Problemy z mk2,moze ktos rozkmini.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Squad
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr lis 30, 2005 00:33
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Problemy z mk2,moze ktos rozkmini.

Post autor: Squad » śr lis 30, 2005 00:37

Panowie,cos niepokojacego jest,mam pare problemów,numero uno:

Samochod jak odpale po dłuzszym postoju,to gasnie,wogóle nie trzyma obrotów tylko od razu jak tylko noge z gazu zdejmuje to obroty od razu spadaja i [-----],czy jest zimny czy sie rozgrzeje jest to samo,jedynie gdy pojezdze dłuzej typu pare godzin to wtedy jest lepiej,obroty tez spadaja ale zatrzymuja sie na powiedzmy 700-800 obr i nie gasnie.

a teraz probem drugi

Samochod stracił na mocy,były symptomy typu ze samochod szarpał przy ruszaniu,ze tak jakby sie dławił ale jak go stopniowo podgazowałem (takie deptanie w p-e-d-a-ł) to wracało do normy,myslałem ze to przewody i swiece ale [-----],od czasu do czasu to sie zdarza,tylko na lpg tego nie ma a ja chce do cholery jezdzic na benzynie a nie na gazie i jest problem.aaa własnie z ta moca,samochod robi hałasu ale tak jakby go cos hamowało,nie wkreca sie tak jak powinien a na wyzszych biegach typu 4 i 5 to juz tragedia,130-140 i praktycznie staje,

co to moze byc panowie,bo co do drugiego to mam pewnego pomysła tylko czekam czy sie potwierdzi a co do pierwszego to jestem głupi,


Volkswageny nie kapią olejem,one w ten sposób zaznaczają swoje terytorium.

www.Fajna-Felga.pl

Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » śr lis 30, 2005 00:46

Co do 1 to stabilizator biegu jałowego lub silniczek krokowy.Zależy jaki masz silnik, na jakim wtrysku.Raczej to leży trupem po objawach a co do drugiego albo zapłon ale jak na gazie daje radę to pompa paliwowa.Tak myślę.pozdrawiam i odpisz.



Awatar użytkownika
Squad
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr lis 30, 2005 00:33
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Squad » śr lis 30, 2005 00:56

mam 1,8 na elektronicznym wtrysku (tak sadze :crazy: ) i moze masz racje z tym silniczkiem bo juz miałem z nim przygody typu wariacje obrotów i wogóle,a co do drugiego to ja na przykład stawiałem na przepływomierz,moze byc????


Volkswageny nie kapią olejem,one w ten sposób zaznaczają swoje terytorium.

www.Fajna-Felga.pl

Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » śr lis 30, 2005 11:49

Może masz rację.Najlepiej przełożyć z drugiego takiego samego na próbę jak dalej tbędzie to samo to raczej pompa paliwa.Jka jeżdisz na gazie to musaisz pamiętać aby zawsze w zbiorniku było paliwo bo pompa jest smarowana i chłodzona paliwem.Jak niemasz paliwa to ona się niszczy momentalnie.Jak coś będziesz wiedział to daj znać.Aha sprubój odłączyć przepływomierz i odpalić lub w czasie pracy silnika.Myślę że niepowinno się nic stać a zobaczysz różnicę.Jeszcze jedno pmpa Ci nie wyje lub bardzo głośno pracuje jak tak to już jej koniec bliski.



Awatar użytkownika
Squad
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr lis 30, 2005 00:33
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Squad » śr lis 30, 2005 13:28

jak przekrecam kluczyk to tylko pomruczy bo musi dopompowac paliwko i to jest normalne a wachy mam prawie zawsze full ,czyli co??stawiamy na silniczrek krokowy i przepływomierz????


Volkswageny nie kapią olejem,one w ten sposób zaznaczają swoje terytorium.

www.Fajna-Felga.pl

tomazino

Re: Problemy z mk2,moze ktos rozkmini.

Post autor: tomazino » śr lis 30, 2005 15:14

Przepływomierze często dają ciała jak ci strzeli na gazie.Może tak miałeś ?



Awatar użytkownika
Squad
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr lis 30, 2005 00:33
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Squad » śr lis 30, 2005 17:06

nigdy mi nie strezlił,mam dobra instalke,ale ja spory czas ostatnio na benzynie jezdziłem i to sie wszystko zaczeło sypac jak własnie jezdziem na benzynce,no nic,dzieki za pomoc rozejrze sie za silniczkiem krokowym i za przepływomierzem,pozdro.


Volkswageny nie kapią olejem,one w ten sposób zaznaczają swoje terytorium.

www.Fajna-Felga.pl

Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » śr lis 30, 2005 22:30

Jak coś pokombinujesz daj znać!



Awatar użytkownika
Squad
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr lis 30, 2005 00:33
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Squad » czw gru 01, 2005 01:15

spox.


Volkswageny nie kapią olejem,one w ten sposób zaznaczają swoje terytorium.

www.Fajna-Felga.pl

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » czw gru 01, 2005 01:39

z krokowcem to podbijaj bo ja mam taki sam przeciez i ten mój ziomek w swoim tez to sie podmieni na chwile....i jeszczed jeden lezy średni odziałający, ale nie gasi silnika



Awatar użytkownika
RedmaN
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: pn paź 24, 2005 23:53
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: RedmaN » czw gru 01, 2005 01:50

hmm chyba mam cos podobnego do problemu nr 2

Normalnie jezdze caly czas na gazie, ale jak przejde na benzyne to na poczatku ledwo jade, jak nei dodaje gazu to zgasnac potrafi bez ostrzerzenia .
a jak wciskam pedal gazu np na 1 albo 2 (biegi) to najpierw sie dławi i jakby nie mogl a pozniej nagle silnik dostaje kopa i potrafi mocno szarpnac.

to pompa ?



Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Post autor: Gwiazdor » czw gru 01, 2005 09:04

RedmaN pisze:hmm chyba mam cos podobnego do problemu nr 2

Normalnie jezdze caly czas na gazie, ale jak przejde na benzyne to na poczatku ledwo jade, jak nei dodaje gazu to zgasnac potrafi bez ostrzerzenia .
a jak wciskam pedal gazu np na 1 albo 2 (biegi) to najpierw sie dławi i jakby nie mogl a pozniej nagle silnik dostaje kopa i potrafi mocno szarpnac.

to pompa ?
Pompa jakby słabo podawała to by nie było takiej sytuacji na pełnym gazie bo by nie miał kopa w ogóle. Ja tu stawiam na LPG że nie do końca odcina zawór i chodzi na dwie dawki. I dopiero jak otworzysz przepustniucę na maxa to idzie to przepalić a tak niskich obrotach nie jest w stanie przepalić takiej dawki paliwa i gazu.


Obrazek

mamix4
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 188
Rejestracja: pn lut 28, 2005 11:38
Lokalizacja: Miliszewy,Toruń

Post autor: mamix4 » czw gru 01, 2005 11:11

Czy w tym silniku jest sonda lambda? bo jeśli tak to może być jej sprawka takiego zachowania.



Awatar użytkownika
Squad
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr lis 30, 2005 00:33
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Squad » czw gru 01, 2005 15:40

Kuba podbije i sprawdzimy ten silniczek,dzis bede dłubał w garage wiec sie nie wyrobie ale jakos w weekend moze.pozdro .


Volkswageny nie kapią olejem,one w ten sposób zaznaczają swoje terytorium.

www.Fajna-Felga.pl

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 217 gości