Dieslowcy pomozcie... Bardzo prosze

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

robi123

Post autor: robi123 » ndz lis 20, 2005 21:53

mam dla ciebie prosty eksperyment który wykluczy całą elektryke zasil pompe bezpośrednio z akumulatora i wtedy spróbuj to ci skróci diagnostyke ja tak robię w takich przypadkach jak to zrobisz tonapisz może cos poradze



wisienka0401
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pn lis 22, 2004 00:16
Lokalizacja: Wawa

zawr

Post autor: wisienka0401 » ndz lis 20, 2005 22:44

Tak zrobilem na poczatku sprawdzania elektryki. Nic to nie dalo. Dalej byly takei same objawy. Nawet wlaczylem w uklad voltomierz, zeby sprawdzic czy moze sa jakies minimalne wachniecia napiecia na zaworze, niestety nic takiego nie ma.



Awatar użytkownika
YaeV
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: śr cze 29, 2005 14:49
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: YaeV » ndz lis 20, 2005 22:44

A może Jak by Dac pompe na stół diagnostyczny podłaczyć i poddać wtedy wstrząsom? hmm.
spróbowac założyc inną pompe. nie widze tu innego rodzaju problemu jakw zasilaniu Silnik w Paliwo(Ropke).

Ja Wybieram się w piątek na Diagnostyke swojej pompy, mam takie cos ze bez ssania szybciej odpali niz ze ssaniem oczywiscie mysle tu o odpalaniu w czasie małego mroziku.

Ale nie będe zmieniał tematu :)

Pozdro


YaeVin

wisienka0401
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pn lis 22, 2004 00:16
Lokalizacja: Wawa

pompa

Post autor: wisienka0401 » ndz lis 20, 2005 22:47

Co do takiego problemu. Mialem podobny. W momencie wyciagniecia ciegna rozrusznik krecil slabiej. u mnie to byla zlozonosc padnietego, akumulatora oraz uszkodzenia pompy paliwowej. Juz teraz jet wszystko ok



MADMAXOG
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: śr wrz 28, 2005 10:38
Lokalizacja: chojna- zachodniopom.

Post autor: MADMAXOG » śr lis 23, 2005 03:35

Słuchaj wisienka. Właśnie czytam te wszystkie objawy i powiem ci , że bardzo odosobniony twój przypadek. Ale jeśli zasiliłeś pompę bezpośrednio z akumulatora do elektrozaworu na niej i dalej tak się dzieje to może on jest walnięty (przy wstrząsach zamyka paliwo bo igliczka jest luźna lub zerwana). Na stole probierczym nic nie wykaże bo nie ma drgań tak dużych.
Druga sprawa to weź i dmuchnij sprężarką w przewód zasilający ze zbiornika paliwa może też masz syf na sitku i układ się zapowietrza. Albo podepnij przed filtrem jakąś butelkę z paliwem i próbuj. Ja bym stawiał na zaworek przy pompie.
Do turbiny się nie dotykaj bo to nie jej wina. Ona tylko dyma powietrze i jak by się nawet zacierała to silnik chodzi dalej ino bez pałeru ale i bez szarpnięć gwałtownych.
Trzecia rzecz to co to znaczy nie da się ustawić zapłonu. Koło pompy jest na stożku, a klin tylko ustala dokładne jego położenie i nie ma tam luzów.
Może być jeszcze że coś podczas regeneracji pompy zostało wewnątrz źle złożone i se tam lata zamykając paliwo.
Tak czy inaczej wina raczej leży po stronie pompy lub jej jakiejś części.
Na razie spróbuj to co pisałem. Daj znać jak się czegoś dowiesz.



tomboss

Post autor: tomboss » śr lis 23, 2005 20:35

a wkładkę stacyjki wymieniłeś za 7,5 pln - czy nikt nie wpadła na ten pomysł :okej:



Awatar użytkownika
magik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 369
Rejestracja: pn lut 07, 2005 12:06
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

