Praca na 3 cylindrach (1,6 fsi)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
T0MEK86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob sty 12, 2008 03:18
Lokalizacja: SBI
Kontakt:

Praca na 3 cylindrach (1,6 fsi)

Post autor: T0MEK86 » wt gru 09, 2008 22:53

Dzis niechcący zostawiłem uchyloną maskę w myjni automatycznej. po wyjechaniu właczyła się kontrolka check engine i golfik zaczął pracować tylko na 3 cylindrach.
W zasadzie to cały silnik jest suchy, jedynie jest troche wody w podszybiu tam gdzie komputer, suszylem już to miejsce i przedmuchiwałem ale bez rezultatu. Co jeszce moge sprawdzić , czy mogło nastapic jakieś zwarcie?
Ostatnio zmieniony wt gru 09, 2008 22:55 przez T0MEK86, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » wt gru 09, 2008 23:54

MK V to tylko odpytać VAG-iem i będziesz wiedział czy cewka może padła co jest przwdopodobne czy to może tylko zawilgocenie i przebicie na kablach.

To już nie jest silnik gdzie wystarczyło wprawne ucho sytarego mechanika :jezor: lub rady przez neta bez odpytania VAG-iem i przedstawienia błędów.

[ Dodano: 09 Gru 2008 22:58 ]
A kontrolka sama bez wykasowania błędów i tak nie zgaśnie.
Pozostaje tylko odpytanie VAG-iem.


Tak zapobiegawczo :jezor:
cewki są cztery i nie ma w tym silniku typowych przewodów wysokiego napięcia.
Wyżej troszke niejasno to ujołem :hmm:


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

Awatar użytkownika
T0MEK86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob sty 12, 2008 03:18
Lokalizacja: SBI
Kontakt:

Post autor: T0MEK86 » śr gru 10, 2008 23:39

A jednak okazało się że cewka padła, a historia z myjnia byla zbiegiem okoliczności.



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10589
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » czw gru 11, 2008 16:38

T0MEK86 pisze:A jednak okazało się że cewka padła, a historia z myjnia byla zbiegiem okoliczności.
.....a gdzie "browarek" dla mariusz-1975.............?



Awatar użytkownika
T0MEK86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob sty 12, 2008 03:18
Lokalizacja: SBI
Kontakt:

Post autor: T0MEK86 » pt gru 12, 2008 00:40

tutaj :pub:



Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » pt gru 12, 2008 00:45

OK. REGULAMIN. :dol: :dol: :dol:
Ostatnio zmieniony pt gru 12, 2008 01:11 przez mariusz75, łącznie zmieniany 1 raz.


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

haps
Forum Master
Forum Master
Posty: 1292
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: haps » pt gru 12, 2008 00:48

mariusz-1975 pisze:"mettenos" miał na myśli "kliknij pomógł" :bajer:
nie chce sie czepiac, ale takie teksty to chyba cos tam nie halo z regulaminem :bigok:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 311 gości