Jak ustawic turbine w 1,6 TD?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
Jak ustawic turbine w 1,6 TD?
Siemka.W moim gofrze slabo dmuchało turbo,Znajomy mechanik kazał mi ruszyć śrubka przy zaworze upustowym,Zrobiem pół obrotu w lewo i guma do kolektora rzeczywiscie lepiej sie nadyma.Mimo to kopa lepszego nie ma.Chciałbym jednak sprawdzić,czy ciśnienie jest odpowiednie.Czy ktos wie jak to zrobić i jakie to ciśnienie ma być?A może jest za mała dawka paliwa?Albo katalizator zapchany?Pomóżcie!
buta większego miec nie będzie . Mimo że to turbo ale jak przystało na diesla jak nie polejesz to nie pojedziesz. Jeśli podniosłeś ciśnienie doładowania to teraz daj mu wachy więcej śrubeckom na pompie i zobaczysz jak latać będzie ale uwaga nie przekręcaj za mocno dawki bo będziesz żałował !!! powypalasz dziory !!! Na kolektorku dolotowym możesz mieć zaślepione wyjście (możesz nie musisz:)) do "grzyba" te coś jeśli masz to zwiększa ilość gnoju wraz ze wzrostem doładowania tam można założyć wężyk przez trójnik jeśli jest podłączone już a jeśli nie to bezpośrednio na kolektor i manometr. Co do kata to zastanów się , jeśli jeździsz po mieście i kat nie nagrzewa się wcale lub za mało to możesz wyciąć bo nie ma szans na popracowanie jak należy ale jeśli latasz min 50 km dziennie to nie warto bo pewnie jest czysty - pracuje prawidłowo wszystko spala . Miłego kombinowania
Był passat jest volvo i jeden i drugi ma w znaczku V
Hmm ja bym za bardzo nie ruszal srubecki na pompie bo moze ci silnicek kopcic jak stary kamaz:).
Poczytaj na forum o ustawieniach tego "grzyba" jak go odpowiednio ustawisz to cisnienie turbo bedzi powodowalo zwiekszenie dawki paliwa. Podsumowujac bedziesz mial wiecej paliwa tylko jak bedzie wieksze cisnienie turbo.
Ja mam inny problem Pomimo ze na forum bylo juz nie raz opisywane jak podnies cisnienie turbo to nadal nie wiem gdzie szukac tej srubki co przekreciles -mozesz to jakos opisac albo pstryknac fote gdzie ona jest?
Pozdrawiam
Poczytaj na forum o ustawieniach tego "grzyba" jak go odpowiednio ustawisz to cisnienie turbo bedzi powodowalo zwiekszenie dawki paliwa. Podsumowujac bedziesz mial wiecej paliwa tylko jak bedzie wieksze cisnienie turbo.
Ja mam inny problem Pomimo ze na forum bylo juz nie raz opisywane jak podnies cisnienie turbo to nadal nie wiem gdzie szukac tej srubki co przekreciles -mozesz to jakos opisac albo pstryknac fote gdzie ona jest?
Pozdrawiam
Witam
Skoro to jest silnik 1V to jak sie nie myle powinien miec katalizator. Ja bym na pierwszym miejscu najpier sie go pozbyl -skoro to auto juz ma swoje lata to kat pewnie i tak nie spelnia swojej funkcji a tylko spowalnia spaliny, co sie przeklada oczywiscie na slabsze dmuchanie turbinki i napewno tez kilka koni mniej. Zreszta katalizator w tych dieslach to na moje lekka pomylka.
A poza tym jak bylo wyzej najlepiej skombinuj pompe od SB wtedy dopiero bedziesz mial pole manewru
Pozdrawiam
Skoro to jest silnik 1V to jak sie nie myle powinien miec katalizator. Ja bym na pierwszym miejscu najpier sie go pozbyl -skoro to auto juz ma swoje lata to kat pewnie i tak nie spelnia swojej funkcji a tylko spowalnia spaliny, co sie przeklada oczywiscie na slabsze dmuchanie turbinki i napewno tez kilka koni mniej. Zreszta katalizator w tych dieslach to na moje lekka pomylka.
A poza tym jak bylo wyzej najlepiej skombinuj pompe od SB wtedy dopiero bedziesz mial pole manewru
Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 281 gości