opowiem Wam o moim golfie.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

wiliams56
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr wrz 24, 2008 21:38
Lokalizacja: Tbg

opowiem Wam o moim golfie.

Post autor: wiliams56 » pt gru 05, 2008 21:48

Dojezdzam do pracy 30km. Rano wsiadam odpalam /bez problemów/ golfa MK2 silnik Rp na mono wtrysku i jadę po ok. 3km. następuje krztuszenie mojego sprzetu. Pomimo naciskania na gaz obroty spadają, gdy trochę puszczę gaz mój golf dostaje "strzała" aż mnie wciska w fotel, ale w tej samej sekundzie obroty spadają. I tak się bujam przez ok. 2km. w pewnym momecie gdy gaz jest przy podłodze golf zrywa się do biegu i o tej chwili przez resztę drogi wszystko jest ok. Sytuacja powtarza się w drodze powrotnej. Zeby było smieszniej krztuszenie zaczyna i kończy się zawsze w tych samych miejscach w drodze do i z pracy. Wszystko sprawdzone WN, TPS, podciśnienia, cewka, filtr powietrza, nawet wymieniłem mono-Jetronik, robiłem reset. Jak myślicie co to może jeszcze być, bo ja już nie mam pomysłów.



Prono89
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: czw wrz 25, 2008 23:07
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: Prono89 » pt gru 05, 2008 22:04

Zobacz sobie przepustnicę, miałem kiedyś podobny problem, wystarczyło przeczyścić przepustnicę z nagaru jaki tam się zebrał (może to i nie nagar, ale ogólnie dużo syfu czarnego tam było). Po tym zabiegu problem się nie powtórzył ;)



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt gru 05, 2008 22:06

wiliams56, a co ze sławnym czujnikiem temperatury?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » pt gru 05, 2008 22:14

wiliams56 pisze:Zeby było smieszniej krztuszenie zaczyna i kończy się zawsze w tych samych miejscach w drodze do i z pracy
może tam są jakieś złe siły których Twój golf nie lubi?? :grin: A tak na poważnie to nie wiem czy w przypadku wtrysku występuje potencjometr przepustnicy ale jeśli tak to polecam sprawdzenie omomierzem czy nie ma przerw podczas dodawania gazu. U ojca w PNce to było przyczyną takiego zachowania


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
Kanclerz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 615
Rejestracja: wt wrz 25, 2007 14:51
Lokalizacja: Poniatowa
Kontakt:

Post autor: Kanclerz » pt gru 05, 2008 23:25

sprawdz sobie dokładnie mase (-) na odcinku silnik a modół jeli jest wszystko ok to nie moge pomoc


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=368812

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 111 gości