Problem zewspomaganiem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

korbiks
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt lis 28, 2008 20:16
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Problem zewspomaganiem

Post autor: korbiks » czw gru 04, 2008 18:08

Witam wszystkich,
Jestem nowy na tym forum nie dawno kupiłem Golfa MK-3 1.6 Benzyna. Moj problem polega na tym ze wspomaganie włącza sie dopiero po przekreceniu krownicy o jakies 45 stopni tak samo w jedna jak i w druga strone. Przy właczanie wspomaganie słychac tajkie charakteryztyczne pukanie.
Za pomoc z gory dziekuje
pozdrawiam



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » czw gru 04, 2008 18:10

zaworek przesuwny w przekładni kierowniczej Ci szwankuje



korbiks
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt lis 28, 2008 20:16
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: korbiks » czw gru 04, 2008 18:48

To co nalezało by zrobic??



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » czw gru 04, 2008 18:55

Oddać przekładnię do regeneracji, albo zmienić na inną używaną ale sprawną. Samemu lepiej nie grzeb w niej.



korbiks
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt lis 28, 2008 20:16
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: korbiks » czw gru 04, 2008 18:59

A moze pompa nie daje odpowiedniego ciśnienia???



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » czw gru 04, 2008 19:12

pompa nic do tego nie powinna mieć , bo tylko ruch kierownicą powoduje zamykanie i otwieranie odpowiedniego cylindra w przekładni



korbiks
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt lis 28, 2008 20:16
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: korbiks » czw gru 04, 2008 19:26

Dziekuje za pomoc jutro wymienie przekładnie zobaczymy czy pomoze



Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » pt gru 05, 2008 10:02

wymień najpierw płyn we wspomaganiu, wchodzi litr, najlepszy to zielony febi, nowy płyn może oczyścić układ i ten zaworek


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » pt gru 05, 2008 12:13

T.O.B.I. pisze:wymień najpierw płyn we wspomaganiu, wchodzi litr, najlepszy to zielony febi, nowy płyn może oczyścić układ i ten zaworek
najlepiej na taki jaki ma teraz bo zmiana na inny dobije tylko pompę a spotkałem się już z takim przypadkiem
Ostatnio zmieniony pt gru 05, 2008 13:30 przez Szosownik, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » pt gru 05, 2008 14:17

leje się takie płyny jakie zaleca producent urządzenia i nie ma to znaczenia co było zalane wcześniej, tyczy się to wszystkich płynów w aucie


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » pt gru 05, 2008 14:33

T.O.B.I. pisze:leje się takie płyny jakie zaleca producent urządzenia i nie ma to znaczenia co było zalane wcześniej, tyczy się to wszystkich płynów w aucie
pewnie że się leje zalecane i tu masz rację
ale nie patrząc na to co było zalane wcześniej zmiana niekiedy nie wychodzi na dobre
może ty wiesz lepiej ale ja też wiem swoje



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 41 gości