Piszczący pasek i słabe wspomaganie gdy zimny
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Wiśniowy18
- Nowicjusz
- Posty: 41
- Rejestracja: sob lis 01, 2008 17:26
- Lokalizacja: Malbork
- Kontakt:
Piszczący pasek i słabe wspomaganie gdy zimny
Witam
Pierwsze mrozy i temperatury zbliżone do 0 stopni i zaczeły się problemy. Mianowicie rano wyjerzdzając do pracy po całej nocy stania auta pod chmurką po odpaleniu jest straszny pisk, a kierownicą kręci się ciężko jak w maluchu gdy przejadę 500 metrów pisk znika a kierownica wraca do normy czyli wspomaganie działa ok. Wnioskuje że ślizga się pasek, może ktoś mi objaśnić jaki pasek jest w silnikach 1,6 ? Bo jedni mówią że są osobne paski od alternatora i wspomagania, drudzy że jest jeden wspólny od alternatora, klimy i wspomagania. Szukałem informacji na ten temat ale nic nie znalazłem
Pierwsze mrozy i temperatury zbliżone do 0 stopni i zaczeły się problemy. Mianowicie rano wyjerzdzając do pracy po całej nocy stania auta pod chmurką po odpaleniu jest straszny pisk, a kierownicą kręci się ciężko jak w maluchu gdy przejadę 500 metrów pisk znika a kierownica wraca do normy czyli wspomaganie działa ok. Wnioskuje że ślizga się pasek, może ktoś mi objaśnić jaki pasek jest w silnikach 1,6 ? Bo jedni mówią że są osobne paski od alternatora i wspomagania, drudzy że jest jeden wspólny od alternatora, klimy i wspomagania. Szukałem informacji na ten temat ale nic nie znalazłem
- Wiśniowy18
- Nowicjusz
- Posty: 41
- Rejestracja: sob lis 01, 2008 17:26
- Lokalizacja: Malbork
- Kontakt:
- Wiśniowy18
- Nowicjusz
- Posty: 41
- Rejestracja: sob lis 01, 2008 17:26
- Lokalizacja: Malbork
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 359 gości