tylne gumy wachacza przód

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

wielblad2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 903
Rejestracja: czw sty 10, 2008 12:13
Lokalizacja: POZNAŃ
Kontakt:

tylne gumy wachacza przód

Post autor: wielblad2 » ndz lis 23, 2008 14:21

Panowie oberwałem obie tylne gumy na wachaczach jak je wymienić może ktoś już to robił we własnym zakresie doradżcie coś mądrego oprócz wizyty u mecha.


pozdro dieselek. Golf zawsze i wszędzie.Golf był,jest i będzie.

Awatar użytkownika
grzybsi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: wt sie 12, 2008 21:33
Lokalizacja: DL/WR
Kontakt:

Post autor: grzybsi » ndz lis 23, 2008 17:39

hmm..mam rozumieć tylne tuleje przednich wahaczy? jeśli tak ....to robocizna ok 50zł za wahacz...co do tuleji (gum) kup firmy Lemförder koszt ok 40 zł sztuka..mozesz tez dostać zamienniki tansze o połowe ceny..pzodrawiam



wielblad2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 903
Rejestracja: czw sty 10, 2008 12:13
Lokalizacja: POZNAŃ
Kontakt:

Post autor: wielblad2 » ndz lis 23, 2008 18:51

grzybsi, chodzi mi o te prawie kulowe z tyłu nie chcę dawać do mecha ino zrobić samemu jeśli można pytanie było jak to zrobić
Ostatnio zmieniony ndz lis 23, 2008 19:04 przez wielblad2, łącznie zmieniany 1 raz.


pozdro dieselek. Golf zawsze i wszędzie.Golf był,jest i będzie.

Awatar użytkownika
slaw71
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: śr lut 06, 2008 21:16
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: slaw71 » ndz lis 23, 2008 20:04

bez prasy tego nie zrobisz :bajer:


1.9 TDI AHU++ by TUNE-UP
Obrazek
http://polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Vento/83584" onclick="window.open(this.href);return false;

Mirek39m
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 213
Rejestracja: pt lip 25, 2008 08:15
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

Post autor: Mirek39m » ndz lis 23, 2008 20:12

da sie to zrobić bez prasy, slaw71, nie pisz bzdur


Mirek

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » ndz lis 23, 2008 20:14

ta nie zrobisz??? chyba ty nie zrobiles ,ja wmienialem z 15 razy . W MK3/MK2 , polo 6N , passacie B3. Tam sa orginalnie pelnie tuleje czy takie jak w MK3? Bo jezeli sa takie jak w MK3 to jest patent z tulejami z opla Vectry A, tylko trzeba troszke skrucic wysokosc tulejki.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

wielblad2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 903
Rejestracja: czw sty 10, 2008 12:13
Lokalizacja: POZNAŃ
Kontakt:

Post autor: wielblad2 » ndz lis 23, 2008 20:50

spawacz, masz jakiś rysunek albo foty bede wdzięczny do grobowej deski.


pozdro dieselek. Golf zawsze i wszędzie.Golf był,jest i będzie.

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » ndz lis 23, 2008 21:06

No jest tak ja mowilem MK4 ma takie beznadziejne tuleje jak mk3/2 wez kup z opla Vectry A tuleje tyle podchodza to twoich wahaczy tylko trzeba skrucic je na wysokosci, co daje ze sa takie dobre ano to ze sa Pelne!!! a nie jak orginalne tylko w 2 punktach guma trzyma. Niestety rysunku ci nie dam bo nie mam skad wziasc ,ale dasz sobie rade bo to nie jest rzadna filozofia, ewentualnie podjedziesz na jakas baze MZK i za 10zł ci wprasuja owe tulejki.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
Wolu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 417
Rejestracja: śr sty 31, 2007 18:35
Lokalizacja: PRUDNIK - GERAARDSBERGEN (BELGIA)
Kontakt:

Post autor: Wolu » ndz lis 23, 2008 21:13

No pewnie ze da sie to zrobic bez prasy tylko niekiedy trzeba sie nakombinowac, jezeli mialbys problemy z wymiana zawsze mozesz podjechac do mechanika z wahaczem niech ci wprasuje te gumy i po kłopocie


POMÓZ INNYM: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104841&start=0

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » ndz lis 23, 2008 21:19

w imadlo i rowno sciskac.bez problemu idzie.20 razy tak robilem.najwyrzej jakies plaskowniki duze podlozyc po obu stronach.z drugiej strony koszt to 60zl za dwie strony u nas wolaja



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » ndz lis 23, 2008 21:21

cena wmiare ok , ale zeby troszke pojezdzilo to te tulejki z Opla sa niedoza...., jak 1 raz to wyprobowalem to szok normalnie wahacze sa tak sztywne ze nawet na 17" kolach nie rozwalisz tej zawieszki, szybciej wahacz ugniesz.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » ndz lis 23, 2008 21:39

ja co roku zmienialem podruby jak kupilem oryginal za 65zl to chulal 2 lata az niesprzedalem auta.2 tyg temu zmienialem w mk3 i tylko ori gumy kupilem.wiec kombinowanie z oplem niewiem czy warto..moze.moze w ori wystarczy zainwestowac(kupic w ASO)W sklepie kupisz tej samej firmy ale jak w ASO mi powiedzieli materialy i kontrola jakosci jest calkiem inna.w tym przypadku ja w to wierze.



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » ndz lis 23, 2008 21:50

tu nie chodzi tylko o wytrzymalosc tulei, stabilosc prowadzenia auta jest calkiem inna, wahacze "nie chodza" wiec i zbieznasc podaczas ostrej jazdy pozostaje nienaganna przy ostrym hamowamiu i przyspiesznaiu na zakretach np.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Jarowo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 759
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 12:08
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Jarowo » ndz lis 23, 2008 22:34

spawacz, ciekawe jest to co piszesz i spróbuje wypróbować twój patent. Co do samej wymiany to młot, duże imadło, pasowny wybijak, lub przecięcie zewnętrznego pierścienia metalowego załatwiają sprawę demontażu. Zwróć uwagę przed wybijaniem na znaki montażowe i na to jak tuleja met-gum była założone względem wahacza, bo ta nie jest symetryczna


JaroW

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 300 gości