Problem z elektryką golf mk II
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: wt cze 10, 2008 14:30
- Lokalizacja: POznań
- Kontakt:
kupisz w każdym sklepie motoryzacyjnym lepszym , a pomiaru dokonujesz na klemach aku , jak silnik nie pracuje to 12 - 12,5 V jak ładuje to 14,3 - 14,5 , bez świateł , na światłach lekki spadek 14 - 14 ,1 , a jak dobry regler to spadku nie będzie
[ Dodano: 03 Gru 2008 16:24 ]
dobry regler , to znaczy taki wydarzony
[ Dodano: 03 Gru 2008 16:24 ]
dobry regler , to znaczy taki wydarzony
Regulator nowy 50 zeta, opis wymiany by ja znajdziesz w FAQ (co prawda Valeo, ale zasada jest taka sama), a co do szczotek to nie zgodzę się z misiem fazi, te są już na wykończeniu .
Z tego co piszesz to wydaje mi sie że koniecznie powinieneś sprawdzić napięcie ładowania, tak jak pisze miś fazi. Opis z rysunkami jak to zrobić ktoś nie dawno zamieszczał na forum, jak wpiszesz w szukajce problemy z ładowaniem itp powinno znaleźć.
Z tego co piszesz to wydaje mi sie że koniecznie powinieneś sprawdzić napięcie ładowania, tak jak pisze miś fazi. Opis z rysunkami jak to zrobić ktoś nie dawno zamieszczał na forum, jak wpiszesz w szukajce problemy z ładowaniem itp powinno znaleźć.
Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.
IMO mniej, tutaj jest mój wątek i zdjęcie zużytego regla, dosyć mocno zuzytego : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=194246miś fazi pisze:no te szczotki na fotce wystają ze szczotkotrzymacza na jakieś jeden centymetr , jak dolegaja do pierścieni to luz miedzy obudową szczotek a pierścieniami wynosi około 2 mm , więc moim zdaniem nie są najgorsze
Mogę się mylić ale wydaje mi sie że te yoozina są take se.
Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.
- kamien11985
- Użytkownik
- Posty: 271
- Rejestracja: pt sie 31, 2007 20:32
- Lokalizacja: Prudnik
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: wt cze 10, 2008 14:30
- Lokalizacja: POznań
- Kontakt:
czyżby w końcu?`
Jest nieżle wymieniłem wczoraj regler na nowy (24 zł w poznaniu;_D na łużyckiej;-D polecam)POjechałem dziś do mechanika i mam ponoc 14,5 jakos tak więc jest nadzieje dzis jezdzilem ale to moze byc jeszcze prad z aku bo wczoraj go ladowalem. Po ilu powinien sie rozladowac jesli cos jest jeszcze nie rego? i skad moze pojawiac sie takie "cykanie"metaliczne w altku.>>?
Coś sie kończy....coś się zaczyna...;-D
biezesz miernik elektryczny voltomierz podpinasz do 2 biegunów akumulatora i patrzysz ile wskazuje odpalasz silnik i powinno sie napiecie zwiekszyc i zwiekszasz obroty silnika i powinno wzrosnac nawet do 14,4 v ale nie mniej niz 13,9 v ale proponowal bym odkrecic wszystkie przewody od masy rozrusznika i alternatora i wyczyscic
VW NA ZAWSZE
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 235 gości