problem z ABF - pomocy !!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Pieki
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt cze 24, 2005 14:32
Lokalizacja: Szczecin

problem z ABF - pomocy !!!

Post autor: Pieki » czw lis 24, 2005 15:22

Witam. Na pocztek o autku .. seat ibiza cupra 97r (seat bo seat .. liczy sie ABF). teraz problem .. niemcy, autostrada, 170 na zegarach i nagle ciche pukniecie, obroty na zero i zapalaja sie wszystkie kontrolki, stoje, laweta, po powrocie do domu zawoze do elektromechanika na komputer. Komputer wykazuje zero bledow .. ziomek sprawdza wszystko wiazki elektryczne, czujniki walu,halla itd.. no i nic wyklucza tez cewke i modul, stwierdza usterke .. sterownik silnika .. problem z kupnem uzywanego wiec wysyla na przeprogramowanie do zaufanego ziomka.. wiem tylko ze z Piły gosciu. No i komputer wraca po 4 dniach i nic .. nie odpalil nadal. Po 3 tygodniach zabieram autko i wszystkie wlozone w naprawe pieniazki(nerwowo nie dalem rady). Holuje do innego elektryka. Po pol godziny samochod odpala od pierwszego przekrecenia. Przyczyna awarii cewka z modułem :grrr: . No i niby problem z glowy ale naprawde to sie dopiero zaczal. Autko do 3500 obrotow zbiera sie normalnie(jak przed awaria). od 3500 obrotow nie chce sie wogole krecic, brakuje mu mocy. maksymalnie na kazdym biegu nabiera sie do 5700 obrotow. a przed usterka do 7000. Przy 5700 czuje jakby odciecie paliwa chociaz juz od 3500 ledwo co sie zbiera. Na jalowym kreci sie do 7000 normalnie. Na 3 biegu mialem 150 km/h teraz mam 120 przyspieszenie z 7,2 sek do 100 na 9,5 ... tragedia !!! No i 4 mechanikow i 2 elektromechanikow w miescie rozklada rece.. walcze z autkiem od lipca i nadal nie ma mocy !!! Jakies sugestie .. ???? Mechanika czy elektryka ??? gdzie szukac przyczyny ??? moze zla cewka z modulem ?? Dodam ze 2 miechy przed awaria wymienialem popychacze i lancuch laczacy walki (walki podobno ok) bo klepal jak diesel. Po wymianie bylo ok z moca ale klepal jeszcze gorzej ... dziwne hmmm.

PS. co do przeprogramowania kompa to nie wiem czy to wogole mialo miejsce bo podobno trzeba cos mieszac z immo a z tego co wiem to nic takiego nie robili.
Kod sterownika 037 906 024 BE

Z gory dzieki. Pozdrawiam



Awatar użytkownika
TUTENHAMON
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2120
Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
Lokalizacja: Polska

Post autor: TUTENHAMON » czw lis 24, 2005 15:27

Jesli ten gość ci przeprogramował kompa to może wgrał mu nie to co potrzeba najlepiej wstawić od innego seata popatrzeć czy nadal to samo. Według mnie to była cewka z modułem teraz maż dobrą cewke ele program przeprogramowany i nie współgra ze sobą.


TUTENHAMON

Pieki
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt cze 24, 2005 14:32
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Pieki » czw lis 24, 2005 15:52

no ale czy samochod by wogole odpalil na innym oprogramowaniu ?? jak wyglada wtedy sprawa z immo ?? a co do przelozenia kompa to problem bo miasteczko dosyc male i nie ma nikogo z takim motorem (przynajmniej w seacie) a co do vw to nie wiem jak to by bylo bo tam podobno jest inny uklad sterowania zaplonem digifant 3.0 a w ibize digifant 1.7 ... dla mnie czarna magia :((

[ Dodano: Pią Lis 25, 2005 10:57 ]
moze jeszcze jakies porady ?? :chytry:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 127 gości