Korektor hamowania w MK3
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Korektor hamowania w MK3
A więc lekko zgłupiałem ; Jako,że przymierzam się do wymiany przewodów hamulcowych u mnie, przestudiowałem długości tych przewodów na tył i ......
Rysunek tylnich przewodów w Variancie jak poniżej:
1. Interesują mnie przewody nr 5 i 8 [Podane sa po dwie wartości długości do każdego-który wybrać?]
Teraz bardziej zastanawiające:
2.Z rysunku wynika, że występowały wersje z korektorem [przewody nr 6 i 9] i bez korektora [przewody nr 5 i 8] - jednakże, z tego co przeszukałem i co mówi Etka wszystkie golfy posiadały korektor bez wyjątków ? [mam ABS; korektora u mnie nie widać a układ zgadza się według schematu z przewodami 5 i 8]
Dodam, że auto jest 100% oryginał ze znana przeszłością; hamuje b. dobrze - w rzeczywistości jak i na rolkach
Rysunek tylnich przewodów w Variancie jak poniżej:
1. Interesują mnie przewody nr 5 i 8 [Podane sa po dwie wartości długości do każdego-który wybrać?]
Teraz bardziej zastanawiające:
2.Z rysunku wynika, że występowały wersje z korektorem [przewody nr 6 i 9] i bez korektora [przewody nr 5 i 8] - jednakże, z tego co przeszukałem i co mówi Etka wszystkie golfy posiadały korektor bez wyjątków ? [mam ABS; korektora u mnie nie widać a układ zgadza się według schematu z przewodami 5 i 8]
Dodam, że auto jest 100% oryginał ze znana przeszłością; hamuje b. dobrze - w rzeczywistości jak i na rolkach
DżedajA2 86
A6 Afn by Tune-up.pl
A6 Afn by Tune-up.pl
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
- flatron316
- Gadatliwa bestia
- Posty: 868
- Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:34
- Lokalizacja: 3miasto
- Kontakt:
Nie wiem czy masz na myśli wartości podane w nawiasach i bez. I tu pytanie. Nie wiesz przypadkiem czy "Anglicy" nie mają pompy z drugiej strony? Może to powoduje że jeden przewód ma różne długości. Zobacz na opis przednich przewodów, bo coś mi się tak wydawało jak przeglądałem kiedyś Etkę. Sam nie mogę tego zrobić bo robię na "lapku" i mi Etkę rozdzielczość matrycy blokuje.Hans_gd4 pisze:Interesują mnie przewody nr 5 i 8 [Podane sa po dwie wartości długości do każdego-który wybrać?
JaroW
większość sklepów ma katalogi z długościami przewodów, a przecież możesz wejść pod auto i zmierzyć przewody sznurkiem i dodać jakąś tolerancje na zagięcia
anglicy mają pompę po drugiej stronie to fakt ale nie wydaje mi się żeby etka miała te dane właśnie w nawiasach, wydaje mi się że te dane w nawiasach to normalny hatchback a bez to variant
anglicy mają pompę po drugiej stronie to fakt ale nie wydaje mi się żeby etka miała te dane właśnie w nawiasach, wydaje mi się że te dane w nawiasach to normalny hatchback a bez to variant
Ostatnio zmieniony czw gru 18, 2008 08:34 przez T.O.B.I., łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam T.O.B.I.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
Włąśnie, Ciebie interesują przewody z opisem KZP, KZL są dla "angoli".Jarowo pisze:Nie wiem czy masz na myśli wartości podane w nawiasach i bez. I tu pytanie. Nie wiesz przypadkiem czy "Anglicy" nie mają pompy z drugiej strony? Może to powoduje że jeden przewód ma różne długości. Zobacz na opis przednich przewodów, bo coś mi się tak wydawało jak przeglądałem kiedyś Etkę. Sam nie mogę tego zrobić bo robię na "lapku" i mi Etkę rozdzielczość matrycy blokuje.Hans_gd4 pisze:Interesują mnie przewody nr 5 i 8 [Podane sa po dwie wartości długości do każdego-który wybrać?
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 101 gości