Geometria Kol opinie?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Geometria Kol opinie?
witam chce sie dowiedziec bylem w pztmot i koles powiedzial mi ze nie robi sie w moim aucie geometrii szok golf 4 2000 podobno nie ustawia sie geometrii czy to prawda
Re: Geometria Kol opinie?
Mozna zrobic zbieznośc, katy są fabryczne i nieregulowane, jak sa odchylenia to cos jest krzywe lub auto miało dzwon. Inni ratuja sie nawiercaniem otowrów pod amortyzator w dolnym mocowaniu jak jest fabrycznie w MK III i wtedy można skorygowac pochylenia koła. Tak normalnie to w MK IV tylko zbieżnośc.rogal165 pisze:witam chce sie dowiedziec bylem w pztmot i koles powiedzial mi ze nie robi sie w moim aucie geometrii szok golf 4 2000 podobno nie ustawia sie geometrii czy to prawda
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10545
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Geometria Kol opinie?
tak jak kolega w/w napisał, geometrię tak - ale w MK5, gdzie jest z tyłu wielowachaczrogal165 pisze:witam chce sie dowiedziec bylem w pztmot i koles powiedzial mi ze nie robi sie w moim aucie geometrii szok golf 4 2000 podobno nie ustawia sie geometrii czy to prawda
Oj, coś mi się nie widzi, że tylko zbieżność jest ustawna.
Dziś widziałem, na dość dobrym sprzęcie do geometrii (John Bean Visualiner 3D) animację, z której wynika że kąty pochyleń kół przednich w MK4 się reguluje - a dokładniej pozycją "sanek" w prawo/lewo.
Niech ktoś rozsądzi ten temacik i coś uszczegółowi, bo mam takowy problem... że zbieżność na zero, niby kąty w normie, ale oba lecą o tyle samo minut w prawo, w stosunku do osi normy, a wszystko od demontażu "sanek" do wymiany przekładni kierowniczej..... i autko też leci lekko na prawo... Czym się tam reguluje i jak???
Dziś widziałem, na dość dobrym sprzęcie do geometrii (John Bean Visualiner 3D) animację, z której wynika że kąty pochyleń kół przednich w MK4 się reguluje - a dokładniej pozycją "sanek" w prawo/lewo.
Niech ktoś rozsądzi ten temacik i coś uszczegółowi, bo mam takowy problem... że zbieżność na zero, niby kąty w normie, ale oba lecą o tyle samo minut w prawo, w stosunku do osi normy, a wszystko od demontażu "sanek" do wymiany przekładni kierowniczej..... i autko też leci lekko na prawo... Czym się tam reguluje i jak???
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 379 gości