[Golf mk3] 2.0 16V vs 2.0 8V ???
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[Golf mk3] 2.0 16V vs 2.0 8V ???
Witam,
chce zmienic autko na 2.0 16V.
Prosze powiedzcie, doradzcie jakie sa roznice (oprocz wiadomych i oczywistych , miedzy silnikami 8V i 16V w 2litrach.
Czy warto inwestowac w 150KM? Czy lepiej zostac przy 115KM?
Jakie maga byc problemy z silnikeim 16V zakladajac, ze ma male zuzycie?
Na co patrzec przy zakupie?
Nio i do wlascicieli tych 16V... jak sie jezdzi? jaka ekonomia srednio wychodzi? jak koszta? ...
...generalnie interesuje sie 20 Jahre "Jubi" Edit
Dzieki
chce zmienic autko na 2.0 16V.
Prosze powiedzcie, doradzcie jakie sa roznice (oprocz wiadomych i oczywistych , miedzy silnikami 8V i 16V w 2litrach.
Czy warto inwestowac w 150KM? Czy lepiej zostac przy 115KM?
Jakie maga byc problemy z silnikeim 16V zakladajac, ze ma male zuzycie?
Na co patrzec przy zakupie?
Nio i do wlascicieli tych 16V... jak sie jezdzi? jaka ekonomia srednio wychodzi? jak koszta? ...
...generalnie interesuje sie 20 Jahre "Jubi" Edit
Dzieki
Jeżeli chodzi o eksploatacje i skrajne przypadki zrypania np głowicy, rozrządu czy dołu silnika to napewno 2E bija na głowe 16v pod względem kosztów.Co do codziennej obsługi to chyba koszty są takie same.Osiągi? hmhm do 100km/h to jest już z 2 sek rożnicy dalej napewno przewaga 16 tki rośnie proporcjonalnie:)Pozatym odgłos po załozeniu stożka lub pokombinowaniu z dolotem napewno w 16 tce rewelacyjny.
W sumie 2E też mozna zrobić na 140 km głowicą i wałkiem ,myśle ze koszt ok 2000.
W sumie 2E też mozna zrobić na 140 km głowicą i wałkiem ,myśle ze koszt ok 2000.
bierz 16v, wiele mniej pali benzyny jak 8v a to ze wzgledu na nowsze rozwiazanie ukladu wtryskowego, pozatym ma wiekszy zapas mocy do modyfikacji.
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
- micab
- Forum Master
- Posty: 1763
- Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
- Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
- Kontakt:
dokładnie...nawet VW w swoich materiałach podaje sporo większe zużycie paliwa w 16v
pozatym 150ps to droższe części czyli ewentualne naprawy, przyspieszenie od 0-100 sporo lepsze i tak samo vmax...ale w elastyczności nie ma już takiej dużej różnicy, 8v lepiej ciągnie od dołu a 16v trzeba wyżej kręcić
pozatym 150ps to droższe części czyli ewentualne naprawy, przyspieszenie od 0-100 sporo lepsze i tak samo vmax...ale w elastyczności nie ma już takiej dużej różnicy, 8v lepiej ciągnie od dołu a 16v trzeba wyżej kręcić
vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 357 gości