Uszkodzona misa olejowa
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Uszkodzona misa olejowa
Witam. Gdy kupilem samochód misa była już spawana w okolicach śruby spustowej. Ostatnio w trasie (chyba na przejeździe kolejowym :/ ) przywaliłem misą o coś ostrego, widać na zdjęciu, że aż ścieło starą spoine . Na postoju narazie z niej nie kapie ale przy jeździe troche się poci. Na zdjęciu przetarłem ją szmatą ale widać w którym miejscu jest nieszczelna. Poradźcie mi czy ją znowu spawać czy szukać używki ? Jaki byłby koszt spawania ? Z góry dzieki .
[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=136332/]Mój golf[/url]
Alpine CDA-9851R
PowerBass S-6C - Axton C508
PowerBass S10 Closed - Carpower 2/250
Jakoś gra :)
Alpine CDA-9851R
PowerBass S-6C - Axton C508
PowerBass S10 Closed - Carpower 2/250
Jakoś gra :)
Jaka cena używki byłaby atrakcyjna ? Pszczyna o jakim uszczelniaczu mówisz ? I jeszcze jedno na czym najlepiej położyć miske (uszczelka+ ..?).
[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=136332/]Mój golf[/url]
Alpine CDA-9851R
PowerBass S-6C - Axton C508
PowerBass S10 Closed - Carpower 2/250
Jakoś gra :)
Alpine CDA-9851R
PowerBass S-6C - Axton C508
PowerBass S10 Closed - Carpower 2/250
Jakoś gra :)
- Maćko1979
- Użytkownik
- Posty: 263
- Rejestracja: pn gru 19, 2005 21:06
- Lokalizacja: Dębe Wielkie
- Kontakt:
Witam!
Miałem podobne problemy (z tym że mój ma zawias jeszcze -30), za pierwszym razem wyrwałem niezłą dziurę w misce... kupiłem wtedy zamiennik HansPries za 80 zł (za wymianę nie płaciłem kumpel mi zmienił), drugi dzwonek był już łagodniejszy ale miskę niestety szlag trafił i znowu 80 zeta od wakacji na razie mam spokój bo trochę bardziej uważam na dużych nierównościach. Na twoim miejscu na razie bym to spawnął ale poszukaj czegoś na wszelki wypadek...
Miałem podobne problemy (z tym że mój ma zawias jeszcze -30), za pierwszym razem wyrwałem niezłą dziurę w misce... kupiłem wtedy zamiennik HansPries za 80 zł (za wymianę nie płaciłem kumpel mi zmienił), drugi dzwonek był już łagodniejszy ale miskę niestety szlag trafił i znowu 80 zeta od wakacji na razie mam spokój bo trochę bardziej uważam na dużych nierównościach. Na twoim miejscu na razie bym to spawnął ale poszukaj czegoś na wszelki wypadek...
Diagnoza autek z rodziny VW (również Ford GALAXY) i gniazdem OBD (na razie tylko) również z CAN!!!!! Warszawa i okolice. Po informacje zapraszam na PW.
Golfika już nie ma została POLÓWECZKA.
Golfika już nie ma została POLÓWECZKA.
- Maćko1979
- Użytkownik
- Posty: 263
- Rejestracja: pn gru 19, 2005 21:06
- Lokalizacja: Dębe Wielkie
- Kontakt:
W IC faktycznie są takie ceny ale wystarczy poszukać u jakiegoś prywaciarza tak jak ja i kupić w całkiem przyzwoitej cenie. IC też przerabiałem ale oni faktycznie mają ceny akurat misek z kosmosu
Diagnoza autek z rodziny VW (również Ford GALAXY) i gniazdem OBD (na razie tylko) również z CAN!!!!! Warszawa i okolice. Po informacje zapraszam na PW.
Golfika już nie ma została POLÓWECZKA.
Golfika już nie ma została POLÓWECZKA.
- Tomek- E-g
- Mały gagatek
- Posty: 75
- Rejestracja: ndz sty 08, 2006 19:13
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
to masz szczescie ...to tylko przetarcie...ja jak przywaliłem to mogłem 3 palce włozyc taka dziura była i tu juz nie było mowy o spawaniu. koszt miski 250zł nowka + wymiana chyba 100...jak gdzis znajde foto to wrzuce
BYŁO : corrado 2.9 VR6 - lupo 1.4 16V - mk3 2.8 VR6 - bora 1.9 TDI - mk4 GTI 1.8T
JEST : mk4 1.9 TDI ( ASZ )
JEST : mk4 1.9 TDI ( ASZ )
spawać jeszcze raz....co do osłon pod miske to mrov około 600zł alu 3mm,osłone ori od skody z wersji na bezdroża koszta powyżej 1000zł/waga tutaj jest duża osłony/lub ori plastik która wiadomo nie uchroni miski jak zawadzisz jeszcze raz ,no chyba że jakis custom z warsztatu lub samemu dłubać ,w upały uważać na temp. oleju podczas -ostrej jazdy- bo lubi sie podnosić przy zastosowaniu osłon,chocpowiem szczerze że jak dobrze zawadzisz to nic nie pomoże :green_fuck:
Zamierzam sam zdemontować i zawieść do spawania a potem ją założyć. Jak sie nazywa ten uszczelniacz ( w sklepie zapytac o uszczelniacz pod mise olejowa ? ) i jak jest z dokrecaniem ? Najpierw dokrecam środkowe potem skrajne, wystarczy na "oko" solidnie przykręcić czy potrzeba klucza dynamometrycznego ?
[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=136332/]Mój golf[/url]
Alpine CDA-9851R
PowerBass S-6C - Axton C508
PowerBass S10 Closed - Carpower 2/250
Jakoś gra :)
Alpine CDA-9851R
PowerBass S-6C - Axton C508
PowerBass S10 Closed - Carpower 2/250
Jakoś gra :)
- pszczyna
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2558
- Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
- Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
- Kontakt:
masz w moim poście na samym dole 29.74zł a śruby na wyczucie obyś gwintu nie zerwał
na upartego odłącz aku i zepnij razen klemy wówczas możesz spawać
Ja bym to ostro kontówką potraktował na to łatkę walną i wokół tego spaw
na upartego odłącz aku i zepnij razen klemy wówczas możesz spawać
Ja bym to ostro kontówką potraktował na to łatkę walną i wokół tego spaw
Ostatnio zmieniony wt lis 18, 2008 17:24 przez pszczyna, łącznie zmieniany 2 razy.
ja nie proponuje spawania bez odkręcania, to jest miska olejowa i olej może się zapalićpszczyna pisze:masz w moim poście na samym dole 29.74zł a śruby na wyczucie obyś gwintu nie zerwał
na upartego odłącz aku i zepnij razen klemy wówczas możesz spawać
Ja bym to ostro kontówką potraktował na to łatkę walną i wokół tego spaw
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 356 gości