Jak wymienić simering na wale silnika od strony rozrządu MK3
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Jak wymienić simering na wale silnika od strony rozrządu MK3
Pytanie jak w temacie. Rozbiórka taka jak do wymiany paska rozrządu jest dla mnie prosta. TYlko co dalej. Jak odkręcić koło zębate paska od wału, wystarczy zablokować silnik na biegu czy jakoś inaczej, czy trzeba dla wymiany siemeringu odkręcić pokrywę przednią czy się obejdzie. Dzięki za ew. odpowiedzi.
[ Dodano: Sob Lis 26, 2005 5:14 pm ]
pozwolę sobie odnowić temat, może ktoś mio pomoże. Sorki.
[ Dodano: Sob Lis 26, 2005 5:14 pm ]
pozwolę sobie odnowić temat, może ktoś mio pomoże. Sorki.
-
- Forum Master
- Posty: 1550
- Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
- Lokalizacja: Zielona Góra
Ha ta śruba jest tak a raczej powinna byc tak doje...na że trzeba sposobem.Ja zawsze robiłem to tak:zwalałem miskę olejową i blokowałem wał korbowy opierając jego przeciw wagę o blok silnika porostu wkładałem pomiędzy te elementy klocek drewniany.NIEMA CHAKA klucze giołem i łamałem ale śruba zawsze puszczała a potem dalej dasz radę Pozdrawiam.PS dokręcasz tak samo.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
-
- Forum Master
- Posty: 1550
- Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
- Lokalizacja: Zielona Góra
eee, panowie, idie spokojnie, zblokowac mozna wkrecajac 2 sruby w kolo, i wsadzic 3 srobe w ucho silnika, przy misce olejowej... nie trzeba odkrecac miski, potem klucz zakladasz, rurke metrowa i odkrecone, w druga strone tak samo, tylko kluczem dynamometrycznym sie powinno dokrecac niby ...
i jeszcze kolo pasowe z pompy wody...
i jeszcze kolo pasowe z pompy wody...
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 276 gości