Problem z silnikem w MKII - luz zaworów
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Zbyt małe luzy zaworów są bardziej szkodliwe dla silnika niż za duże luzy oczywiście klepanie zaworów czyli bardziej udarowa praca powoduje przyspieszone zużycie wszystkich współpracujących części, jednak zbyt mały luz zaworów po rozgrzaniu silnika i związanym z tym rozszerzeniem się elementów może doprowadzić do braku luzu zaworu a nawet nie domykania go. I tu zaczynają się problemy.
Brak kompresji spowodowany niedomkniętym zaworem a więc strata mocy Przegrzewanie a w efekcie wypalanie grzybka zaworu który jest chłodzony poprzez styk z głowicą chłodzoną cieczą
Brak kompresji spowodowany niedomkniętym zaworem a więc strata mocy Przegrzewanie a w efekcie wypalanie grzybka zaworu który jest chłodzony poprzez styk z głowicą chłodzoną cieczą
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 213 gości