieje to szkoda jezdzic na lpg :D. Notomiast dzieki wypowiedzistelmik'a, w niedlugim czasie montuje ten przekaznik do resetu :D

Jeszcze raz dzieki :grin:


EXCEPT UNEXCEPT

Jedyny sluszny samochod=vw, jedyny sluszny vw=golf, jedyny sluszny golf = MK2---->[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2127821#2127821][b]Golf MK2 1.8GT SPECIAL[/b][/url]

agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » czw gru 18, 2008 16:50

czyli pomoglo odpiecie klem?



Awatar użytkownika
sle
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 904
Rejestracja: czw lis 08, 2007 15:27
Lokalizacja: opole/śląsk

Post autor: sle » czw gru 18, 2008 17:05

agrala pisze:czyli pomoglo odpiecie klem?
przecież napisał, że pomogło :jezor:


dekoracje weselne, florystyka -> prv

Awatar użytkownika
doktored
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: pt lip 20, 2007 13:24
Lokalizacja: z tamtad

Post autor: doktored » pt gru 19, 2008 11:18

agrala pisze:czyli pomoglo odpiecie klem?
Tak :grin:

A sluchajcie czemu teraz w zieme tak mam ze jak odpale na benzynie i odrazu przelacze na gaz to jest "niby" ok i jak jade dodaje gazu to wszystko gra jednak gdy spuszcze noge z gazu a w oncowej fazie wcisne sprzeglo obroty spdaja do zera i silnik gasnie, malo to on nie moze odpalic przez jaksi moment po takim zgasnieciu. Jednak gdy przejade chwile na benzynce i silnik zlapie jakiej kolwiek temperatury problem nei wystepuje i chodzi eleganco na gazie nic mu sie nie dzieje.


EXCEPT UNEXCEPT

Jedyny sluszny samochod=vw, jedyny sluszny vw=golf, jedyny sluszny golf = MK2---->[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2127821#2127821][b]Golf MK2 1.8GT SPECIAL[/b][/url]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt gru 19, 2008 11:47

doktored, to jest norma, zanim się układ zagrzeje to gaz częścowo skrapla się w parowniku i w dolocie, mieszanka robi się niewłaściwa do dobrej pracy, a jak zapalasz zaraz na benie to dochodzi do niej parujący skroplony gaz. Jeśli masz zamiar zatrzymać się pól kilometra od domu po fajki, to nie dopuść do przełączenia się na LPG, czyli nie gazuj lub steruj włącznikiem
Ostatnio zmieniony pt gru 19, 2008 11:48 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
doktored
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: pt lip 20, 2007 13:24
Lokalizacja: z tamtad

Post autor: doktored » pt gru 19, 2008 18:29

Aha czyli to jest norma, tak myslelem ze to jest spowodowane zimna temperatura i wlasciwosciami gazu, a teraz ty mowisz ze to norma wiec nie szukam jzu dziury w caly.

Dzieki wielkie :bigok:


EXCEPT UNEXCEPT

Jedyny sluszny samochod=vw, jedyny sluszny vw=golf, jedyny sluszny golf = MK2---->[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2127821#2127821][b]Golf MK2 1.8GT SPECIAL[/b][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 322 gości