Problem ze stacyjką.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Problem ze stacyjką.

Post autor: szatanek » pt gru 05, 2008 21:37

witam, koledzy mam u siebie w MK3 mały problem ze stacyjką, a mianowicie jak przekręcam ją z pozycji zapłon na rozruch to muszę mocno dociskać kluczyk do oporu aby zakęcił rozrusznik, nie jest tak ze po lekkim przekręceniu rozrusznik kręci tylko trzeba to zrobić do samego oporu. Wygląda to tak jak by styki były juz odkształcone lub wypalone. Powiedzcie czy mozna je jakos podgiąć czy nic to nie da?



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » pt gru 05, 2008 21:52

nic nie podegniesz...pewnie jak samochod latem postał na ostrym słońcu to wcale nie kontaktowało tak?? przerabiałem temat...musisz wymienić włącznik stacyjki czy jakoś tak to się nazywa...wyglada to tak http://www.allegro.pl/item495341754_kos ... assat.html
a tu masz poradę jak to zrobić
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=157068

[ Dodano: 05 Gru 2008 20:56 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=173289 a tu inna porada


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: szatanek » pt gru 05, 2008 22:25

naszczęście jak narazie to działało zawsze tylko trzeba mocno dociskać. Właśnie tak słyszałem ze wiele osób miało w VW problemy z tymi kostkami. Polecacie zamienniki czy lepiej kupic orginał?



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » pt gru 05, 2008 22:39

To zależy... Jeśli zamierza Kolega jeździć nim ze dwa latka - polecam oryginał. Inaczej wystarczy zamiennik, to nie jest tak z nimi źle jak czasem można poczytać. Ja palę na takim zamienniku Diesla i spoko...
Najważniejsze jest by przełączać kluczykiem dość szybko, zdecydowanie (chociaż nie brutalnie!), bo powolne przekręcanie powoduje iskrzenie wewnątrz i okopcenia styków.



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » pt gru 05, 2008 22:48

szatanek pisze:Polecacie zamienniki czy lepiej kupic orginał?
ja mam zamiennik od prawie pól roku i poki co daje rade


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » pt gru 05, 2008 23:26

nie zawsze kostka jest winna ,widziałem już przypadki ,że stacyjka była winna .



Awatar użytkownika
mattai
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: sob paź 27, 2007 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: mattai » pt gru 05, 2008 23:55

Zaczyna sie ze auto zle gasnie, trudno zapala, az pieknego dnia... coz...cisza.
Przerabialem temat ostatnio. W sumie wymiana prosta 30 min dla przygotowanego.
Na forum sa chyba 3 watki doskonale to opisujace

Koszt 40 zl, troche checi. Powazny roblem na zime, z glowy
Ostatnio zmieniony pt gru 05, 2008 23:57 przez mattai, łącznie zmieniany 2 razy.


Automania... niekończąca sie opowieść...
Miłość do starych fordów, podzielona przyjaźnią do VW.

Scorpio I 2.0OHC>VW Golf III 1.9TDI(ALE)> Zafira A 2.0DTH16V

szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: szatanek » sob gru 06, 2008 01:01

Kolego co rozumiesz przez to ze auto źle gaśnie?



Awatar użytkownika
mattai
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: sob paź 27, 2007 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: mattai » sob gru 06, 2008 08:58

Uogolnilem, u mnie np opornie sie wylaczalo, prawdopodobnie cos w stacyjce zle sie rozlaczalo albo juz stacyjka sama z siebie zaczynala od wypalenia przewodzic.
Po zmianie problem z opornym gaszeniem i odpalalniem rozwiazal sie ( fakt ze do tego tez dokladal swoje zawor paliwa, ale to osobny temat) roznica naprawde byla spora
Ostatnio zmieniony sob gru 06, 2008 09:00 przez mattai, łącznie zmieniany 1 raz.


Automania... niekończąca sie opowieść...
Miłość do starych fordów, podzielona przyjaźnią do VW.

Scorpio I 2.0OHC>VW Golf III 1.9TDI(ALE)> Zafira A 2.0DTH16V

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 395 gości