zimowo gazowy problem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

dominik7
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 872
Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
Lokalizacja: WGS//WP
Kontakt:

zimowo gazowy problem

Post autor: dominik7 » czw lis 24, 2005 20:45

mam problem rano gdy zapalam samochod jest ok poza tym ze gasnie gdy sie pusci gaz(moze to dlatego ze jest zimny ale i tak nie powinien zrobic takiego numeru) i tutaj dopiero zaczyna sie jazda;nie chce za nic odpalic ponownie,musze go odpalac na benzynie co tez nie jest fajne bo benzyna na zimnym silniku chodzi na 3 swiecach.Prosze oswiećcie mnie i poradzcie.Dominik



Awatar użytkownika
ultradźwięk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: pt cze 24, 2005 20:46
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: ultradźwięk » czw lis 24, 2005 20:50

Wiatam, na poczatek sprawdz czy przypadkiem przewody WN nie maja przebicia i iskra gdzies nie skacze :) a przy okazji swiece

pozdrawiam



Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » pt lis 25, 2005 00:41

sprawdz ukłąd zapłonowy, przserywacz, palec rozdzielacza i kopułke, moze cos tam masz pochszanione i nietak z iskrą, dziwne ze na gazie chodzi, bo chodzi na 4 gary?

p.s. napisz jaki masz silnik...


Mk3 GTI 16V ABF

dominik7
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 872
Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
Lokalizacja: WGS//WP
Kontakt:

zimowo gazowy problem

Post autor: dominik7 » pt lis 25, 2005 09:10

mam 1,6 benzyna gaznik o3wiscie na gazie.tez tak sobie pomyslalem ze to moze byc zaplon.chodzi na gazie na 4.Mam jeszcze pytanie->co oznacza ze swiece sa zalane olejem?zaznaczam ze to nie jest raczej uszczelka pod glowic poniewaz nie mam takowych objawow typu rosol w zbiorniczku wyrownawczym czy gotowanie sie silnika;powiem wiecej samochod rozgrzewa mi sie bardzo wolno.



Awatar użytkownika
b8tz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: śr mar 02, 2005 22:04
Lokalizacja: Z Kątowni :P
Kontakt:

Post autor: b8tz » pt lis 25, 2005 09:44

moze masz zaciety termostat i dlatego ci sie wolno rozgrzewa poniewaz obieg od razu na chlodnice idzie.......
A co do gazu to mam podobnie i nie mam pojecia dlaczego



Awatar użytkownika
Damien
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: pt lip 22, 2005 11:14
Lokalizacja: Kłodzko<->Legnica
Kontakt:

Post autor: Damien » pt lis 25, 2005 10:19

gsnie na gazie poniewz silnik jest zimny... jak do zimnej komory "wleci" gaz (a jak wiemy ma on niska temp)
to zamraza swiece i dlatego gasnie gdy puscisz pedal gazu... tak samo bedzie jesli podczas jazdy wrzucisz na
"luz" - to tez zgasne. najlepiej jest go na poczatku troche rozgrzac na benzynce i dopiero na gzik przelaczyc...
tak na marginesie to reduktor poprawnie funkcjonuje w temp 40 stopni C... a nie zaraz po zimnej nocy.

jesli wolno cie sie grzeje to warto przyslonic czesc chlodnicy np. kawalkiem kartona :helm:



Awatar użytkownika
Łyskacz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łyskacz » pt lis 25, 2005 11:19

dominik7 pisze:powiem wiecej samochod rozgrzewa mi sie bardzo wolno.
hmmmm???Podłacze sie do tematu...Mi samochód rozgrzewa sie bardzo szybko p[o jakiś 3-4 kilometrach jest juz ciepły....oleju mi nie ubywa nie miesza sie z bezyna to co to moze byc???plyn wyrownawczy w normie???uszczelka pod głowica?
Dominik na poczatku wymień swiece..Miałem podobne objawy.Kupiłem takie swiece: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=73608081 za 36 zeta i działa jak złoto:) jesli to nie pomoże kup kable WN np. beru (w Warszawie 180 pln)
Pozdr


Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]

dominik7
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 872
Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
Lokalizacja: WGS//WP
Kontakt:

zimowo gazowy problem

Post autor: dominik7 » pt lis 25, 2005 17:33

dzieki wam postaram sie.byc moze to jest rzeczywiscie termostat tyle ze wyjac go z pompy wody w silniku 1,6 nie jest latwo-wierzcie mi.grozi to pourywaniem srub od tejze pompy macie jakis patent na odkrecenie tych srub?



slimgm

Post autor: slimgm » sob lis 26, 2005 11:19

no to ja też się podepnę, co do swiec sa zalanych olejem to może chodzi o to że cieknie ci olej z pod uszczelki osłony wałka rozrządu, albo pąpki paliwa (mi ciekło z pąpki paliwa i zafajdało 4 świece, ale nie był to jakiś straszny problem)
A co do teori o zamrożonych świecach to raczej bym się nie zgadza, gaz rozpręża się w parowniku, mocno się przy tym schładza i dlatego parownik jest podgrzewany z małego obiegu wodnego, jak silnik jest zimny to woda też jest zimna więc zabardzo go nie podgrzeje. A silnik gaśnie nie przez to że gaz jest zimny tylko dlatego że gaz przez zamarznięty parownik nie przelatuje.
Mój golfik odpalał powyżej -5stC raczej bez problemowo.
Jak jest zimny a nie ma benzyny (student jestem :) ) to może pomóc polanie parownika gorąca wodą, ale ja osobiście preferuje wlewanie bęzyny z butelki bezpośrednio do gaźnika, lekko się zdąży zagrzać i na gazie później idzie.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 397 gości