witam!!
mam taki problem wlasnie ze ost kiedy jest coraz zimniej autko po odpaleniu szarpie troche i obroty nie sa rowne tylko tak jaby autko pyrkalo...co to moze byc....
zaznaczam ze ost nie jezdze czesto co 4-5 dni...
zastanawiam sie nad wymiana swiec kabli....
aha jak to jest z tym ssaniem??
do niedawna zauwazalem ze ssanie wlacza sie tzn po odpaleniu auto mialo jakby podwyzszone obroty i rowniutko pracowalo i dopiero po okolo 3-5min kiedy na pstoju przygazowalem to ssanie sie chyba wylaczalo i wtedy troszke byla nierowna praca...
teraz jest tak jak opisalem wyzej..pyrkanie...jak sie rozgrzeje to jest ok...
nie wiem cy to wina ze rzadko jezdze cy co innego...cy poprostu wymagam za duzo od 22letniego wozu??
szarpie na zimnym czasami gasnie 1.3 cl
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
a cóż to jest 22 lata dla Golfa?
Masz tam dwa układy wspólnie realizujące ssanie: za podnoszenie obrotów odpowiada zawór dodatkowy ze spężyną bimetaliczną, obroty masz wyższe więc pewnie jest ok. Natomiast za wzbogacenie mieszanki na zimnym odpowiada czujnik temperatury niebieski - sprawdź go omomierzem wg danych które znajdziesz na forum. Jest jeszcze czujnik temp. powietrza w przepływce - te same parametry. Jeśli to jest ok to ogólne sprawdzenie - kable świece, szczelność w rurach dolotu do wtrysku, na koniec regulacja wtrysku - wszystko o tych tematach znajdziesz na forum.
Masz tam dwa układy wspólnie realizujące ssanie: za podnoszenie obrotów odpowiada zawór dodatkowy ze spężyną bimetaliczną, obroty masz wyższe więc pewnie jest ok. Natomiast za wzbogacenie mieszanki na zimnym odpowiada czujnik temperatury niebieski - sprawdź go omomierzem wg danych które znajdziesz na forum. Jest jeszcze czujnik temp. powietrza w przepływce - te same parametry. Jeśli to jest ok to ogólne sprawdzenie - kable świece, szczelność w rurach dolotu do wtrysku, na koniec regulacja wtrysku - wszystko o tych tematach znajdziesz na forum.
Ostatnio zmieniony pn lis 17, 2008 22:23 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
wiem ze 22 to nic dla mojej rakiety!!:)
dzieki to posprawdzam tak jak pisales....
a pytanie mam jesce odnosnie swiec jak wazna jest ich zmiana tzn przypuszczam ze nie
zminiane byly bardzo dlugo....aha jest to silnik gaznikowy..
i jak to z tym ssaniem zaraz po odpaleniu powinno zadzilac i obroty powinny byc rowne tak??
dzieki to posprawdzam tak jak pisales....
a pytanie mam jesce odnosnie swiec jak wazna jest ich zmiana tzn przypuszczam ze nie
zminiane byly bardzo dlugo....aha jest to silnik gaznikowy..
i jak to z tym ssaniem zaraz po odpaleniu powinno zadzilac i obroty powinny byc rowne tak??
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
no pięknie, to ja się opisałem, bo tobie się zachciało wstawić symbol NZ od silnika na wtrysku w profil. Jak piszesz o innym suiklniku niż masz w profilu, albo nie wiesz wogóle co masz to najpierw się dowiedz. Prawdopodobnie to gaźnik Pierburg 2E3, obejrzyj sobie fotki wnecie, porównaj,m i dopiero kjak bedziesz pewien to pytaj. Wrrr.no1984 pisze:aha jest to silnik gaznikowy..
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 400 gości