problemy z obrotami silnika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
problemy z obrotami silnika
witam
Mam problem silnik nie pracuje rowno na biegu jalowym na benzynie Na gazie jest lepiej gdyz obroty podnosze i jest rowniejsza praca. Podczas jazdy gdy nacisne na sprzeglo obroty silnika spadaja ponizej normy i po chwili podnosza sie do ok 8 tys czasem silnik zgasnie choc rzadko. Te objawy sa na benzynie i na gazie. obroty opadaja nie rownomiernie, na gazie jest to widoczne. Wymienilem swiece, przewody, kopułke, palec, cewke kilka miesiecy wczesniej czujnik Halla. Zastanawiam sie nad silnikiem krokowym poniewaz po wyciagnieciu z niego wtyki na wlaczonym silniku nie ma reakcji silnik nadal pracuje. Prosze o pomoc!
Golf III 1.6 kat
Dziekuje z góry!
Mam problem silnik nie pracuje rowno na biegu jalowym na benzynie Na gazie jest lepiej gdyz obroty podnosze i jest rowniejsza praca. Podczas jazdy gdy nacisne na sprzeglo obroty silnika spadaja ponizej normy i po chwili podnosza sie do ok 8 tys czasem silnik zgasnie choc rzadko. Te objawy sa na benzynie i na gazie. obroty opadaja nie rownomiernie, na gazie jest to widoczne. Wymienilem swiece, przewody, kopułke, palec, cewke kilka miesiecy wczesniej czujnik Halla. Zastanawiam sie nad silnikiem krokowym poniewaz po wyciagnieciu z niego wtyki na wlaczonym silniku nie ma reakcji silnik nadal pracuje. Prosze o pomoc!
Golf III 1.6 kat
Dziekuje z góry!
po odpaleniu zimnego silnika jakie masz obroty? to może być wina silniczka krokowego ale powinieneś sprawdzić tez rozrząd i zapłon, przygasanie po puszczeniu gazu to może być efekt łapania lewego powietrza
Pozdrawiam T.O.B.I.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
sprawdz czy po resecie kompa (odlaczeniu klem od aku i ponownej "adaptacji") niebedzie lepiej.
kiedys cos grzebalemprzy silniku i zapomnialem podlaczyc kable od krokowca - przejechalem ok 50km i nie bylo zadnego problemu
kiedys cos grzebalemprzy silniku i zapomnialem podlaczyc kable od krokowca - przejechalem ok 50km i nie bylo zadnego problemu
1,6 ABU + LPG ; 93'
Walka z kontrolka oleju - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2108397
Walka z kontrolka oleju - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2108397
kali86[/bpo wyciagnięciu wtyczki z krokowca silnik zawsze bedzie pracował i nie zgasnie a jak odpiales to pracował w miare równo ? sprawdż jeszcze czujnik temp silnika jak go odłaczysz to powiniennes zauwazyc delikatny wzrost obrotów a pózniej powrót do normy jesli nie bedzie zadnej reakcji czujnik do wymianyto ten 4 pinowy a górnym weżu chłodnicy
http://inos.int.pl/zanim-napiszesz/
PAY ATTENTION WHEN YOU'RE DRIVE!!
http://www.youtube.com/watch?v=dMXkinfyV8k
PAY ATTENTION WHEN YOU'RE DRIVE!!
http://www.youtube.com/watch?v=dMXkinfyV8k
w takim razie przepustnica do czyszczenia i musisz poszukać lewego powietrza, powinno sie tez sprawdzić czujnik położenia przepustnicy TPS i w razie coś ustawić go (znajdziesz na forum pod "TPS", ja miałem podobne objawy jak silnik dostawał zimne powietrze gdy ściągnąłem zwężkę w obudowie filtra powietrza
Pozdrawiam T.O.B.I.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
a powiedz jesli silnik nie pracuje rowno mozna powiedziec jak stary diesiel na wolnych obrotach i tylko na wolnych, jak jedzie auto jest ok i pracuje normalnie tylko te obroty opadaja gdy naciskam sprzeglo
[ Dodano: 24 Lis 2008 19:33 ]
a odnosnie silika krokowego po jego odlaczeniu obroty troche sie zmoienily tak jakby zaczal plynniej pracowac
[ Dodano: 24 Lis 2008 19:33 ]
a odnosnie silika krokowego po jego odlaczeniu obroty troche sie zmoienily tak jakby zaczal plynniej pracowac
Ostatnio zmieniony pn lis 24, 2008 20:26 przez kali86, łącznie zmieniany 2 razy.
te silniki mają taką kulturę pracy, a co do silnika krokowego to on reguluje obroty na biegu jałowym, a skoro odłączenie daje poprawę to szukaj lewego powietrza i sprawdź to co napisałem na początku
Pozdrawiam T.O.B.I.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
Re: problemy z obrotami silnika
Podpinam sie pod temat bo mam podobne obajwy z tym ,ze u mnie tylko benzyna Ponad to co kolega wyżej wyeliminowałem lewe powietrze ,które gdzies dostawało się koło uszczelki przy wtrysku i zostala wymieniona(uszczelka) a oprocz tego jestem po wymianie swiec przewodow palca kopulki lecz bez czujnika Hallakali86 pisze:witam
Mam problem silnik nie pracuje rowno na biegu jalowym na benzynie Na gazie jest lepiej gdyz obroty podnosze i jest rowniejsza praca. Podczas jazdy gdy nacisne na sprzeglo obroty silnika spadaja ponizej normy i po chwili podnosza sie do ok 8 tys czasem silnik zgasnie choc rzadko. Te objawy sa na benzynie i na gazie. obroty opadaja nie rownomiernie, na gazie jest to widoczne. Wymienilem swiece, przewody, kopułke, palec, cewke kilka miesiecy wczesniej czujnik Halla. Zastanawiam sie nad silnikiem krokowym poniewaz po wyciagnieciu z niego wtyki na wlaczonym silniku nie ma reakcji silnik nadal pracuje. Prosze o pomoc!
Golf III 1.6 kat
Dziekuje z góry!
Czy za tego typu rzeczy moze byc odpowiedzialny czujnik Halla ?tzw falujace obroty?
U mnie widoczny objaw jest taki ze po dluzszej trasie przy wysokich obrotach nie chca one plynnie spadac tylko jak np wysprzeglam dalej silnik ma wysokie obroty dopiero po prokrotnym dodaniu gazu obroty spadaja
Z gory dzieki za informacje
Ostatnio zmieniony wt lis 25, 2008 13:28 przez iceman22, łącznie zmieniany 1 raz.
Ice
T.O.B.I mozesz podac mi dane diagnostyczne odnosnie tych trzech punktow? bede wdzieczny podaje maila: kali86@vp.pl
1. Silnik krokowy
2. Czujnik temperatury (niebieski)
3. Ustawienie TPS (czujnik położenia przepustnicy)
Dzieki z gory!
1. Silnik krokowy
2. Czujnik temperatury (niebieski)
3. Ustawienie TPS (czujnik położenia przepustnicy)
Dzieki z gory!
kali86, z którego roku masz auto jaki kod silnika? ten niebieski czujnik mi tu coś podpada, chyba powinieneś mieć żółty, o ustawieniu TPSu znajdziesz na forum kolega Homsky to dokładnie opisał, rezystancja na nim powinna sie zmieniać płynnie, jeżeli TPS jest sprawny to na włączonym zapłonie i nie uruchomionym silniku ruszenie przepustnica powinno powodować jego prace (wysuwanie sie i wsuwaniu), tu masz temat i wartości czujnika temp http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=200429
Pozdrawiam T.O.B.I.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 611 gości