nie wiem jak w mk 3 a le w mk II musisz zdjąć plastikową obudowę wokół dźwigni ręcznego i tam są śróby które musisz dociągnąć i z kontrować>
a jak wyglądają twoje okładziny i bębny. może podciągnięcie tej linki nie wystarczyć i trzeba b ędzie zmienić szczęki i może nawet bębny. pozdro
adptery, dystanse info PW
S4B5 2,7 biturbo--- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=363667
podciaganie recznego w mk3 wyglada dokladnie tak samo: sciagasz obudowe wokol dzwigni recznego, dokrecasz odpowiednio dwie sruby do ktorych przymocowane sa linki ... i kontrujesz.
wszystko jest tak jak pisza koledzy tylko jest jedno ale! Mianowicie reczny reguluje sie TYLKO gdzy były wymieniane szczęki hamulcowe lub linka od recznego i tylko wtedy!
w kołach MkIII są samoregulatory luzu szczęk i jak sie którys zawiesi to reczny jest słaby a jak go podciągniesz, a pozniej samoregulator pusci to moze zablokowac koło i bedzie sie blacharz cieszył a po co!!! Rozbierz hamucle z tyłu wyczysc wszystko ładnie i samoregulatory oraz inne pracujące elementy posmaruj miedzią w sprayu (oczywiście za wyątkiem elementów ciernych!) a bedzie wsio OK łązcznie z ręcznym