[MK3] Pieknie cieknie z chlodnicy z obu stron rownomiernie!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mr_simon
..::INTRUDER::..
..::INTRUDER::..
Posty: 509
Rejestracja: pn lut 07, 2005 13:52
Lokalizacja: Dębno
Kontakt:

Post autor: mr_simon » śr lis 23, 2005 03:03

Najlepiej wymienić chłodnicę lub od biedy dodać proszku uszczelniającego. Jeżeli cieknie z chłodnicy to po co wymianiać uszczelkę?


Volskwagen - Das Auto.

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » śr lis 23, 2005 08:12

Jeśli dobrze zrozumiałem to cieknie Ci z chłodnicy i masz uszkodzona uszczelke pod głowicą - czy tak? Jeśli tak to obydwie rzeczy do wymiany



barnej19

Post autor: barnej19 » śr lis 23, 2005 17:16

niema zwjąsku najyrzej woda morze siędostać do oleju albo wytworzy ciśnienie kture ujdzie przez zbiorniczek wyruwnawczy najlepiej to zrobić w polsce taniej wyjdzie



Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

to i to do wymiany

Post autor: Razal » czw lis 24, 2005 09:02

tomeks69 pisze:a co z chlodnica , uszczelniac??
Chodzi Ci o doraźne uszczelnienie :hmm: Na dłuższą metę to jest nie dobre

Ja kiedyś w MkII co prawda zasypałem taki proszek (producent STP) i powiem Ci że zadziałało to super - uszczelniło chłodnicę idealnie - tak że zastanawiałem się później czy wymieniać :hmm:

Ale po pierwsze nie wiem jak to się będzie miąło do twojej walniętej uszczelki pod głowicą, a po drugie słuszałem też o ujemnym wpływie tej zasypki na układ ogrzewania wnętrza pojazdu :hmm:

Tak czy inaczej obie rzeczy do wymiany - ogranicz poruszanie się tam swoim bolidem, w ciągu tych 3 miesięcy, może uda się wrócić do pl :pub:


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: Razal » czw lis 24, 2005 14:02

tomeks69 pisze:hallo moze ktos jeszcze pomoze,prosze,uszczelniec czy nie chlodnice i czy ma to jakis wplyw na uszczelke pod glowica???
Powinien pomóc też uszczelce :)

Jest to taka mała puszeczka nazywa się to "K2 - Stop LEAK blister" zasypka w postaci proszku. Z tego co pamiętam to wsypałem cały pojemniczek. A gdyby się kiedyś okazało że bedziesz zmieniał uszczelke i chłodnicę to zawsze możesz kupić preparat który oczyści cały układ chłodzenia :bigok:

Oto co przeczytałem na opakowaniu :

Proszkowy uszczelniacz chłodnic, nagrzewnic, bloków silnika i uszczelek. Smaruje pompę wodną. Tworzy elastyczną warstwę metalu, która trwale wypełnia nieszczelności. Zawiera inhibitory przeciwdziałające rdzy i korozji. Nie zapycha układu chłodzenia. Zapobiega odkładaniu się kamienia kotłowego. Działa szybko i skutecznie.

Ten środek zastosowałem w swoim MkII 1,6e, jak mi nawaliła chłodnica - doraźnie zadziałało idealnie - zero przecieków, a chłodnicę wymieniłem dużo później bo poprostu była szczelna dzięki temu preparatowi :)


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 98 gości