Stukanie podczas skrecania przy ruszaniu...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tommy-cichy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: wt paź 30, 2007 19:23
Lokalizacja: Kluczbork/OPOLE
Kontakt:

Stukanie podczas skrecania przy ruszaniu...

Post autor: tommy-cichy » pn lis 17, 2008 00:06

Koledzy szukalem podobnego tematu ale nie znalazlem dokladnie takiego samego.
Mianowicie w moim passacie podczas ruszania ale tylko w lewo cos mocno stuka,co to moze byc podejzewam ze to moze byc przegób.....?
Jak tak to jaki mam kupic zeby po 20 tysiacach znowu nie zaczol stukac?
Ostatnio zmieniony śr lis 19, 2008 10:32 przez tommy-cichy, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
sHpAaKu
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 667
Rejestracja: wt lis 14, 2006 14:27
Lokalizacja: TOS

Post autor: sHpAaKu » pn lis 17, 2008 01:59

przegub zewnętrzny - najlepszy byłby GKN/Lobro/Spidan bądź inne firmowe włoskie: GLO, Metelli, LPR


Obrazek 171KM / 380Nm

Obrazek

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pn lis 17, 2008 09:47

Obrazek

[ Dodano: Pon Lis 17, 2008 08:49 ]
tommy-cichy pisze: jaki mam kupic zeby po 20 tysiacach znowu nie zaczol stukac?
to wszystko zalezy od stylu jazdy mam na myśli ruszanie np z piskiem opon na kazdych światłach lub szybkie ruszanie na skręconych kołach



Awatar użytkownika
Młoda
KS KathStyle
KS KathStyle
Posty: 13145
Rejestracja: pn kwie 10, 2006 19:35
Lokalizacja: PO
Auto: Czarna Wdowa <3

Post autor: Młoda » pn lis 17, 2008 14:46

tommy-cichy pisze:Mianowicie w moim passacie podczas ruszania ale tylko w lewo cos mocno stuka,co to moze byc podejzewam ze to moze byc przegób.....?
Ja u siebie też to podejrzewałam, pojechałam z tym do mechaniora i okazało sie, ze farba ochronna od sprężyny po prostu sobie odchodziła stukajac o inna częsc :panna:


:satan: Squad Nocne Mary Enigmatycznie... "(...) Jeśli niebo - to siódme, jeśli piekło -to samo dno. Żadnych półśrodków(...)"

Awatar użytkownika
tommy-cichy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: wt paź 30, 2007 19:23
Lokalizacja: Kluczbork/OPOLE
Kontakt:

Post autor: tommy-cichy » pn lis 17, 2008 20:52

Koledzy powiem tak ze nie jezdze po sportowemu,raczej oszczedzam moja maszynke,pisk opon nie jest mi znany.
A co powiecie na takie przeguby niemieckich firm pojezdze na tym czy to badziew:
1.http://moto.allegro.pl/item482890993_pr ... _duzy.html
2.http://moto.allegro.pl/item480898664_pr ... uperb.html



Awatar użytkownika
sHpAaKu
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 667
Rejestracja: wt lis 14, 2006 14:27
Lokalizacja: TOS

Post autor: sHpAaKu » pn lis 17, 2008 23:48

Tyyy, no chyba nie bardzo. Muszą przede wszystkim pasować do auta. Chcesz mieć niespodzianke jak rozpakujesz paczkę, a tak przegub ma inny rozmiar lub wieloklin się nizgadza? Nie ma wzmianki o 1Z w tych aukcjach i nie jestem pewien czy to będą te same co w Audi lub Pasacie.

L 301 948 wg katalogu Fota

generalnie:

- 22 zęby na wieloklinie zewnętrznym
- 30 zębów pod półoś
- 90mm średnicy zewnętrznej przy półosi
- 53mm średnicy przy zwrotnicy
- pirścień ABSu

http://www.metelli.com/siti/catalogo/tr ... ce=15-1009


Obrazek 171KM / 380Nm

Obrazek

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » wt lis 18, 2008 00:15

tommy-cichy,

zrób sobie tescik mały, zacznij jezdzic w koło raz w jedna strone , raz w druga, jezeli bedzie chrupac to znaczy ze przegub do wymiany , polecam Ci spidan , załozylem 3 lata temu i nadal jezdzi :) a nie zawsze wolno ruszam :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
tommy-cichy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: wt paź 30, 2007 19:23
Lokalizacja: Kluczbork/OPOLE
Kontakt:

Post autor: tommy-cichy » wt lis 18, 2008 19:47

Kolego tam wyzej sorki z mojej strony bo wprowadzam w blad ludzi widocznie nie napisalem na poczatku postu.
Mojego golferka sprzedalem 2 miesiace temu teraz sie woze tez vw ale passatem b5 tdi z siliczkiem AFN.
I teraz pytanko bo nie najlepiej z kasa czy te firmy co podalem w linkach powyzej sie sprawdzaja czy po 20 tys km znowu bedzie do wymiany?
Jak nie daja rady to zaloze tyego spidana bo wszyscy go polecaja tylko pytanko czy moge narazie tak jezdzic i poczekac tak do stycznia czy jezdzenie na takim przegubie doprowadzi do wybicia czegos innego?



Awatar użytkownika
sHpAaKu
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 667
Rejestracja: wt lis 14, 2006 14:27
Lokalizacja: TOS

Post autor: sHpAaKu » wt lis 18, 2008 22:17

Na razie jeździj. W najgorszym razie Ci go zmieli (ekstremalny przypadek), ale zawsze masz drugą oś. Jakby waliło non stop to wtedy go zdejmuj. Wiesz...zależy jak się przegu ułoży - za każdym razem troche inaczej i dlatego raz go słychać a raz nie. Co do firmy to Spidan - najwyższa półka. Godne są LPR, Metelli albo GLO. Jest ich od pierona na allegro i po sklepach motoryzacyjnych.


Obrazek 171KM / 380Nm

Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 364 gości