KOZAKI DO DZIEŁA! UŻYWAĆ USZCZELNIACZA CZY NIE ?????????????

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » sob lis 26, 2005 04:56

Lepiej nie. Czasem pomaga, ale zazwyczaj na krótko, a może narobić "głupot". Uszczelnia drobne nieszczelności, a tym samym może "uszczelnić" coś co w żadnym wypadku uszczelnione być nie powinno - np. zatka nagrzewnicę
bodzio_j



Awatar użytkownika
Cizes
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 11:29
Lokalizacja: Wadowice

Post autor: Cizes » sob lis 26, 2005 06:14

Ja też bym nie używał. one uszczelniają lekkie "zapocenia" wycieków płynu chłodnjiczego a nie wyciek pozatym zmniejszaja (jak nie zatykają) średnice przepływu płynu w układzie. Pozdro



Ksys
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:14
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Ksys » sob lis 26, 2005 09:26

stanowczo odradzam,znajomemu zatkało nagrzewnice,a że nie mógł sobie poradzić by ja odetkać,musiał nową kupić,a chłodnica jak ciekła tak znów zaczeła cieknąć po kilku dniach jazdy po naszych dziurach...


Jest: Passat B4 1.8 +lpg '94
było: MB W124 300E
golf 2 gtd JR '90
sierra 2.9 24V6 cosworth
golf 2 D JP '86
[url=http://lilypie.com][img]http://lb2f.lilypie.com/26W5p1.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » sob lis 26, 2005 09:34

A ja sypę ale nie tak jak większość ludzi całość od razu, tylko po troszku, potem kilkanaście kilometrów autem i jeszcze troszke. Uszczelniacz jak się dobrze rozrobi to cały czas przepływa z płynem w postaci drobnych opiłków, a nie jak to niektórzy robią wsypując wszystko robią w zbiorniczku glajche, która się skleja i zatyka wszystko na swojej drodze.



Ksys
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:14
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Ksys » sob lis 26, 2005 09:47

hehe;) ja już tam nie wiem jak on to zrobił,chć znając jego zdolności to pewnie tak jak mówisz:)


Jest: Passat B4 1.8 +lpg '94
było: MB W124 300E
golf 2 gtd JR '90
sierra 2.9 24V6 cosworth
golf 2 D JP '86
[url=http://lilypie.com][img]http://lb2f.lilypie.com/26W5p1.png[/img][/url]

fibolek

Post autor: fibolek » sob lis 26, 2005 14:43

Ja kiedyś wsypałem tak jak kolega pisał po troszku i było oki załeży to od środka ja miałem takie opiłki .Najlepsze jest to że przy wymianie płynu on też wyleciał.Ale już mi nie cieknie.



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » sob lis 26, 2005 19:10

mozesz na jakis czas do momentu jak nei kupisz nowej chlodnicy...
to zasyfia uklad i sie bardziej gdzeje! a najlepiej w ogole nei wsypywac !


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

bsztcz

Post autor: bsztcz » ndz lis 27, 2005 10:52

ja wstpalem uszczelniacz i przeciekow niema czyli jest ok.



Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

A ja już znam ten post z przed paru dni

Post autor: Razal » ndz lis 27, 2005 11:38

Chyba było coś już na ten temat :hmm:

A nawet nie wiem czy nie ten sam autor postu :hmm:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=28054

Pozdroo :pub:


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Awatar użytkownika
Kiler
Forum Master
Forum Master
Posty: 1240
Rejestracja: ndz lip 17, 2005 19:55
Lokalizacja: SMI

Post autor: Kiler » ndz lis 27, 2005 15:48

Razal pisze:A nawet nie wiem czy nie ten sam autor postu
... :chytry: :chytry: :chytry: :panna: :panna: :panna: ...


Pozdr :pub: .


:bylo: :bajer:

Awatar użytkownika
yellow
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: wt lis 23, 2004 19:47
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: yellow » ndz lis 27, 2005 21:13

To napisze jeszcze raz. Najlepszy jest beton.


Grafik komputerowy, specjalista DTP
http://marcin.rokosz.biz

Tosiek_123
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz paź 09, 2005 04:00
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: Tosiek_123 » ndz lis 27, 2005 21:38

Po co kupować ten proszek, jak już jesteś zdesperowany to wepchnij słoiczek musztardy, efekt ten sam a musztarda za grosze! :)



Rafaello27
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: sob lis 26, 2005 13:51
Lokalizacja: Rabka Zdrój

Post autor: Rafaello27 » pn lis 28, 2005 14:31

Mam ten sam problem. Jak przyjechałem moim świerzym nabytkiem z Niemiec, przy zmianie oleju zauważyłem wyciek.
Mechanik dał mi preparat "Kraft".

Środek ten (wiórka) to żywica - identyczna jak klej 2 składnikowy. Ale działa jedynie w kontakcie z powietrzem.

Zasypałem układ ale w 3 podejściach co ~500-1000km. Ale mechanik polecił mi, abym nie wsypywał całej zawartości - i tak zrobiłem.
Uszczelniło jedynie malusi wyciek.
Natomiat działa on ciekawie.
Jeśli jadę w trasie (chłodnica jest ciepła) nie ma wycieku - zasycha i preparat działa. Ale gdy autko chodzi na podjazdach po 10km - miejsce to z powrotem odmaka i jest wilgotne.

Podsumowując - muszę sprawić sobie nową chłodnicę. Valeo kosztuje u mnie 300zł, a na allegro widziałem za 180. Ja wezmę Valeo ze sklepu.

Z kolei mój kolega wsypał do VR6 2 takie opakowania i mu pomogło.
Ale ja bym tego nie zrobił.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 419 gości