Dieslowcy pomozcie... Bardzo prosze
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 20
- Rejestracja: pn lis 22, 2004 00:16
- Lokalizacja: Wawa
zawr
Tak zrobilem na poczatku sprawdzania elektryki. Nic to nie dalo. Dalej byly takei same objawy. Nawet wlaczylem w uklad voltomierz, zeby sprawdzic czy moze sa jakies minimalne wachniecia napiecia na zaworze, niestety nic takiego nie ma.
A może Jak by Dac pompe na stół diagnostyczny podłaczyć i poddać wtedy wstrząsom? hmm.
spróbowac założyc inną pompe. nie widze tu innego rodzaju problemu jakw zasilaniu Silnik w Paliwo(Ropke).
Ja Wybieram się w piątek na Diagnostyke swojej pompy, mam takie cos ze bez ssania szybciej odpali niz ze ssaniem oczywiscie mysle tu o odpalaniu w czasie małego mroziku.
Ale nie będe zmieniał tematu
Pozdro
spróbowac założyc inną pompe. nie widze tu innego rodzaju problemu jakw zasilaniu Silnik w Paliwo(Ropke).
Ja Wybieram się w piątek na Diagnostyke swojej pompy, mam takie cos ze bez ssania szybciej odpali niz ze ssaniem oczywiscie mysle tu o odpalaniu w czasie małego mroziku.
Ale nie będe zmieniał tematu
Pozdro
YaeVin
-
- Nowicjusz
- Posty: 20
- Rejestracja: pn lis 22, 2004 00:16
- Lokalizacja: Wawa
pompa
Co do takiego problemu. Mialem podobny. W momencie wyciagniecia ciegna rozrusznik krecil slabiej. u mnie to byla zlozonosc padnietego, akumulatora oraz uszkodzenia pompy paliwowej. Juz teraz jet wszystko ok
-
- Mały gagatek
- Posty: 75
- Rejestracja: śr wrz 28, 2005 10:38
- Lokalizacja: chojna- zachodniopom.
Słuchaj wisienka. Właśnie czytam te wszystkie objawy i powiem ci , że bardzo odosobniony twój przypadek. Ale jeśli zasiliłeś pompę bezpośrednio z akumulatora do elektrozaworu na niej i dalej tak się dzieje to może on jest walnięty (przy wstrząsach zamyka paliwo bo igliczka jest luźna lub zerwana). Na stole probierczym nic nie wykaże bo nie ma drgań tak dużych.
Druga sprawa to weź i dmuchnij sprężarką w przewód zasilający ze zbiornika paliwa może też masz syf na sitku i układ się zapowietrza. Albo podepnij przed filtrem jakąś butelkę z paliwem i próbuj. Ja bym stawiał na zaworek przy pompie.
Do turbiny się nie dotykaj bo to nie jej wina. Ona tylko dyma powietrze i jak by się nawet zacierała to silnik chodzi dalej ino bez pałeru ale i bez szarpnięć gwałtownych.
Trzecia rzecz to co to znaczy nie da się ustawić zapłonu. Koło pompy jest na stożku, a klin tylko ustala dokładne jego położenie i nie ma tam luzów.
Może być jeszcze że coś podczas regeneracji pompy zostało wewnątrz źle złożone i se tam lata zamykając paliwo.
Tak czy inaczej wina raczej leży po stronie pompy lub jej jakiejś części.
Na razie spróbuj to co pisałem. Daj znać jak się czegoś dowiesz.
Druga sprawa to weź i dmuchnij sprężarką w przewód zasilający ze zbiornika paliwa może też masz syf na sitku i układ się zapowietrza. Albo podepnij przed filtrem jakąś butelkę z paliwem i próbuj. Ja bym stawiał na zaworek przy pompie.
Do turbiny się nie dotykaj bo to nie jej wina. Ona tylko dyma powietrze i jak by się nawet zacierała to silnik chodzi dalej ino bez pałeru ale i bez szarpnięć gwałtownych.
Trzecia rzecz to co to znaczy nie da się ustawić zapłonu. Koło pompy jest na stożku, a klin tylko ustala dokładne jego położenie i nie ma tam luzów.
Może być jeszcze że coś podczas regeneracji pompy zostało wewnątrz źle złożone i se tam lata zamykając paliwo.
Tak czy inaczej wina raczej leży po stronie pompy lub jej jakiejś części.
Na razie spróbuj to co pisałem. Daj znać jak się czegoś dowiesz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 20
- Rejestracja: pn lis 22, 2004 00:16
- Lokalizacja: Wawa
odp
Tombos, tak jak koledzy wyzej napisali, natomiast dodam, ze owszem wkladke wymienilem na nowa, ale bylo to spowodowane tym ze w starej puscila sprezyna i nie odbijalo mi kluczyka z pozycji wlaczajacej rozrusznik.
U mnie było podobmnie. Doszedłem do wniosku, że coś jest nie tak z cięgnem gazu, elementem przez nie przekręcanym lub amortyzatorem przy sterowaniu gaem. Spryskałem wszystko WD 40 i pomogło. Jednak myślę, że i tak czeka mnie wymiana amortyzatora (koszt powyżej 100 zł) bo uważam że trze na obudowie podczas jego pracy. spróbuj może pomoże WD 40.
Witam
Byłem dziś ustawić pompe, i zmierzyłem przy okazji ciśnienie na wtryskach, wszytsko u mnie idealnie ale ulga i przestawił kąt wyprzedenia zapłonu i teraz jest wszystko OK.
Pytałem sie też co może być przyczyną takich sytuacji jak u Ciebie "Wisienka" , Powiedział ze problem leży w zasilaniu pompy a dokłądniej o elektrozaworek on musi być przyczyną takiego stanu rzeczy.
Pozdrawiam
Byłem dziś ustawić pompe, i zmierzyłem przy okazji ciśnienie na wtryskach, wszytsko u mnie idealnie ale ulga i przestawił kąt wyprzedenia zapłonu i teraz jest wszystko OK.
Pytałem sie też co może być przyczyną takich sytuacji jak u Ciebie "Wisienka" , Powiedział ze problem leży w zasilaniu pompy a dokłądniej o elektrozaworek on musi być przyczyną takiego stanu rzeczy.
Pozdrawiam
YaeVin
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 380 gości