Co potrzebne do centralnego zamka z alarmem - oryginał

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Xabingo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1787
Rejestracja: śr lip 11, 2007 10:52
Lokalizacja: TBU
Kontakt:

Co potrzebne do centralnego zamka z alarmem - oryginał

Post autor: Xabingo » pn wrz 22, 2008 12:57

Witam!
Jest do sprzedania Golfa 2 na części - posiada on c.zamek z alarmem.
Co mam z niego wyjąc, żeby założyć to do mojego?
Centralny jest na pilota.
Wiem, że alarm podczas zamykania pilotem (jeśli nie jest domknięta klapa bagażnika lub maska albo drzwi to daje sygnał).
Dodam, że jest on z wersji 3d.

No więc co mam wyjąc?


MK2 ukończone w 95%
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Obrazek

Awatar użytkownika
krzycho85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 820
Rejestracja: pt lis 11, 2005 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: krzycho85 » pn wrz 22, 2008 14:18

Siłowniki, przewody, pompkę, centralkę alarmu wraz z czujnikami jeśli są dodatkowe.

tylko pytanie czy warto
Ostatnio zmieniony pn wrz 22, 2008 14:19 przez krzycho85, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Xabingo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1787
Rejestracja: śr lip 11, 2007 10:52
Lokalizacja: TBU
Kontakt:

Post autor: Xabingo » wt wrz 23, 2008 10:24

krzycho85 pisze:tylko pytanie czy warto
Warto, bo mam to za darmochę :)

Teraz bym potrzebował schematu - jak to wszystko podłączyć.


MK2 ukończone w 95%
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Obrazek

Awatar użytkownika
kkarols16
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 168
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 14:20
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: kkarols16 » śr wrz 24, 2008 14:35

polak to jak turek he



Awatar użytkownika
Mlody_ndm
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 00:20
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Mlody_ndm » śr wrz 24, 2008 15:33

Moim zdaniem jeżeli to oryginał, czyli zapewne pneumatyk to nie warto się bawić.
Przekładać te rurki kombinować.
Potrzebne będą:
- pompka centralnego (montowana w bagażniku)
- siłowniki w drzwi - przy czym tu może być dżołk, bo np. w mojej Jettcie mk.II '90 nie było siłownika do pneumatyki w drzwiach kierowcy był tylko czujnik otwarte/zamknięte, i jak przerabiałem na otwieranie z pilota to musiałem dołożyć elektryczny siłownik, który otwierał drzwi kierowcy, a za nimi otwierały się pozostałe.
- wszystkie wężyki, a jeżeli masz drzwi bez jakiejkolwiek elektryki to i te gumowe rurki między słupkami a karoserią.
- wiązka elektryczna od centalnego
- przycisk tylnej klapy - wersje z centralnym miały inny - nieco inne mocowania i wkładka miała 3 pozycje a nie 2 (przynajmniej w Jettcie)
- bolec do klapki wlewu paliwa (nie wiem jak zamocujesz ;) ) i "łapka" która trzyma ten bolec przy zmknięciu drzwi.

Jak jest i alarm to:
- centralka od alarmu
- okablowanie od alarmu
- czujniki krańcowe od maski i klapy o których pisałeś

Generalnie moim zdaniem lepiej chyba kupić na allegro jakiś elektryczny z alarmem, mniej grzebania, i bawienia się z rurkami i nie będzie trzeba rozbebeszać prawie całego samochodu, z tym że będzie problem z klapą i wlewem paliwa.


Mlody http://www.jetta.org.pl
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186633]Mój Ventyl TDY[/url] [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/299274.html][img]http://images.spritmonitor.de/299274.png[/img][/url]
[b]Kupię dekielek do felg Votexa![/b]

Awatar użytkownika
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Post autor: tberent » czw wrz 25, 2008 11:34

Xabingo, no prawie jak turek. wiecej z tym zabawy niz ci sie wydaje a nie jestem pewien czy ci sie uda dorze tą pneumatyke ułożyć. wyzej napisane co musisz miec


MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL

Awatar użytkownika
miHoo79
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: pn maja 22, 2006 11:44
Lokalizacja: Mikstat/Ostrów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: miHoo79 » ndz lis 30, 2008 02:17

Mlody_ndm pisze: - siłowniki w drzwi - przy czym tu może być dżołk, bo np. w mojej Jettcie mk.II '90 nie było siłownika do pneumatyki w drzwiach kierowcy był tylko czujnik otwarte/zamknięte, i jak przerabiałem na otwieranie z pilota to musiałem dołożyć elektryczny siłownik, który otwierał drzwi kierowcy, a za nimi otwierały się pozostałe.
elektryczny z pneumatycznym i jak to brzmi??? jeb bzyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyt
a wystarczylo w lewe drzwi dac silownik taki jak w prawych przeciagnac wezyk i mialbys wypas....



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 485 gości