Post autor: magik » śr lis 23, 2005 20:49

tomboss pisze:a wkładkę stacyjki wymieniłeś za 7,5 pln - czy nikt nie wpadła na ten pomysł :okej:
no ja bym w życiu nie wpadł,że przy remoncie silnika wymienia się wkładkę stacyjki.. co to niby daje :kac:


[b]mk2 by magik[/b]
http://magikk82.w.interia.pl
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102589&start=0

MADMAXOG
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: śr wrz 28, 2005 10:38
Lokalizacja: chojna- zachodniopom.

Post autor: MADMAXOG » śr lis 23, 2005 22:42

oj tomboss! przeca pisał wisienka , że na krótko pompę podłączył i dalej to samo...



wisienka0401
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pn lis 22, 2004 00:16
Lokalizacja: Wawa

odp

Post autor: wisienka0401 » czw lis 24, 2005 00:34

Tombos, tak jak koledzy wyzej napisali, natomiast dodam, ze owszem wkladke wymienilem na nowa, ale bylo to spowodowane tym ze w starej puscila sprezyna i nie odbijalo mi kluczyka z pozycji wlaczajacej rozrusznik.



ryba_71
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 343
Rejestracja: pt paź 14, 2005 14:01
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: ryba_71 » czw lis 24, 2005 12:08

U mnie było podobmnie. Doszedłem do wniosku, że coś jest nie tak z cięgnem gazu, elementem przez nie przekręcanym lub amortyzatorem przy sterowaniu gaem. Spryskałem wszystko WD 40 i pomogło. Jednak myślę, że i tak czeka mnie wymiana amortyzatora (koszt powyżej 100 zł) bo uważam że trze na obudowie podczas jego pracy. spróbuj może pomoże WD 40.



Krzyf_Cho
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: czw lis 24, 2005 14:37
Lokalizacja: Warka

Post autor: Krzyf_Cho » czw lis 24, 2005 15:11

Nie znam się za bardzo więc może się wygłupię, ale u mnie w Vento tdi takie spadki mocy i Vmax = 80 km/h wystąpiły jak padł przepływomierz powietrza.



Awatar użytkownika
gzes83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: ndz lut 27, 2005 21:26
Lokalizacja: Lipsk
Kontakt:

Post autor: gzes83 » czw lis 24, 2005 16:09

tez mam gtd, moze sie wyglupie ale u mnie w bagarzniku pod pokrywa do baku paliwa byl podlaczaczony walcowate pudelko ktore odcinalo doplyw paliwa. Odcinalo zawsze gdy nie wylaczylo sie immobilajzera, juz tego nie mam, jest OK. moze tam sprawdz, moze cos tam siedzi... :|



MADMAXOG
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: śr wrz 28, 2005 10:38
Lokalizacja: chojna- zachodniopom.

Post autor: MADMAXOG » pt lis 25, 2005 00:36

Hej wisienka! Pytałem miejscowych dieslarzy i też stawiają na awarię zaworka odcinającego paliwo od pompy (tencwancyk co dochodzi do niego kabelek przy pompie). Spróbuj go podmienić od kogoś znajomego z dobrym zaworkiem (i chęciami).



Awatar użytkownika
YaeV
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: śr cze 29, 2005 14:49
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: YaeV » pt lis 25, 2005 16:21

Witam :)


Byłem dziś ustawić pompe, i zmierzyłem przy okazji ciśnienie na wtryskach, wszytsko u mnie idealnie :) ale ulga i przestawił kąt wyprzedenia zapłonu i teraz jest wszystko OK.

Pytałem sie też co może być przyczyną takich sytuacji jak u Ciebie "Wisienka" , Powiedział ze problem leży w zasilaniu pompy a dokłądniej o elektrozaworek :) on musi być przyczyną takiego stanu rzeczy.

Pozdrawiam :D


YaeVin

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 380 gości