uszczelka pod pokrywe zaworów

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jank
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: czw lis 10, 2005 17:33
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

uszczelka pod pokrywe zaworów

Post autor: jank » sob lis 26, 2005 21:21

... mam pytanko, czy przy wymianie uszczelki pod zaworami w mk2 gdy sie dokręca nakrętki to na maxa? czy mają byc lekko dokręcone? i czy jest jakaś kolejność dokręcania? :))) wiem dziwne pytanko ale nie jestem pewien, a jutro chce wymienic.



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » sob lis 26, 2005 21:45

Dokręcasz z wyczuciem, czyli nie ma maxa, ale wmiare równo. Kolejność jaka ci się podoba. Tylko nie smaruj uszczelki z korka silikonem bo ją wciągnie do środka i olej będzie się lał.



Awatar użytkownika
TUTENHAMON
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2120
Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
Lokalizacja: Polska

Post autor: TUTENHAMON » sob lis 26, 2005 21:51

tak z wyczuciem żebyś pokrywy nie pogioł.


TUTENHAMON

Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » sob lis 26, 2005 21:53

co do kolejnosci to radziłbym dokrecac takim zygazkiem jak wiesz o co mi chodzi...raz góre raz dół......jak masz mozliwosc i sam wymieniasz to wyczysc sobie odme spod pokrywy....


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » sob lis 26, 2005 22:55

Tez polecam dokręcanie na zygzak lub np. po przeciwległych końcach czy obrac jakąs symetrie wterdy uszczelka bedzie przylegałą w miare równo co spowoduje równomierne rozłożenie siły docisku. :-)


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]

Ksys
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:14
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Ksys » sob lis 26, 2005 23:31

w książce czytałem że powinno się dokręcać z wyczuciem jak koledzy mówią,i w nast kolejności(od lewej)

d3 g3 d2 g4 d4 g2 d1 g5 d5 g1

*d-dolna,g-górna

osobiście nie wem jakie to ma znaczenie,bo nieprzykrecałem w inny sposób niż tutaj przedstawiony.


Jest: Passat B4 1.8 +lpg '94
było: MB W124 300E
golf 2 gtd JR '90
sierra 2.9 24V6 cosworth
golf 2 D JP '86
[url=http://lilypie.com][img]http://lb2f.lilypie.com/26W5p1.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » ndz lis 27, 2005 14:44

heh no dokładnie chodziło mi o to jak to kloedzy wytłumaczyli...ja ze swojej strony pwoeim ze jak masz troche zdolnosci to wymien to sam bo mechanicy to robia to na odpierdol
ja kupilem uszczleke tą tansza ...a mówili ze one sa do dupy...jakos zrobiłem juz 20 tys i jest gites!!!


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

Rafaello27
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: sob lis 26, 2005 13:51
Lokalizacja: Rabka Zdrój

Post autor: Rafaello27 » pn lis 28, 2005 11:43

Kupiłem uszczelkę w sklepie za 13zł i sam wymieniłem zaraz po zakupie samochodu(122tyś.km.).
Zrobiłem już 12tyś.km. i tylko troszkę się "poci" na rogach.
Zgadzam się - mechanik to zrobi na odczepne. Tu warto samemu się pobawić. Poza tym - to łatwo dostępny i prosty do wykonania zabieg.
Powodzenia :)



Awatar użytkownika
Kubus20
VW Baron
VW Baron
Posty: 3221
Rejestracja: sob lut 12, 2005 14:10
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Kubus20 » pn lis 28, 2005 12:20

Sprawa dość prosta do wykonania, więc nie warto jechać do mechanika, który skasuje Cię na niepotrzebną kasę.
Pare wskazówek:
1. Dokręcaj śruby tak jak napisał Ksys
2. Po przejechaniu 100 km dokręć uszczelkę bo dopiero wtedy się ułoży i śruby będą luźne, zresztą sam obadasz jak to będzie, ale koniecznie to sprawdź
3. W żanym wypadku nie smaruj uszczelki korkowej silikonem. Wciągnie ja i zacznie rzygać wszędzie olejem(sam tego doświadczyłem)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 96 gości