wydaje mi sie ze opisujesz ryse powierzchniowa
skoro tak to proponuje zrobić tak, najpierw porządna polerka pastą polerskado lakierów samochodowych lekkościerną, mozę być chociażby TEMPO, albo podobną
POlerujac nie skupiaj sie przesadnie na rysie, polerauj ją "po całości", nie przejmuj sie jeżeli kolor bedzie zostawał na szmatce, o to chodzi
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
znaczy ze zaczyna dzialac, zaczynasz zbierac lakier..... spolerowane miesjce znacznie odróznia sie od reszty dlatego najlepiej polererowac cale elemty albo nawet caly samochod...efekt połysku ......pamietaj zeby umysc auto przed polerką, nie moze byc zadnych osadów na blasze, drobinki bedą rysowały lakier przy polerce, machając szmatką mozesz kłaśc dosć znaczny nacisk w miesjcu rysy, szmatka musi byc czysta, co jakis czas ja zmieniaj jak sie bedzie juz na niej pasta łuszczyła....
Dopiero na koniec należy położyć np wosk koloryzujący bo spolerowany lakier pozbawiony jest jakiejkolwiek ochrony......Kluczem do sukcesu jest dokładne umycie powierzchni przed polerką i dłuuugie polerowanie żeby był efekt.....szmatka chyba powinna być bawełniana , zawsze zapominam....to chyba wszytko jak cos to wal śmiało
[ Dodano: Czw Lis 24, 2005 00:26 ]
w dzien bedzie widac czy przeszlo przez podklad, musisz tylko bardzo zbliżyc swoje oczy do lakieru ktory bedzie czysty, i zpoaczyc co jest na dnie rysy, kurcze chociaz jak mowisz ze bialo szara jest ta rysa to zmoe sie jednak przebilo, zrobisz foty??