Wahacz przód GOLF III jaki i za ile

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

beniamin79
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pt paź 28, 2005 22:22
Lokalizacja: Lodz

Wahacz przód GOLF III jaki i za ile

Post autor: beniamin79 » sob lis 26, 2005 20:49

Moze mi pomożecie określić dlaczego po 1,5 miesiaca rozleciały mi sie elementu gumowo-metalowe w wahaczu, i czy lepiej je znowu wymienic czy zdecydować sie na nowe wahacze . Jezeli nowe to jakie proponujecie i jakie sa ceny. A moze ktoś z was mieszka w Łodzi i ma namiary na dobry warsztat który wykona naprawe starych lub załatwi i założy nowe za niewielkie poniadze. Pozdrawiam wszystkich Fanów VW :)



Awatar użytkownika
TUTENHAMON
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2120
Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
Lokalizacja: Polska

Post autor: TUTENHAMON » sob lis 26, 2005 22:00

a jaki kupiłeś wachacz może stary który leżał pare latek na składzie zawsze oglądać nalezy części gumowe przez naciskanie nawet palcem drugie że może zamiennik jakś kiepski.


TUTENHAMON

beniamin79
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pt paź 28, 2005 22:22
Lokalizacja: Lodz

Post autor: beniamin79 » ndz lis 27, 2005 13:18

Właśnie jeszcze nie kupiłem narazie wymieniłem tylko same elementy gumowo metalowe które po 1,5 miesiaca sie rozpitoliły (wahacz pracuje w poprzek a nie tylko góra dół) daltego pytam cy lepiej jest kupić nowy wahacz czy ponownie wymienić ten element metalowo gumowy - może znacie dobrego producenta tych elementów



Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Re: Wahacz przód GOLF III jaki i za ile

Post autor: Razal » ndz lis 27, 2005 13:25

beniamin79 pisze:Moze mi pomożecie określić dlaczego po 1,5 miesiaca rozleciały mi sie elementu gumowo-metalowe w wahaczu, i czy lepiej je znowu wymienic czy zdecydować sie na nowe wahacze . Jezeli nowe to jakie proponujecie i jakie sa ceny. A moze ktoś z was mieszka w Łodzi i ma namiary na dobry warsztat który wykona naprawe starych lub załatwi i założy nowe za niewielkie poniadze. Pozdrawiam wszystkich Fanów VW :)
A po co cały wahacz ??

jeśli masz wahacz nie wygiety albo pękniety - to po co wymienaić cały wahacz ??

Do wahacza sa montowane 2 tuleje - jedna gumowo metalowa, druga gumowa, + swożeń zwrotnicy, potrzeba zobaczyć co masz walnięte - ściągnąć wahacze i wymienić (zwracając uwagę na miejscs montażu tuleji gumowo metalowej) następnie z nowymi elementami założyć wahacz na miejsce i śmigać :hmm:

polecam "FEBI" - w MKII po wymianie spisywały się świetnie !!

jeszcze raz - ważny jest punkt montażu tej wiekszej tuleji w wahaczu !! tam na tulei jest taki trojkącik :hmm:


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

beniamin79
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pt paź 28, 2005 22:22
Lokalizacja: Lodz

Post autor: beniamin79 » ndz lis 27, 2005 13:31

NO tak poprzednim razem miało właśnie być tak pięknie a tu niestety 1,5 misiaca i górny element gumowo metalowy po obu stronach odpadł (prawdopodobnie bo bez wyjmowania oddzialiła sie guma od metalu) dlatego teraz chciałem was zapytać jakiego producenta tych elementów byście polecili. Bo przesadą jest wymieniać to samo co 1; 2 miesiące. element ten oberwał mi sie jak straciłem przyczepność na pasach dla pieszych a zaraz po tym odzyskałem ją na asfalcie cos strzeliło i zastanawiam się czy to przypadkiem nie jest wahacz walnięty skoro z tej jednej strony cały czas mi wali podczas agresywnego startu no i ten element gumowo metalowy się obrywa. chodzi mi głownie jakiego producenta

[ Dodano: Nie Lis 27, 2005 12:32 ]
a poweidz mi jeszcze o tym montażu co to za trójkącik ?możesz mi to przybliżyć



wara99

Post autor: wara99 » ndz lis 27, 2005 13:49

Kolega Razal dobrze mówi kup febi i bedzie ok. Ja przy poprzednim golfie tez tak mialem ze po 2 miechach wszystko sie wybilo ale kupilem tanioche ( na dwie strony 110zl). Jest tez druga strona medalu czyli zawieszenie jezeli masz obnizone to o polowe mniej wytrzymuja gumki na wachaczach.



beniamin79
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pt paź 28, 2005 22:22
Lokalizacja: Lodz

Post autor: beniamin79 » ndz lis 27, 2005 14:00

Zawieszenie tradycyjne bez wodotrysków - sprawdze w intercarsie po ile są te elementy. ale możecie mi jeszcze powiedziec dokladnie o tych trojkącikach bo cos mi sie wydaje ze ten macher który mi je wymieniał nie zwrocil na to uwagi i przez to po obu stronach mam teraz babola.



Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Odp. tuleje

Post autor: Razal » ndz lis 27, 2005 14:35

beniamin79 pisze:Zawieszenie tradycyjne bez wodotrysków - sprawdze w intercarsie po ile są te elementy. ale możecie mi jeszcze powiedziec dokladnie o tych trojkącikach bo cos mi sie wydaje ze ten macher który mi je wymieniał nie zwrocil na to uwagi i przez to po obu stronach mam teraz babola.
tu masz mały opis i fote :

Obrazek


Pozdrawiam :pub:


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 337 gości