szarpie na zimnym czasami gasnie 1.3 cl

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

no1984
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 20:42
Lokalizacja: krk

szarpie na zimnym czasami gasnie 1.3 cl

Post autor: no1984 » pn lis 17, 2008 21:50

witam!!

mam taki problem wlasnie ze ost kiedy jest coraz zimniej autko po odpaleniu szarpie troche i obroty nie sa rowne tylko tak jaby autko pyrkalo...co to moze byc....
zaznaczam ze ost nie jezdze czesto co 4-5 dni...
zastanawiam sie nad wymiana swiec kabli....
aha jak to jest z tym ssaniem??
do niedawna zauwazalem ze ssanie wlacza sie tzn po odpaleniu auto mialo jakby podwyzszone obroty i rowniutko pracowalo i dopiero po okolo 3-5min kiedy na pstoju przygazowalem to ssanie sie chyba wylaczalo i wtedy troszke byla nierowna praca...
teraz jest tak jak opisalem wyzej..pyrkanie...jak sie rozgrzeje to jest ok...
nie wiem cy to wina ze rzadko jezdze cy co innego...cy poprostu wymagam za duzo od 22letniego wozu??



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn lis 17, 2008 22:21

a cóż to jest 22 lata dla Golfa? :)
Masz tam dwa układy wspólnie realizujące ssanie: za podnoszenie obrotów odpowiada zawór dodatkowy ze spężyną bimetaliczną, obroty masz wyższe więc pewnie jest ok. Natomiast za wzbogacenie mieszanki na zimnym odpowiada czujnik temperatury niebieski - sprawdź go omomierzem wg danych które znajdziesz na forum. Jest jeszcze czujnik temp. powietrza w przepływce - te same parametry. Jeśli to jest ok to ogólne sprawdzenie - kable świece, szczelność w rurach dolotu do wtrysku, na koniec regulacja wtrysku - wszystko o tych tematach znajdziesz na forum.
Ostatnio zmieniony pn lis 17, 2008 22:23 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

no1984
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 20:42
Lokalizacja: krk

Post autor: no1984 » wt lis 18, 2008 20:26

wiem ze 22 to nic dla mojej rakiety!!:)
dzieki to posprawdzam tak jak pisales....
a pytanie mam jesce odnosnie swiec jak wazna jest ich zmiana tzn przypuszczam ze nie
zminiane byly bardzo dlugo....aha jest to silnik gaznikowy..
i jak to z tym ssaniem zaraz po odpaleniu powinno zadzilac i obroty powinny byc rowne tak??



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt lis 18, 2008 20:35

no1984 pisze:aha jest to silnik gaznikowy..
no pięknie, to ja się opisałem, bo tobie się zachciało wstawić symbol NZ od silnika na wtrysku w profil. Jak piszesz o innym suiklniku niż masz w profilu, albo nie wiesz wogóle co masz to najpierw się dowiedz. Prawdopodobnie to gaźnik Pierburg 2E3, obejrzyj sobie fotki wnecie, porównaj,m i dopiero kjak bedziesz pewien to pytaj. Wrrr.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

no1984
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 20:42
Lokalizacja: krk

Post autor: no1984 » wt lis 18, 2008 21:36

sorry:) poprawie sie!



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 251 gości