Montaż komputera FIS
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Witam
Czy mając immobiliser 2 generacji, przy kodowaniu kluczyków do nowych zegarów są potrzebne nowe pastylki? Czy nie są potrzebne i kluczyki można programować wielokrotnie?
Drugie pytanie, aktualnie mam zegary z numer 1J0 920 801B i chciałbym zakupić nowe zegary, które mają numer 1J5 920 826A, czy te zegary się nadają?
I ostatnie pytanie, może odpowiedź jest gdzieś w tym temacie, ale jakoś nie mogłem się tego doszukać. Jakie piny kostek od licznika i manetki należy połączyć aby działało sterowanie komputera? Jakich przewodów i końcówek najlepiej do tego użyć?
A może ma ktoś do sprzedania gotową wiązkę?
Czy mając immobiliser 2 generacji, przy kodowaniu kluczyków do nowych zegarów są potrzebne nowe pastylki? Czy nie są potrzebne i kluczyki można programować wielokrotnie?
Drugie pytanie, aktualnie mam zegary z numer 1J0 920 801B i chciałbym zakupić nowe zegary, które mają numer 1J5 920 826A, czy te zegary się nadają?
I ostatnie pytanie, może odpowiedź jest gdzieś w tym temacie, ale jakoś nie mogłem się tego doszukać. Jakie piny kostek od licznika i manetki należy połączyć aby działało sterowanie komputera? Jakich przewodów i końcówek najlepiej do tego użyć?
A może ma ktoś do sprzedania gotową wiązkę?
Mój Golfik: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=171049
Cztery przewodziki łączymy z czarną wąska kostka 6-cio pinową w której 5 i 6 pin jest wykorzystany przez regulator prędkości pracy wycieraczek. Piny 1 do 4 powinny być połączone kolejno do kostki w zegarach pod wejścia 1-24(zielona), 3-7(niebieska), 2-23(zielona), 4-25(zielona) odpowiednio według zaznaczonych kolorów kostek niebieskiej i zielonej cyt. z forum leona,R_Tomek pisze:piny kostek od licznika i manetki należy połączyć aby działało sterowanie komputera?
1J5 920 826A te się nadają
Ostatnio zmieniony czw lis 27, 2008 22:33 przez Oli, łącznie zmieniany 1 raz.
[b]148KM/326Nm[/b]
- ThoMass
- Mały gagatek
- Posty: 119
- Rejestracja: śr mar 12, 2008 07:33
- Lokalizacja: Koszalin
- Auto: VW GOLF VI VARIANT 1.6
- Silnik: CAYC
- Kontakt:
Panowie, a jesli posiadam aktualnie licznik o tym nr: 1J0 920 806G i jest on wyskalowany do 260km/h to czy jak wloze takie tylko co maja 220 to nie bedzie jakichs problemow czy przeklaman ze wskazaniem predkosci. Bo mam na oku licznik o nr: 1J0 920 826B i nie wiem czy warto.
Just like that... :okej:
GREG, troche teorii bylo, praktyki tez. zrobilismy tak: zmienialismy bajty w mapie pamieci i nie dalo to nic:( licznik mam IVDO NR 1J0920826J. Jakis inny sposob? A moze bywasz na mazurach?
Ostatnio zmieniony wt gru 02, 2008 10:11 przez karpi78, łącznie zmieniany 1 raz.
lwyswietlacz na liczniku nie dziala obydwa
witam mam nastepujacy problem licznik kilometrow i zegara mi nie swieci jest to licznik 1J0920826C i co mam zrobic czy kupic nowy licznik taki sam i jesli tak to gdzie i co musialbym zrobic czy poprostu da sie cos z tym zrobic probowalem przelozyc same wyswietlacze ale dalej nie dziala wiec mysle o calym liczniku nowym prosze o pomoc i wskazowki bo z tego tematu jestem zielony i prosze o podpowiedz czy musi byc taki sam licznik czy nie bo mam dostep do licznika 826A ale nnie wiem czy bedzie dzialal
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 147 gości