problem z dmuchawa - pali bezpiecznik

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

aros87
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: pn lis 05, 2007 15:31
Lokalizacja: jaskowice

problem z dmuchawa - pali bezpiecznik

Post autor: aros87 » śr lis 26, 2008 20:08

Witam!

Mam problem, dmuchawa na 4 biegu pali mi bezpiecznik, na pozostalych biegach jest ok.... Dodam ze dzieje sie tak tylko przy zalaczonym silniku, gdy wlacze dmuchawe tylko przy zaplonie 4 biego chodzi bez problemu.... Bezpiecznik wkladam prawidlowy czyli 30A.... co moze byc nie tak?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr lis 26, 2008 20:26

Po pierwsze nie wkladaj czasem mocniejszego bezpiecznika. Po drugie trzeba obadać dmuchawę, bo jej silnik może mieć zużyte łożyska i dawać duże opory, a tym samy ciągnąć za dużo prądu. A to że po zapaleniu silnika to myślę dlatego że po zapaleniu silnika napięcie wzrasta o około1,5-2V, więc jeszcze więcej silnik prądu pobiera.
Ostatnio zmieniony śr lis 26, 2008 20:27 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

aros87
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: pn lis 05, 2007 15:31
Lokalizacja: jaskowice

Post autor: aros87 » śr lis 26, 2008 20:40

Tylko ze dostep do silnika dmuchawy jest dosc ciezki, nie mam pojecia jak go wyjac z tel gumowej obudowy.... a moze to wina bezpiecznika termicznego?



Awatar użytkownika
SAMO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: pt lis 18, 2005 14:48
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Kontakt:

Post autor: SAMO » śr lis 26, 2008 21:12

jakby spalił sie termiczny to chodził by tylko 4 bieg bo jest tam pociagniety bezposrednio + a piszesz ze działaja wszystkie 4 byc moze jest jak mówi Paweł Marek, aros87, chodzi ci o wyjecie wogóle silnika czy zdjecie obudowy z niego bo dostep jest bardzo latwy odchylasz piankowa osłone przekrecasz silnik chyba zg. z ruchem wskazówek zegara i masz na wierzchu


http://inos.int.pl/zanim-napiszesz/
PAY ATTENTION WHEN YOU'RE DRIVE!!
http://www.youtube.com/watch?v=dMXkinfyV8k

aros87
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: pn lis 05, 2007 15:31
Lokalizacja: jaskowice

Post autor: aros87 » śr lis 26, 2008 21:14

Jak wyjac caly wentylator od strony pasazera to wiem, tylko nie mam pojecia jak pozniej dostac sie do silnika tego wentylatora....



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr lis 26, 2008 21:41

Nie wiem jak rozebrać nie robiłem tego, ale zawsze możesz ocenić ręcznie czy obraca się ciężko, czy ociera coś w nim. Weź jeszcze oceń, czy bezpiecznik niema luzu w gnieździe w skrzynce, od złego styku też może się grzać i łatwo palić


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 402 gości