
uszczelka pod pokrywe zaworów
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
uszczelka pod pokrywe zaworów
... mam pytanko, czy przy wymianie uszczelki pod zaworami w mk2 gdy sie dokręca nakrętki to na maxa? czy mają byc lekko dokręcone? i czy jest jakaś kolejność dokręcania?
)) wiem dziwne pytanko ale nie jestem pewien, a jutro chce wymienic.

- TUTENHAMON
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2120
- Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
- Lokalizacja: Polska
Tez polecam dokręcanie na zygzak lub np. po przeciwległych końcach czy obrac jakąs symetrie wterdy uszczelka bedzie przylegałą w miare równo co spowoduje równomierne rozłożenie siły docisku. 

[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]
-
- Mały gagatek
- Posty: 79
- Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:14
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontakt:
w książce czytałem że powinno się dokręcać z wyczuciem jak koledzy mówią,i w nast kolejności(od lewej)
d3 g3 d2 g4 d4 g2 d1 g5 d5 g1
*d-dolna,g-górna
osobiście nie wem jakie to ma znaczenie,bo nieprzykrecałem w inny sposób niż tutaj przedstawiony.
d3 g3 d2 g4 d4 g2 d1 g5 d5 g1
*d-dolna,g-górna
osobiście nie wem jakie to ma znaczenie,bo nieprzykrecałem w inny sposób niż tutaj przedstawiony.
Jest: Passat B4 1.8 +lpg '94
było: MB W124 300E
golf 2 gtd JR '90
sierra 2.9 24V6 cosworth
golf 2 D JP '86
[url=http://lilypie.com][img]http://lb2f.lilypie.com/26W5p1.png[/img][/url]
było: MB W124 300E
golf 2 gtd JR '90
sierra 2.9 24V6 cosworth
golf 2 D JP '86
[url=http://lilypie.com][img]http://lb2f.lilypie.com/26W5p1.png[/img][/url]
heh no dokładnie chodziło mi o to jak to kloedzy wytłumaczyli...ja ze swojej strony pwoeim ze jak masz troche zdolnosci to wymien to sam bo mechanicy to robia to na odpierdol
ja kupilem uszczleke tą tansza ...a mówili ze one sa do dupy...jakos zrobiłem juz 20 tys i jest gites!!!
ja kupilem uszczleke tą tansza ...a mówili ze one sa do dupy...jakos zrobiłem juz 20 tys i jest gites!!!
ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6
-
- Ma gadane
- Posty: 185
- Rejestracja: sob lis 26, 2005 13:51
- Lokalizacja: Rabka Zdrój
- Kubus20
- VW Baron
- Posty: 3221
- Rejestracja: sob lut 12, 2005 14:10
- Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
- Kontakt:
Sprawa dość prosta do wykonania, więc nie warto jechać do mechanika, który skasuje Cię na niepotrzebną kasę.
Pare wskazówek:
1. Dokręcaj śruby tak jak napisał Ksys
2. Po przejechaniu 100 km dokręć uszczelkę bo dopiero wtedy się ułoży i śruby będą luźne, zresztą sam obadasz jak to będzie, ale koniecznie to sprawdź
3. W żanym wypadku nie smaruj uszczelki korkowej silikonem. Wciągnie ja i zacznie rzygać wszędzie olejem(sam tego doświadczyłem)
Pare wskazówek:
1. Dokręcaj śruby tak jak napisał Ksys
2. Po przejechaniu 100 km dokręć uszczelkę bo dopiero wtedy się ułoży i śruby będą luźne, zresztą sam obadasz jak to będzie, ale koniecznie to sprawdź
3. W żanym wypadku nie smaruj uszczelki korkowej silikonem. Wciągnie ja i zacznie rzygać wszędzie olejem(sam tego doświadczyłem)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 96 gości