Nie zapala, dziwne zachowanie kontrolek, coś pyka

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

malomal
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 09:30
Lokalizacja: W-wa/B-stok/O-ka

Nie zapala, dziwne zachowanie kontrolek, coś pyka

Post autor: malomal » pn lis 24, 2008 00:05

Witam
Mam problem ze odpaleniem swoiego Lupo SDI. Problem pojawił się w dniu dzisiejszym po dłuższym postoju pod chmurką a temperatury ostanio znacznie spadły.
Objawia się to następująco wsiadłem dziś do autka przekręcam kluczyk a tu nic nawet nie zakręci zero reakcji.
Zauważyłęm że kontrolki palą się wszytkie tylko kontrolka świec żarowych dziwnie się zachowuje raz mryga ( zapala się i gaśnie), za innym razem woglke się nie zapala,
Po kilku próbach kontrolik przestały wogle świecic zapalały się tylko do ABSu i Poduszek.
Dodatkowo podczes peóby zapalenia pojawił się dziwny odgłos "pykanie" z okolicy bezpieczników".
Dodam dodatkowo żę wyzerowały się wskazania zegara i licznika kilometrów dziennch.

Podejżewam żę akumulator padł ale nie jestem jesczze tego pwioen bo nie sprawdziłęm nie było czasu. Możę tkoś wie co jest przyczyną takiego zachowania??



Awatar użytkownika
semp
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 14:56
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: semp » pn lis 24, 2008 00:10

kolego mialem to samo w ojca astrze i powiem ze akumulator ci padl:P


[img]http://www.marcinek1985.republika.pl/vwgolf/podpis_semp.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » pn lis 24, 2008 00:29

podobnie miałem w E-klasie dizelku. Zdziwilo mnie ze to aku bo w innych autach jak padał mi aku to przy próbie odpalenia wszystko gasło a tu nic nie gasło i to pykanie przekaźnika...ja też stawiam na aku



Awatar użytkownika
Lukasz_mk2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1300
Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Lukasz_mk2 » pn lis 24, 2008 01:28

jak na mój gust to na 100% aku - kilometry się zerują przy braku prądu. Zmień aku i zobacz co się dzieje, daje sobie odciąć prawą rękę że jak jest dobre aku to zapali bez problemu. Zwróć też uwagę na pobór prądu podczas postoju auta i na ładowanie podczas pracy silnika. Jak jest dobre aku to nie powinno być problemu nawet po kilku dniach stania auta na mrozie


Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 332 gości