witam, mam dobijający mnie problem z gaźnikiem Pierburg 2E3:
- brak lub są mocno niestabilne obroty biegu jałowego (bez względu czy silnik jest zimny czy gorący), powiedzmy silnik faluje od 100 do 900 obrotów, co sekundę ma inną prędkość, z tymże zawsze jest to falowanie równomierne góra dół, góra, dół
- nawet kiedy wcisnę na postoju gaz nogą do ok. 1500 obr/min to silnik pracuje nierówno (jak sinusoida, w górę, w dół, w górę, w dół itd) choć w mniejszym zakresie ale to tylko dlatego, że wymuszam większą prędkość nogą, dodatkowo słychać jakby półsekundowe przerwy w pracy silnika
- kiedy jadę to mam wrażenie, że podczas dodawania gazu auto muli , jakby coś go trzymało za tyłek, nie ma pełnej mocy, a jak długo go gazuję to na końcu momentami mam wrażenie jakby paliwo przestawało dochodzić, i chyba nawet 100 km/h nie osiągnę, masakra.
A teraz najciekawsze - wszystkie powyższe usterki ZANIKAJĄ w przypadki gdy przełącze się na LPG. Wtedy silnik chodzi pięknie, obroty równe na jałowym (900 obr/min), dynamika jest właściwa, no mucha nie siada a jak przełącze na benzynę to klapa. Autko jest codziennie zapalane na benzynie i dopiero po kilku minutkach przełączam na LPG (kiedy temperatura trochę wzrośnie).
Zapłon jest wyregulowany poprawnie, brak wycieków paliwa w drodze do gaźnika, nowy filtr paliwa, mam nową podstawę gumową pod gaźnikiem (dziś montowana), która dodatkowo podczas montażu została uszczelniona dokładnie silikonem wysokotemperaturowym, dziś dodatkowo rozkręciłem cały gaźnik i przedmuchałem wszystkie dysze (wykręcając każdą po kolei i *#cenzura#*). Gaźnik posiada dodatkowo nową membranę poompki przyspieszenia (stara pękła jakiś miesiąc temu). Pływak jest cały nie pęknięty, nie tonie, zawór iglicowy wygląda na dobry, przynajmniej działa poprawnie. I dalej to samo. Cholera, kończą mi się pomysły, dlatego zwracam się do Was wszystkch o pomoc, może ktoś z Was ma jakiś nowy pomysł, może coś jeszcze muszę sprawdzić, może coś pominąłem, proszę o podpowiedzi bo ja już nie mam pomysłów. Z góry dzięki za odpowiedź.
problemy z gaźnikiem PIERBURG 2E3
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
problemy z gaźnikiem PIERBURG 2E3
www.daria.ecom.net.pl - przekaż 1% podatku na pomoc mojej córeczce
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Nie ulega wątpliwości że masz kłopot z gaźnikiem.
Więc tak po kolei. Sprawdz membrane wzbogacenia mieszanki. Musi byc szczelna.
Dalej wszystkie wężyki na nowe - kup z 1,5 m węża zbrojonego i wymień. Wolne obroty to dysza wolnych obrotów. W 2e3 jest u góry wkręcona. Musisz ją wymyć szczególnie jej zakończenie gdyż jest tam otwór wielkości włosa. Odkrecisz ją śrubokrętem tylko nie uszkodz rowków.
Więc tak po kolei. Sprawdz membrane wzbogacenia mieszanki. Musi byc szczelna.
Dalej wszystkie wężyki na nowe - kup z 1,5 m węża zbrojonego i wymień. Wolne obroty to dysza wolnych obrotów. W 2e3 jest u góry wkręcona. Musisz ją wymyć szczególnie jej zakończenie gdyż jest tam otwór wielkości włosa. Odkrecisz ją śrubokrętem tylko nie uszkodz rowków.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
dzięki za podpowiedzi, faktycznie membrane wzbogacania mieszanki nie sprawdziłem i to zrobię, dobry pomysł z przewodami, są już trochę stare i nowe nie zaszkodzą a niewiele kosztują. Dyszę biegu jałowego dziś wykręciłem i przedmuchałem sprężonym powietrzem ale niestety nie pomogło. Pozostaje więc membrana wzbogacenia mieszanki i przewody. Dam znać czy coś się zmieniło.
www.daria.ecom.net.pl - przekaż 1% podatku na pomoc mojej córeczce
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 153 gości