Witam.Rozchodzi sie o silnik 1.8 rp na jednopunktowym wtrysku. Jakies 1,5 roku temu zalozylem gaz.Na poczatku ladnie pieknie az do czasu.Od kiedy zalozylem gaz nie bylo tak zeby obroty na biegu jalowym staly w miejscu.Caly czas faluja.Ale to poczatek moich problemow.Pozniej obroty zaczely wskakiwac na jakies 1500 na biegu jalowym.Raz wskakuja raz nie tez dziwne.Innym razem w czasie jazdy po wrzuceniu na luz obroty spadaja do zera i silnik gasnie.Nie moglem juz z tym wytrzymac i wzialem sie dzis za rozebranie wtrysku gdyz byl bardzo spocony i zabrudzony.No i tu zauwazylem dwa problemy tj.jedna niepodlaczona wogole wtyczka(zaznaczona na zielono na zdjeciu) i druga z jednym urwanym kabelkiem(zaznaczona na czerwono na zdjeciu).Mysle ze to robota kochanych gazownikow z ktorymi sie juz nauzerałem.Jesli bylby ktos na forum kto potrafilby mi odpowiedziec od czego ta wtyczka zaznaczona na zielono i od czego ta druga z ucietym jednym przewodem bylbym bardzo wdzieczny.Ewentualnie co jeszcze moge zrobic oprocz wymiany krokowca i wyczyszczenia wtrysku?
Pilne!!!!Od czego ta wtyczka przy wtrysku
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Pilne!!!!Od czego ta wtyczka przy wtrysku
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Albo mnie wzrok myli albo to czarny przewód z konektorem na końcu a niestelmik pisze:a na zielono to podciśnienie do osłony do wtrysku to wężyk
podciśnienie.
Ostatnio zmieniony wt gru 09, 2008 08:33 przez zodiak, łącznie zmieniany 1 raz.
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 151 gości