Sprzęgło TDI AFN pytanko

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Chmielu_TDI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: wt wrz 12, 2006 18:54
Lokalizacja: Chorzów/Ruda Śląska
Kontakt:

Sprzęgło TDI AFN pytanko

Post autor: Chmielu_TDI » wt lis 18, 2008 17:42

j.w. w Golfie 3:

- ciężko wchodzą biegi (szczegółnie 1 i wsteczny)
- pedal przy samym dole bierze

Wymiania czy ew jest jakaś regulacja i jesli tak to gdzie??

Jeśli wymiania to jakiej firmy polecacie, co jeszcze poza samą tarczą wymienić i na jakie koszt się nastawić??


[b]VW Golf 3 TD[color=#FF0000]I[/color] Edition[/b]
[img]http://latara.w.interia.pl/golf22.JPG[/img]

Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » wt lis 18, 2008 17:45

Wpierw ropa pendzel i wymyj cięgna na skrzyni i dobrze nasmaruj , potem regulacjia lecz samemu tego nie zrobisz musi być szpenio



Chmielu_TDI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: wt wrz 12, 2006 18:54
Lokalizacja: Chorzów/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: Chmielu_TDI » śr lis 19, 2008 17:05

Dzisiaj z moim mechanikiem rozmawiałem i kazał poszukać przy pedale sprzęgła jakiejś regulacji samej linki - zaobserwował ktoś coś takiego u siebie??


[b]VW Golf 3 TD[color=#FF0000]I[/color] Edition[/b]
[img]http://latara.w.interia.pl/golf22.JPG[/img]

Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » śr lis 19, 2008 17:21

Są 3-ttzy rodzaje linki z tego 2 sa z samoregulatorem(samonastawcza)
Ostatnio zmieniony śr lis 19, 2008 17:24 przez pszczyna, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Mlody_ndm
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 00:20
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Mlody_ndm » śr lis 19, 2008 17:24

Nie wiem jak AFN, ale w 1Z i AHU sprzęgło nie jest na lince tylko na hydraulice, więc w AFN pewnie też...


Mlody http://www.jetta.org.pl
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186633]Mój Ventyl TDY[/url] [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/299274.html][img]http://images.spritmonitor.de/299274.png[/img][/url]
[b]Kupię dekielek do felg Votexa![/b]

Chmielu_TDI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: wt wrz 12, 2006 18:54
Lokalizacja: Chorzów/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: Chmielu_TDI » śr lis 19, 2008 20:21

Mlody_ndm pisze:Nie wiem jak AFN, ale w 1Z i AHU sprzęgło nie jest na lince tylko na hydraulice, więc w AFN pewnie też...
Aha czy dobrze rozumiem że nie ma wnich żadnej regulacji??

Bo wygląda to tak że sprzęgło działą poprawnie ale naciąg i cykl pracy linki sprzęgła jakby nie był dostosowany do wymagań (był przesunięty) - tak jakbym normalnie sprzęgło wciskał tylko powiedzmy do 2/3 a nie do końca takie mi się wydają objawy :grin:


[b]VW Golf 3 TD[color=#FF0000]I[/color] Edition[/b]
[img]http://latara.w.interia.pl/golf22.JPG[/img]

szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: szatanek » czw lis 20, 2008 00:49

Po pierwsze masz sprzęgło hydraulicznea nie na linkę, więć sprawdz czynie masz wycieków płynu na pompce przy pedale i na siłowniku na skrzyni, jesli nie ma to spróbuj odpowietrzyc sprzęgło. jesli nie ma wycieków i układ odpowietrzony to nie ma bata musi wysprzęglać, bo łozysko wyciskowe masz zwykłe mechanizne na dzwigni.Jesli to nic nie pomoze to winne pewnie są synchronizatory w skrzyni, regulacja linek od dzwigni biegów tez niewiele pomaga.
U mnie w AFN-ie sprzęgło bierze raczej przy górze niz w podłodze i przy dwumasach raczej tak jest.
Ostatnio zmieniony czw lis 20, 2008 00:51 przez szatanek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » czw lis 20, 2008 02:54

Chmielu_TDI sprawdź stan płynu w zbiorniczku wyrównawczym na pompie hamulcowej i uzupełnij brak jeśli będzie poniżej wymaganego stanu bo sprzęgło jest zasilane z tego samego układu co hamulce.


Obrazek

Chmielu_TDI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: wt wrz 12, 2006 18:54
Lokalizacja: Chorzów/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: Chmielu_TDI » czw lis 20, 2008 14:27

szatanek pisze:Po pierwsze masz sprzęgło hydraulicznea nie na linkę, więć sprawdz czynie masz wycieków płynu na pompce przy pedale i na siłowniku na skrzyni, jesli nie ma to spróbuj odpowietrzyc sprzęgło. jesli nie ma wycieków i układ odpowietrzony to nie ma bata musi wysprzęglać, bo łozysko wyciskowe masz zwykłe mechanizne na dzwigni.Jesli to nic nie pomoze to winne pewnie są synchronizatory w skrzyni, regulacja linek od dzwigni biegów tez niewiele pomaga.
U mnie w AFN-ie sprzęgło bierze raczej przy górze niz w podłodze i przy dwumasach raczej tak jest.
Wielkie dzięki za wyczerpującą odpowiedz :)

[ Dodano: 20 Lis 2008 13:30 ]
Sztomel pisze:Chmielu_TDI sprawdź stan płynu w zbiorniczku wyrównawczym na pompie hamulcowej i uzupełnij brak jeśli będzie poniżej wymaganego stanu bo sprzęgło jest zasilane z tego samego układu co hamulce.
thx jak tylko pogoda się tylko trochę poprawi i znajdę chwilkę czasu to się tym zajmę


[b]VW Golf 3 TD[color=#FF0000]I[/color] Edition[/b]
[img]http://latara.w.interia.pl/golf22.JPG[/img]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 198 gości