Montaż komputera FIS

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
karpi78
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 847
Rejestracja: czw paź 11, 2007 12:06
Lokalizacja: CCH
Kontakt:

Post autor: karpi78 » czw lis 27, 2008 10:51

witam, mam maly FIS, nie wyswietla mi spalania i powitania. Jak zrobic, zeby te funkcje byly?



R_Tomek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: wt lis 08, 2005 18:37
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: R_Tomek » czw lis 27, 2008 16:38

Witam
Czy mając immobiliser 2 generacji, przy kodowaniu kluczyków do nowych zegarów są potrzebne nowe pastylki? Czy nie są potrzebne i kluczyki można programować wielokrotnie?

Drugie pytanie, aktualnie mam zegary z numer 1J0 920 801B i chciałbym zakupić nowe zegary, które mają numer 1J5 920 826A, czy te zegary się nadają?

I ostatnie pytanie, może odpowiedź jest gdzieś w tym temacie, ale jakoś nie mogłem się tego doszukać. Jakie piny kostek od licznika i manetki należy połączyć aby działało sterowanie komputera? Jakich przewodów i końcówek najlepiej do tego użyć?
A może ma ktoś do sprzedania gotową wiązkę?


Mój Golfik: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=171049

Awatar użytkownika
Oli
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 725
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 22:02
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

Post autor: Oli » czw lis 27, 2008 22:29

R_Tomek pisze:piny kostek od licznika i manetki należy połączyć aby działało sterowanie komputera?
Cztery przewodziki łączymy z czarną wąska kostka 6-cio pinową w której 5 i 6 pin jest wykorzystany przez regulator prędkości pracy wycieraczek. Piny 1 do 4 powinny być połączone kolejno do kostki w zegarach pod wejścia 1-24(zielona), 3-7(niebieska), 2-23(zielona), 4-25(zielona) odpowiednio według zaznaczonych kolorów kostek niebieskiej i zielonej cyt. z forum leona,
1J5 920 826A te się nadają :okej:
Ostatnio zmieniony czw lis 27, 2008 22:33 przez Oli, łącznie zmieniany 1 raz.


[b]148KM/326Nm[/b]

Awatar użytkownika
ThoMass
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: śr mar 12, 2008 07:33
Lokalizacja: Koszalin
Auto: VW GOLF VI VARIANT 1.6
Silnik: CAYC
Kontakt:

Post autor: ThoMass » czw lis 27, 2008 23:02

Panowie, a jesli posiadam aktualnie licznik o tym nr: 1J0 920 806G i jest on wyskalowany do 260km/h to czy jak wloze takie tylko co maja 220 to nie bedzie jakichs problemow czy przeklaman ze wskazaniem predkosci. Bo mam na oku licznik o nr: 1J0 920 826B i nie wiem czy warto.


Just like that... :okej:

R_Tomek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: wt lis 08, 2005 18:37
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: R_Tomek » czw lis 27, 2008 23:53

Dziękuję kolego Oli za opis i upewnienie co do licznika :pub:

Jeszcze jak by ktoś odpisał odnośnie kodowania kluczyków immobilisera 2 generacji, to był bym wdzięczny :hmm:


Mój Golfik: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=171049

Awatar użytkownika
karpi78
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 847
Rejestracja: czw paź 11, 2007 12:06
Lokalizacja: CCH
Kontakt:

Post autor: karpi78 » sob lis 29, 2008 14:28

A mi jak zwykle nikt nie odpowie:(



Awatar użytkownika
Oli
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 725
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 22:02
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

Post autor: Oli » sob lis 29, 2008 16:22

karpi78 pisze:nie wyswietla mi spalania i powitania.
powitanie - nie da rady
o jakie spalanie chodzi? ile jeszcze na baku?


[b]148KM/326Nm[/b]

Awatar użytkownika
karpi78
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 847
Rejestracja: czw paź 11, 2007 12:06
Lokalizacja: CCH
Kontakt:

Post autor: karpi78 » sob lis 29, 2008 22:36

Tak, ile na baku



greg

Post autor: greg » ndz lis 30, 2008 18:52

karpi78, zacznijmy od teorii - z tego co wyczytałęm to jedynie n a1/2 fis z numerem końcowym 6 da sie zrobić ile na baku ale... nie kablem i programem vagtacho
praktyka - nie wierzyłem wiec uwaliłem jedne takie zegary



Awatar użytkownika
karpi78
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 847
Rejestracja: czw paź 11, 2007 12:06
Lokalizacja: CCH
Kontakt:

Post autor: karpi78 » pn gru 01, 2008 09:15

wiec...? jak to zrobic? Tylko w vw? z tego co sie zorientowalam moj model ma taka opcje tylko nieaktywna:(



greg

Post autor: greg » pn gru 01, 2008 16:22

karpi78 pisze:jak to zrobic? Tylko w vw?
vw tego ci nie zrobi - mnie ma takiej szansy



Awatar użytkownika
karpi78
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 847
Rejestracja: czw paź 11, 2007 12:06
Lokalizacja: CCH
Kontakt:

Post autor: karpi78 » wt gru 02, 2008 10:10

GREG, troche teorii bylo, praktyki tez. zrobilismy tak: zmienialismy bajty w mapie pamieci i nie dalo to nic:( licznik mam IVDO NR 1J0920826J. Jakis inny sposob? A moze bywasz na mazurach?
Ostatnio zmieniony wt gru 02, 2008 10:11 przez karpi78, łącznie zmieniany 1 raz.



dogxx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: czw gru 04, 2008 18:50
Lokalizacja: katowice

lwyswietlacz na liczniku nie dziala obydwa

Post autor: dogxx » czw gru 04, 2008 19:02

witam mam nastepujacy problem licznik kilometrow i zegara mi nie swieci jest to licznik 1J0920826C i co mam zrobic czy kupic nowy licznik taki sam i jesli tak to gdzie i co musialbym zrobic czy poprostu da sie cos z tym zrobic probowalem przelozyc same wyswietlacze ale dalej nie dziala wiec mysle o calym liczniku nowym prosze o pomoc i wskazowki bo z tego tematu jestem zielony i prosze o podpowiedz czy musi byc taki sam licznik czy nie bo mam dostep do licznika 826A ale nnie wiem czy bedzie dzialal :bajer:



greg

Post autor: greg » czw gru 04, 2008 22:59

dogxx pisze:probowalem przelozyc same wyswietlacze ale dalej nie dziala
pod wyświetlaczami masz diodę smd



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 147 gości