Zmiana zawieszenia sportowego na ''normalne''

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mariani
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: wt sty 01, 2008 23:19
Lokalizacja: Złotów

Zmiana zawieszenia sportowego na ''normalne''

Post autor: mariani » śr gru 03, 2008 21:48

Jakie elementy zawieszenia oprocz McPersonow i amortyzatorow musze wymienic przy zmianie zawieszenia sportowego na orginalne?
Mam Bore TDI 115KM, czy wszystkie te czesci musza byc z auta o tym samym silniku?

pozdrawiam



Awatar użytkownika
drill
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 696
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:45
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: drill » śr gru 03, 2008 22:39

wymieniasz sprezyny i amortyzatory... przy okazji warto takze poduszki i odboje z oslonami...

nie musza byc przypisane do tego silnika ale musza jednoczesnie do niego pasowac... chodzi glownie o wage... sprezyny i amortyzatory sa projektowane na dane obciazenia...

jako ze nie kupisz mam nadzieje uzywek (ewentualnie tylko uzywane sprezyny...) to w praktyce i tak dobierajac wg katalogu bedziesz podawal dane swojego auta...
Ostatnio zmieniony śr gru 03, 2008 22:43 przez drill, łącznie zmieniany 2 razy.


Obrazek

Awatar użytkownika
mariani
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: wt sty 01, 2008 23:19
Lokalizacja: Złotów

Post autor: mariani » czw gru 04, 2008 19:03

A czy McPersony musza byc przypisane pod dany silnik?



Awatar użytkownika
drill
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 696
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:45
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: drill » czw gru 04, 2008 20:10

przeciez mcpearson to nic innego jak amortyzator, sprezyna, poduszka i drobiazgi zlozone w calosc...


Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 320 gości