Czy na przyspieszaczu (ssaniu) się jezdzi???

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

andrzej1974
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob sie 06, 2005 18:31
Lokalizacja: Grudziadz

Czy na przyspieszaczu (ssaniu) się jezdzi???

Post autor: andrzej1974 » pn lis 28, 2005 23:38

Witam
Może głupie pytanie ,ale nie wiem jak to jest to mój pierwszy diesel.
Mam ręczny przyspieszacz w silniku 1Y czy na tym się jezdzi czy można jezdzić czy tylko odpala gdy zimny ?
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
spek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 357
Rejestracja: śr wrz 14, 2005 15:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: spek » pn lis 28, 2005 23:40

Pomaga tylko przy rozruch i trzyma obroty do pewnej temperatury. :majkel:


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=90278][b]Mój Golf MK3 nowe fotki str.3[/b][/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/abcf7e3dfb9eede9.html][img]http://images31.fotosik.pl/119/abcf7e3dfb9eede9m.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
chabina
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: śr lut 23, 2005 20:08
Lokalizacja: Wieluń / Wawa
Kontakt:

Post autor: chabina » pn lis 28, 2005 23:43

przyspiesznika uzywaj jak odpalasz auto na zimnym silniku i po jakims czasie go wyłączasz
w moim mk2 to jakies 1-2 minut w mk3 mojej mamy wyłączam go po takim samym czasie



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » wt lis 29, 2005 03:29

dokladnie tak jak koledzy pisza
jezeli jest zimny to wyciagnij ssanie niech sie rozgreje w przeciwnym razie bedzie rzucalo buda silnik bedzie latal bo jest zimny
ja tam zawsze czekam az zajdzie za biale pole trwa to chwilke pozniej wciskam i silnik sobie rowniutko pracuje
a ze masz TD radzilbym ci go rozgrzewac do 2000tys obrt czyli zmiane biegow do tych obrotow jak jest zimny pozniej rob co ci sie podoba
szkoda palowac TD jak jest zimny



Awatar użytkownika
Arcturus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 473
Rejestracja: śr sie 03, 2005 14:06
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: Arcturus » wt lis 29, 2005 09:04

Krzylu pisze:a ze masz TD radzilbym ci go rozgrzewac do 2000tys
;-)
1Y to zwykły Diesel bez turbo ale nalezy go traktowac z taka samą dbałoscią jak to pisze kolega powyzej!!



Awatar użytkownika
hanti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
Kontakt:

Post autor: hanti » wt lis 29, 2005 09:15

a u mnie przyśpieszacz sam sie cofie jak tylko zaczyna łapać temperaturę ale zawsze sprawdzam na wszelki wypadek


Obrazek - Jedyna taka taksówka !!!!!!

LeszekKaczmarek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: ndz lis 13, 2005 21:49
Lokalizacja: Ustka
Kontakt:

Post autor: LeszekKaczmarek » wt lis 29, 2005 11:02

Krzylu,
Witam!
Mam problem z tym przyśpiesznikiem.Mam MK2TDI. Po wyciągnięciu dźwigni nie ma żadnej różnicy w obrotach. Linka dobra,przesuwa dźwigienkę przy pompie.Co jest???


tatux

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » wt lis 29, 2005 15:28

Arcturus pisze:
Krzylu pisze:a ze masz TD radzilbym ci go rozgrzewac do 2000tys
;-)
1Y to zwykły Diesel bez turbo ale nalezy go traktowac z taka samą dbałoscią jak to pisze kolega powyzej!!
ups sorry zle juz o tej porze widzialem
myslalem ze pisze 1V :jezor:

jaki masz numer silnika kolego masz mk2 z Ic???
z tego co mi wiadomo to były dwa rodzaje przyspieszaczy
jeden to taki ktory podnosi obroty
drugi typ zwieksza dawke paliwa
jaka masz pompe CAV czy Bosh??
telepie silnikiem jak wyciagasz ssanie??
jezeli tak to trzeba ta linke naciagnac



andrzej1974
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob sie 06, 2005 18:31
Lokalizacja: Grudziadz

Post autor: andrzej1974 » wt lis 29, 2005 20:12

Witam
Rafi1985 sprawdzałem jakieś 2 tygodnie temu to palił 5,5-5,8 l/100 km miej więcej pół na pół trasa /miasto.
Teraz nie wiem ile jak nadaży się okazja to sprawdzę.
Dzięki za odpowiedzi.
:pub:



LeszekKaczmarek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: ndz lis 13, 2005 21:49
Lokalizacja: Ustka
Kontakt:

Post autor: LeszekKaczmarek » śr lis 30, 2005 10:15

Krzylu,
Witam i pozdro...!

Krzylu pisze:jaki masz numer silnika kolego masz mk2 z Ic???
z tego co mi wiadomo to były dwa rodzaje przyspieszaczy



Tak,to jest TD 1.6 z intercolerem.Silnik o symbolu SB,nr.146948.

[ Dodano: 30-11-2005, 09:39 ]
rafi1985,
rafi1985 pisze:przyspieszacz koledzy w 1Y nie zwieksza obrotow. On powoduje zmiane konta wtrysku o jaikes 2,4,
Zgadzam się zTobą. Już mi parę osób to sugerowało.
Dzięki.


tatux

Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » śr lis 30, 2005 15:08

LeszekKaczmarek pisze:rafi1985 napisał/a:
przyspieszacz koledzy w 1Y nie zwieksza obrotow. On powoduje zmiane konta wtrysku o jaikes 2,4,

Zgadzam się zTobą. Już mi parę osób to sugerowało.
Dzięki.
A ja mam przed sobą ksiazeczkę obsługi i juz patrzę na dane silnika 1.9 TD (AAZ):
1. prędkość obrotowa biegu jałowego: 900(+-) 30
2. prędkość obrotowa przyspieszonego biegu jałowego zimnego silnika: 1050(+-)50


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

atomic
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: wt maja 31, 2005 09:10
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: atomic » śr lis 30, 2005 16:04

Ja mam tez silnik SB u mnie po wyciagnieciu przyspieszacza nie podnosily sie prawie obroty. Potem pojechalem do mechanika z jakas usterka i przy okazji przyspieszyl mi troche kat wyprzedzenia wtrysku bo silnik byl slaby i teraz slychac na zimnym silniku roznice miedzy wyciagnietym i nie wyciagnietym przyspieszaczem. Choc bylem u znajmoego innego mechanika ktory wyciagajac i chowajac przyspieszac stwierdzil ze jeszcze powinienem miec przyspieszony wtrysk ale nie wiem dlaczego sie tym przyspieszaczem sugerowal hmm...
Pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 356 gości