Mianowice problem dotyczy cewki odczytu immobilizera,autko jeździ i odpala tylko że nieraz coś mu się stanie i nie che odpalić tzn. odpala na sekundkę i zaraz gaśnie,no i w żaden sposób nie da się go już odpalić jak juz postoi z pół dnia to jest szansa że odpali,nie mam niestety VAGa, ale mam inny sprzęt wywala mi błąd 01128-Cewka odczytu immobilizer błąd da się skasować ale po próbie odpalenia spowrotem się pojawia,więc wymieniłem cewkę na nową,no i tu największy zonk po zamontowaniu nowej cewki podłączeniu i wykasowaniu błędu autko wcale nie chce odpalać,podłączam starą cewkę i odpala,już myślałem że mi walniętą cewkę sprzedali,do momentu gdy zdjęłem cewkę ze stacyjki i przyłożyłem do kluczyka,wtedy silnik zaburzył,założyłem cewkę spowrotem na stacyjke i znowu nie odpala,pomyślałem że może coś z transponderem nie tak więc wyciągnąłem go z kluczyka i przyłożyłem do cewki i nic nie chce odpalić,w momencie gdy zdejmę cewkę ze stacyjki i przyłoże do niej transponder to pięknie odpala,w końcu tak przykleiłem transponder do cewki taśmą izolacyjną i żuciłem ją pod deską rodzielczą,robiłem jazdę testową i wporządku odpala normalnie,ale przecież tak nie będę jeździł bo teraz to każdym kluczykiem autko można odpalić
Liczę na pomoc i podpowiedzi forumowiczów co może być nie tak
[Polo 6N] problem z immobilizerem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- andrzejr2006
- Ma gadane
- Posty: 219
- Rejestracja: sob mar 24, 2007 20:03
- Lokalizacja: Skierniewice
[Polo 6N] problem z immobilizerem
Ostatnio zmieniony śr lis 19, 2008 23:47 przez andrzejr2006, łącznie zmieniany 1 raz.
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Transponder (nadajnik) w kluczyku chyba się "rozmagnesował", może leżał koło silnego pola magnetycznego, a co z odpalaniem z drugiego kluczyka?
Jeśli nic nie pomoże to pozostaje zamówić w serwisie duplikat zczytany z kluczyka serwisowego (plastykowego) lub w ostateczności z (nie wiem czy to się da) WIN-u
Jeśli nic nie pomoże to pozostaje zamówić w serwisie duplikat zczytany z kluczyka serwisowego (plastykowego) lub w ostateczności z (nie wiem czy to się da) WIN-u
- andrzejr2006
- Ma gadane
- Posty: 219
- Rejestracja: sob mar 24, 2007 20:03
- Lokalizacja: Skierniewice
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Bo wówczas jest nieco większa odległość od cewki do kluczyka (transpondera) i gubi zasięg, jak w pilocie alarmu ale ze słabymi bateriami - trzeba coraz bliżej podchodzić. To są różnice milimetrów!
Sama metalowa obudowa stacyjki może też mieć wpływ na odczyt osłabionego sygnału
Jeszcze by wypróbować ten magnetyzm - załóż cewkę na jakąś metalową rurkę, tubkę po paście czy coś tak by imitować stacyjkę wewnątrz cewki, co się będzie dziać?
Sama metalowa obudowa stacyjki może też mieć wpływ na odczyt osłabionego sygnału
Jeszcze by wypróbować ten magnetyzm - załóż cewkę na jakąś metalową rurkę, tubkę po paście czy coś tak by imitować stacyjkę wewnątrz cewki, co się będzie dziać?
Ostatnio zmieniony czw lis 20, 2008 01:50 przez Zico63b, łącznie zmieniany 2 razy.
- andrzejr2006
- Ma gadane
- Posty: 219
- Rejestracja: sob mar 24, 2007 20:03
- Lokalizacja: Skierniewice
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 222 gości