Mam taki problem
Na ssaniu na benzynce czyli przy zimnym silniku obroty lekko sobie pukaja, skacza rytmicznie gdies o wartosc 50 moze 70, Objawia sie to tylkona benzynie po przełączniu na gaz nie ma objawu. Podobnie po rozgrzaniu jest ładnie, gładko.
Cykle wypadaja jakies 2 na sekunde
1.8 ABS
Dodam, ze czujnik temperatury jest nowy.
Macie jakies sugestie?
[MK III] - nierówne obroty - cykanie obrotów - silnik ABS
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[MK III] - nierówne obroty - cykanie obrotów - silnik ABS
Ostatnio zmieniony śr lis 26, 2008 00:44 przez mahoń, łącznie zmieniany 1 raz.
- ...radek...
- Użytkownik
- Posty: 411
- Rejestracja: pn paź 31, 2005 22:41
- Lokalizacja: krakóVW
ja na nowym jezdzilem miesiac i szlag go trafil... przez to moje upieranie, ze jest nowy i madrych rad paru mechanikow (kazdy mowil co innego) stracilem dobrych pare stowek. a na to, ze czujnik jest walniety wpadlem sam. z ciekawosci zalozylem stary zepsuty czujnik i nic zadnych zmian-obroty dalej falowaly...czyli moj "nowy" czujnik walniety... pozdromahoń pisze:Dodam, ze czujnik temperatury jest nowy.
kupilem czujnik febi - przeklamywal - kupilem oryginal w ASO i problem wystepuje
musze przyznac, ze wczesniej sila tego byla duzo mocniejsza teraz spadlo ale i tak problem nie zostal wyeliminowany.
Dodam, ze sporo pali na samym ssaniu nieporównywalnie duzo a wykorzystuje na samo odpalanie i smierdzi nieprzepalanym paliwem
edit:
zauwazylem, ze auto ma za bogata mieszanke na paliwie. Po resecie kompa jest pk az do czasu wyskoczenia jakiegos bledu
musze przyznac, ze wczesniej sila tego byla duzo mocniejsza teraz spadlo ale i tak problem nie zostal wyeliminowany.
Dodam, ze sporo pali na samym ssaniu nieporównywalnie duzo a wykorzystuje na samo odpalanie i smierdzi nieprzepalanym paliwem
edit:
zauwazylem, ze auto ma za bogata mieszanke na paliwie. Po resecie kompa jest pk az do czasu wyskoczenia jakiegos bledu
Poszlo na PW. A jak by ktos nie wiedzial to zmierz opor miernikiem ( omomierzem) miedzy 1 i 4 pinem w brazowym gniezdzie (tym od pokrywy zaworow) wtrysku, przy wylaczonym zaplonie i zdjetej wtyczce.
0C 5000-6500
10C 3250-4250
20C 2100-2900
30C 1500-1950
40C 1000-1400
50C 725-925
60C 525-670
70C 380-480
80C 280-370
na forum byl gdzies wykres wzbogacania i zubazania mieszanki przy danych temperaturach zasysanego powietrza
0C 5000-6500
10C 3250-4250
20C 2100-2900
30C 1500-1950
40C 1000-1400
50C 725-925
60C 525-670
70C 380-480
80C 280-370
na forum byl gdzies wykres wzbogacania i zubazania mieszanki przy danych temperaturach zasysanego powietrza
Ostatnio zmieniony pn gru 01, 2008 19:42 przez vckat, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 175 gości