płyn chłodniczy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
płyn chłodniczy
czesc mam golfika i znika mi płyn chłodniczy, ale przymiezam sie do wymiany uszczelki pod głowicą bo mi sie poci i zaczął mi na postoju kopcic czyli dymek z ruły. czy to może byc przyczyną znikania tego płynu. czy uszczelka ma cos z tym wspolnego za wskazówki wielkie dzieki
zepol
Witamzepol, Uszczelka pod glowica ma baaaardzo wiele wspolnego ze znikajacym plynem.Najlepiej mozna to sprawdzic na bagnecie od oleju.Jesli plyn sie przedostaje to na bagnecie bedzie taka maz konsystencji majonezu o kolorze kawy z mlekiem.Jesli diagnoza sie potwierdzi,odstaw auto jak najszybciej do mechaniora,bo olej+plyn chlodniczy=zatarty silnik
[img]https://imageshack.com/i/fk515kg[/img]
Uszczelka swoją drogą choć raczej zimnego auta byś już normalnie i bez problemów nie odpalił. Inne ważne połączenia to połączenie pompy wody z blokiem silnika i wszelkie połączenia króćcy i węży. Warto aluminiowe krućce na pompie wody przeczyścić i poskładać to na nowo. Króciec plastikowy z przodu głowicy i z boku też warto odkręcić i poskładać na nowych oringach i niewielkiej ilości silikonu. Często jest tak, że wycieku nie widać bo zanim się ujawni to płyn odparowuje i szukamy bez końca.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 699
- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
- Lokalizacja: sucha beskidzka
- Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
- Silnik: CXSA
apropo mazi kolego to ona występuje jak ktoś robi krótkie odcinki i to wcale nie świadczy o padniętej uszczelcerobert14-83 pisze:Poprzez uszkodzoną uszczelkę pod głowicą płyn może dostawać się do oleju w silniku i dlatego Ci ubywa. Sprawdź czy pod korkiem wlewu oleju masz taką biało-żółtą maź i na bagnecie do pomiaru poziomu oleju. Jeśli tak to wskazuje to na uszczelkę...
a swoją drogą płyn może dostawać się bezpośrednio do spalania i na bagnecie oleju na pewno
go wtedy nie zobaczysz
Ostatnio zmieniony wt gru 02, 2008 18:55 przez Szosownik, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 699
- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
- Lokalizacja: sucha beskidzka
- Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
- Silnik: CXSA
Szosownik pisze:apropo mazi kolego to ona występuje jak ktoś robi krótkie odcinki i to wcale nie świadczy o padniętej uszczelce
a swoją drogą płyn może dostawać się bezpośrednio do spalania i na bagnecie oleju na pewno
go wtedy nie zobaczysz
No tak racja... Ale drogi kolego Szosownik jak wyżej zauważyłeś kolega zepol napisał że znika mu płyn chłodniczy a dodając do tego objawy które opisałem może to wskazywać na uszczelkę głowicy. Ja nie wydałem tutaj 100% diagnozy tylko podsuwam mu pomysł co może sprawdzić więc nie rozumiem po co ten atak z Twojej strony...
pozdrawiam :green_fuck:
Kolego jaki atak?robert14-83 pisze:No tak racja... Ale drogi kolego Szosownik jak wyżej zauważyłeś kolega zepol napisał że znika mu płyn chłodniczy a dodając do tego objawy które opisałem może to wskazywać na uszczelkę głowicy. Ja nie wydałem tutaj 100% diagnozy tylko podsuwam mu pomysł co może sprawdzić więc nie rozumiem po co ten atak z Twojej strony...
pozdrawiam :green_fuck:
Ja wyraziłem tylko swoje zdanie co nie jest zabronione
Ostatnio zmieniony śr gru 03, 2008 13:34 przez Szosownik, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 699
- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
- Lokalizacja: sucha beskidzka
- Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
- Silnik: CXSA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 207 gości