Problem z turbo
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z turbo
Mam golfa IV !.9 TDI (2001) nie załancza mi sie turbina. Co może być przyczyną tego??
prosze o pomoc
prosze o pomoc
to może być 100 tysiecy róznych rzeczy z turbina włącznie, jesli chcesz sie czegoś dowiedziec to musisz podac trochę danych: jaki silnik, czy kopci czy jest mulowaty w całym zakresie obrotow czy np. idzie tylko do 130km/h itd. Bo na tym etapie to Ci moge powiedzieć że przyczyna może byc:
1. przepływomierz
2. N75
3. zapieczone kierownice w sprezarce
4. nieszczelnośc w dolocie
5. uwalony wastegate
6. nieszcelnośc w podciśnieniu
7. padnięty ECU
8. padniety czujnik akceleratora itp...
...do wyboru do koloru
co do turbiny to jest ona napedzana gazami wylotowymi i załącza się w momencie uruchomienia silnika, wyłącza chwile po zgaszeniu, chyba ze jest całkowicie zatarta.
Z autem nalezy wybrać się na diagnoze dynamiczną VAGiem
1. przepływomierz
2. N75
3. zapieczone kierownice w sprezarce
4. nieszczelnośc w dolocie
5. uwalony wastegate
6. nieszcelnośc w podciśnieniu
7. padnięty ECU
8. padniety czujnik akceleratora itp...
...do wyboru do koloru
co do turbiny to jest ona napedzana gazami wylotowymi i załącza się w momencie uruchomienia silnika, wyłącza chwile po zgaszeniu, chyba ze jest całkowicie zatarta.
Z autem nalezy wybrać się na diagnoze dynamiczną VAGiem
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
N-75 wywali nawet na statycznej diagnozie. ale jesli pisze ze zbiera mu sie mulowato to raczej wyklucza n-75 i przechyla szale na przeplywke odpepnij ja przejedz sie i podepnij u mnie sie kiedys tylko przywiesila i to pomoglo.
i tak jak radzi reszta podjedz na VAGa
i tak jak radzi reszta podjedz na VAGa
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
niekoniecznie - wywali jak jest zupełnie uwalonyAdamm pisze:N-75 wywali nawet na statycznej diagnozie.
jak na razie to nie za wiele napisał, moze być przepływka, może być nieszczelność w dolocie/podciśniieniu, mogą być zapieczone kierownice - tak to panie tylko wróżka dopasuje ...Adamm pisze:ale jesli pisze ze zbiera mu sie mulowato to raczej wyklucza n-75 i przechyla szale na przeplywke
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Witam,Corvax pisze:to może być 100 tysiecy róznych rzeczy z turbina włącznie
Podepnę się pod temat. Jak rozpoznać czy z turbiną jest coś nie tak, czy słychać to w jakiś specyficzny sposób. Miałem kiedyś motocykl z turbiną i tam to od razu słyszałem kiedy turbina zaczyna pracować albo coś jest nie tak. Z tym, że tam była na wierzchu, a tu jest gdzieś pod machą
Pozdrawiam,
Adam
Adam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 247 gości