MK3 - PRZYGODA Z KRAWĘŻNIKIEM - PROSZĘ O PORADĘ
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
MK3 - PRZYGODA Z KRAWĘŻNIKIEM - PROSZĘ O PORADĘ
WITAM
PANOWIE I PANIE PORADŹCIE
Miałem wizytę swoim Golfem na krawężniku.
Ucierpiało lewe koło a mianowicie cofnęło się do tyłu i do tego jest pochylone.
Wiem że sprawę trzeba obejrzeć, ale może ktoś z Was miał podobna sytuacje i może mi napisać co może być do naprawy i jak to jest poważna sprawa.
Dodam tylko tyle że prędkość była nieduża jakieś 40 km/h.
Jeśli możecie polecić jakiś dobry warsztat w Warszawie który uczciwie zajmie się naprawą to z góry bardzo dziękuje
Za wszelkie info będę wdzięczny
PANOWIE I PANIE PORADŹCIE
Miałem wizytę swoim Golfem na krawężniku.
Ucierpiało lewe koło a mianowicie cofnęło się do tyłu i do tego jest pochylone.
Wiem że sprawę trzeba obejrzeć, ale może ktoś z Was miał podobna sytuacje i może mi napisać co może być do naprawy i jak to jest poważna sprawa.
Dodam tylko tyle że prędkość była nieduża jakieś 40 km/h.
Jeśli możecie polecić jakiś dobry warsztat w Warszawie który uczciwie zajmie się naprawą to z góry bardzo dziękuje
Za wszelkie info będę wdzięczny
Pozdrawiam
Duszczo
Duszczo
- TUTENHAMON
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2120
- Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
- Lokalizacja: Polska
- TUTENHAMON
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2120
- Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
- Lokalizacja: Polska
Przy jednostronnych odkształceniach zawiechy:Adamtd pisze:miałem na myśli kolumne mcphersona, a nie kierowniczą, ale tych rzeczy się nie naprawia tylko wymienia na noweDUSZCZO pisze:takie części sie naprawia jak kolumna kierownicza ? czy sie wymienia na nowe.
jaki jest koszt takie kolumny i jej wymiany?
Z lewego macphersona zostaje sprężyna i górna guma, ewent. odboje (zaleznie od stanu). Do wymiany lewa zwrotnica, OBA przednie amortyzatory (życzę powodzenia jak założysz nówkę z jednej strony, a druga pojeździła już swoje), wymiana lewego wahacza i drążka kierowniczego, lewej zwrotnicy i sworznia (zależnie od rodzaju odkształceń, ale wg mnie wahacz, drążek i sworzeń na pewno, zwrotnica - można się zastanowić, łożysko - raczej tak). Stabilizator trzeba sprawdzić, czy nie jest odkształcony. Jeśli nie, to zostaje, ewentualnie lewy łącznik do wymiany.
100% bezpieczeństwo wymagałoby zastanowienia się nad wymianą przekładni kierowniczej (ale to już jest dyskusyjne, zależy od siły uderzenia i stanu ogólnego, ale drążek z jednej strony na pewno bym wymienił, bezwzględnie, kompletny, razem z końcówką).
Do sprawdzenia przed przystąpieniem do w/w napraw koniecznie:
- sanki (poprzeczka pod silnikiem i zawieszeniem, czy się nie odkształciła lub nie powyrywało punktu przedniego mocowania wahacza
- punkt tylnego mocowania wahacza do podłogi (ew. przesunięcia, wyrwania)
- podłużnica lewa, czy się nie poodkształcała.
Jeżeli nic z w/w trzech rzeczy się nie dzieje, to oki. Auto po założeniu wymienionych poprzednio części powinno śmigać dalej jakgdyby nigdy nic, i w miarę bezpiecznie.
(cóż, rewalia są takie że zwrotnica, przekładnia - nawet gdy będą wymienione, to z reguły co się zakłada? używki. A kto wie czy te "nowe" nie miały za sobą gorszych przejść?)
MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 331 gości