[mk III] Arytmia silnika (2E) juz mam dosyć VW HELP!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

driver77
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:55
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

[mk III] Arytmia silnika (2E) juz mam dosyć VW HELP!

Post autor: driver77 » śr lis 30, 2005 12:42

Proszę o pomoc mam golfa III z 1994r.(silnik 2e) z instalacja gazową z komputerem.
Problem jest w tym że nabiegu jałowym na wolnych obrotach silnik pracuje nie równo (nie zawsze), ale tylko na benzynie. Golf był podłączany pod komputer -jest ok,wymieniłem kable wysokiego wraz z kopułką , świece,cewkę,podmieniana sonda lambda,wymieniłem przepływomierz,czyszczony była przepustnica wraz z silnikiem krokowym , kompresja w aucie jest ok.Poza tym jest wszystko ok. Odwiedziłem już kilka warsztatów i ciągle jest to samo tylko pieniążków mam coraz mniej.DZIĘKUJE I POZDRAWIAM.



piotr1979
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 538
Rejestracja: ndz cze 26, 2005 13:39
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Re: Arytmia silnika (2E) juz mam dosyć VW HELP!!!!!!!!!!!

Post autor: piotr1979 » śr lis 30, 2005 12:48

driver77 pisze:Proszę o pomoc mam golfa III z 1994r.(silnik 2e) z instalacja gazową z komputerem.
Problem jest w tym że nabiegu jałowym na wolnych obrotach silnik pracuje nie równo (nie zawsze), ale tylko na benzynie. Golf był podłączany pod komputer -jest ok,wymieniłem kable wysokiego wraz z kopułką , świece,cewkę,podmieniana sonda lambda,wymieniłem przepływomierz,czyszczony była przepustnica wraz z silnikiem krokowym , kompresja w aucie jest ok.Poza tym jest wszystko ok. Odwiedziłem już kilka warsztatów i ciągle jest to samo tylko pieniążków mam coraz mniej.DZIĘKUJE I POZDRAWIAM.
no to pojezdzij jeden dzien na benzynie i wszystko wroci do normy bo chyba masz zapieczone wtryski.czasami mam to samo.przejedz 100km i wtedy zobaczysz.


passat b5 fl ,galaxy 1.9tdi 2005r auy,ALHAMBRA 1.8T AJH,honda civic ufo type r

kubazak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: wt lis 08, 2005 12:10
Lokalizacja: kalisz
Kontakt:

Post autor: kubazak » śr lis 30, 2005 18:30

Sprawdż jeszcze szczelnosc rurek odpowietrzenia głowicy i te koło zaworu odpowietrznia głowicy.To ma wielki wpływ na stabilnosc pracy na biegu jałowym.



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » śr lis 30, 2005 18:34

kubazak pisze:Sprawdż jeszcze szczelnosc rurek odpowietrzenia głowicy i te koło zaworu odpowietrznia głowicy.To ma wielki wpływ na stabilnosc pracy na biegu jałowym.
w pełni się zgadzam, ale co z samoregulatorami na zaworach to też ma wpływ na wolne obroty


:-k ...

sieniac
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: czw sty 13, 2005 23:59
Lokalizacja: Łomża
Kontakt:

Post autor: sieniac » śr lis 30, 2005 20:06

ja moze na inny temat ale jak wymieniales przeplywomierz masz moze ten stary i czy jest on dobry bo chetnie kupie?



driver77
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:55
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: driver77 » czw gru 01, 2005 10:20

misiek10111 pisze:
kubazak pisze:Sprawdż jeszcze szczelnosc rurek odpowietrzenia głowicy i te koło zaworu odpowietrznia głowicy.To ma wielki wpływ na stabilnosc pracy na biegu jałowym.
w pełni się zgadzam, ale co z samoregulatorami na zaworach to też ma wpływ na wolne obroty

Mam całą nową głowicę po regeneracji i nowe pierścienie.

[ Dodano: Czw Gru 01, 2005 09:23 ]
sieniac pisze:ja moze na inny temat ale jak wymieniales przeplywomierz masz moze ten stary i czy jest on dobry bo chetnie kupie?
przykro mi ale już nie mam odkupił ode mnie warsztat.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 320 gości