Podpiąć pod VAG`a.własnie niewiem co mam zobic,bo mnie denerwują te obroty,morze ktos ma na to pomysł albo jak sprawdzic co sie dzieje
lewe powietrze czy silnik krokowy?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
kumpel miał to samo i u niego była walnięta podstawa pod wtryskiembarnaba pisze:dpalam rano auto, jadę jakiś kawałek i zauważam, że coś mi auto szarpie. Myślę sobie "nierozgrzany bolid". Niestety po ok. 5 minutach jazdy przy dojeździe do świateł - a więc przy hamowaniu - silnik gaśnie. Odpala do razu, ale obroty wariują na biegu jałowym. Kiedy trzymam je powyżej tysiąca - nie gaśnie. Puszczam gaz - obroty po chwili spadają do zera.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 105 gości