(mk2)Tłuste i parujące szyby...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mnich
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: wt lis 30, 2004 22:14
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: mnich » sob lis 26, 2005 00:13

Siara pisze:Prawdopodobnie nagrzewnica ma mały przeciek i czeka cie wymiana (na nowa bo uzywana moze ci tak samo sie rozwalic po miechu).

Witam Mnicha ! Jak tam nagrzewnica, ciepło sie jezdzi? Pozdro!
heheh,witam.
nagrzewnica chodzi jak ta lala ,szyby nie sa suchutkie i nic nie smierdzi,pozdro siara!!!



Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: ck » śr lis 30, 2005 00:46

Zamówiłem na Allegro,ale będę wymieniał raczej u mechanika,bo sam nie mam gdzie,nie mam garażu a przed blokiem sie nie da bo przecierz zima jest.Jak myślicie ile moze mechanik zawołac za wymianę?



Awatar użytkownika
Squad
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr lis 30, 2005 00:33
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Squad » śr lis 30, 2005 01:01

panowie mam to samo,cały czas mi paruja ale ja mam inny problem,poniewaz ponad rok temu miałem wymieniana nagrzewnice na nową (oryginalna VW ) i po wymianie tez parowało,no to mnie wszyscy uspokajali ze ten płyn jest wszedzie jeszcze i ze przez jakis czas musi,spox,no ale dobra ,minał ponad rok i jak sie wilgoc teraz zaczeła to mi paruja szybki i jesli buchne ciepłe po oporze to troche daje rade ale wogól jest super jak choc lekko otworze szybe,no ale wez tu w zime jezdzij z otwarta szyba,co to moze byc u mnie??czyzby znow walneła??albo "fachowcy" moze zle jakis przewód zamocowali??


Volkswageny nie kapią olejem,one w ten sposób zaznaczają swoje terytorium.

www.Fajna-Felga.pl

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » śr lis 30, 2005 04:50

a moze macie zaduzo wilgoci w aucie
jakies dziury w budzie gdzie woda sie zbiera np na dywaniku w bagazniku zlaczasz cieple powietrze kotre wymiesza sie z wilgocia i szyby zaparowane momentalnie
ja tak mialem bo nadkole jedno mialem dziurawe i jak popadalo to woda sie zbierala wlaczylem dmuchawe i szybki zaparowane
tez mylem szorowalem specyfikami i nic po kilka razy
teraz problem zniknał



Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » śr lis 30, 2005 11:54

Jak rok temu wymieniałeś to może Ci ciekła i pod dywaniki i jak kolega pisze masz wilgoć ?? Trzeba sprawdzić wykładzinę czy nie jest mokra a jak tak to ją wyjąć i wysuszyć najlepiej latem.Ja właśnie tak miałem .Jeszcze jedno jak Ci wymieniali nagrzewnicę to umyli całą nagrzewnicę ten plastik w którym ona siedzi bo jak nie to też masz wilgoć w środku .Raczej wykładzina do suszenia



Awatar użytkownika
Siara
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: ndz kwie 03, 2005 22:18
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Siara » śr lis 30, 2005 14:14

Nie no bez przesady wilgoc przez rok by spokojnie wyparowała, musi byc cos innego. Ja u siebie miłem powódz jak mi nagrzwnica walneła i w wakacje wszystko sie wysuszyło, przeciez czasami az w samochodzie nie idzie wytrzymac tak jest goraco.

Chyba ze dostała sie rzeczywiscie wilgoc jeszcze w jakis inny sposób, moze gdzies ci cieknie woda.



Awatar użytkownika
mnich
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: wt lis 30, 2004 22:14
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: mnich » śr lis 30, 2005 19:50

ck pisze:Zamówiłem na Allegro,ale będę wymieniał raczej u mechanika,bo sam nie mam gdzie,nie mam garażu a przed blokiem sie nie da bo przecierz zima jest.Jak myślicie ile moze mechanik zawołac za wymianę?
80 zl ,wiecej nie daj



djset

Post autor: djset » śr lis 30, 2005 21:49

nagrzewnica :)



Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » śr lis 30, 2005 22:31

Niewysuszy sie w lecie tylko zacznie gnić.Sprawdzone



Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: ck » czw gru 01, 2005 00:00

A powiedzcie jeszcze czy przy wymianie trzeba spuścić płyn chłodniczy?



Awatar użytkownika
Siara
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: ndz kwie 03, 2005 22:18
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Siara » czw gru 01, 2005 00:10

Tomasz Żaguń: To dobrze ze mi nic nie zgniło :D

ck: nie trzeba, zdejmij weże z nagrzewnicy i jakos je zabezpiecz zeby płyn nie zleciał.



Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: ck » czw gru 01, 2005 00:31

Jednak będę wymieniał sam bo nagrałem sobie garaż,moze mi sie uda choć na samą myśl dostaję czkawki.



Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » czw gru 01, 2005 00:34

Z szacunkiem siara jak mówisz to napewno wiesz.Pozdrawiam i kłaniam się .



Awatar użytkownika
mnich
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: wt lis 30, 2004 22:14
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: mnich » czw gru 01, 2005 22:29

Wymiana jest banalna,zrobilem to sam a nie znam sie kompletnie na samochodach

Zacznij od tych plastikowych pulek od strony kierowcy i pasazera pod deska.Wyciagnij srodkowe kratki nawiewu i odkrec tam takie dwie srobki,potem odkrec galke zmiany biekow i wyciagnij srodkowa konsole tam gdzie jest popielniczka.Otwierasz maske,odczepiasz cybanty ktore sa na wezach tak aby je odczepic od nagrzewnicy(czekaj az plyn wyleci) i odkrecasz dwie nakretki pod wezami idacymi do nagrzewnicy i jedna ktora jest po przekatnej.Wracasz do samochodu, odczepiasz tunel idacy z wiatraka do obudowy nagrzewnicy (na takich zatrzaskach), odkrecasz frontowa obudowe nagrzewnicy (kilka srubek w glowka na srubokret krzyzakowy + takie plastikowe nakretki chyba na "10") i tekie trzy linki ktore ida od regulacji(nogi,szyby,cieple,zmine, sa na takie zatrzsaskach metalowych).Potem ciagniesz powoli calosc do siebie tak zeby te dwie sruby co pod maska odkreciles wyszly z otworow i ta trzecia co byla po przekatnej (ona jest z komina wentylatora chyba)Gdy to masz (moga byc jeszcze dwie srubki, umnie nie bylo ale jest miejsce na nie,wiec mozesz je tam miec) to nagrzewnica wyjedzie jak z szuflady do gory.PRZY WYCIAGANIU NAGRZEWNICY Z TEJ SZYFLADY UWAZAJ ZEBY NIE PRZECHYLIC BO CI SIE PLYN WYLEJE.


pozdro SIARA!!



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 354 gości