1.8 RP - co z obrotami po zdjęciu wtyczki od czujnika?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

1.8 RP - co z obrotami po zdjęciu wtyczki od czujnika?

Post autor: Jacenty85 » pt lis 14, 2008 22:56

Witam! Mam pytanko do posiadaczy mk2 1.8 RP i osób znających ten silnik. Czy na rozgrzanym i pracującym silniku, po zdjęciu wtyczki czujnika temperatury obroty powinny wzrosnąc czy nie?? U mnie o dziwo oni nie rosną oni nie spadają. Co ciekawe napięcie na zdjętej wtyczce około 5V a opór czujnika około 210 omów - wygląda że wszystko jest o.k. O co chodzi?? Czy ktoś ma jakiś pomysl czy po prostu tak byc musi?. Dziękuję.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt lis 14, 2008 23:03

Jacenty85 pisze:Czy ktoś ma jakiś pomysl czy po prostu tak byc musi?.
po odpięciu czujnika na gorącym silniku nie zmienia się nic
co innego na zimnym :bajer:



gailbraith

Post autor: gailbraith » pt lis 14, 2008 23:55

Na zimnym silniku obroty mają spaść, po prostu wyłączysz mu ssanie.

Na ciepłym nie będzie żadnej reakcji.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob lis 15, 2008 00:05

Jacenty85, taka próba nie powie ci nic, w wielu typach wtrysków nic się nie zmienia z obrotami, przynajmiej nie natychmiast, w mim 2E też się nie zmienia. Sprawdziłeś opory, sprawdziłeś napięcie, i możesz uznać że w tej kwestii masz wszystko ok.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » sob lis 15, 2008 16:36

no własnie...bo wielopuntk bosch motronic reaguje inaczej i zgłupiałem...poza tym walcze już z tymi falującymi obrotami i nie mogę dojśc do ładu...regulacje - zapłonu tpsa, wkrętu na przepustnicy przeprowadzone zgodnie z instrukcjami serwisowymi, wszelkie podcisnienia, nastawnik i podstawa są o.k a on i tak chodzi jak chce...dlatego szukam, czytam ale ręce mi powoli opadają...Taki prosty RPek a ja bezradny...
Ostatnio zmieniony sob lis 15, 2008 16:37 przez Jacenty85, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
stelmik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: wt mar 18, 2008 18:09
Lokalizacja: dęblin
Kontakt:

Post autor: stelmik » sob lis 15, 2008 17:33

ten typ tak ma niezniszczalny RP, ECU łapie błędy reset zrób



Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » ndz lis 16, 2008 16:11

w ECU nie ma żadnych błędów. Wyskakuje kod odpowiadający brakowi błędów. Poza tym wielokrotny reset nie daje żadnych efektów.

[ Dodano: 16 Lis 2008 19:42 ]
Mam jeszcze ogromną prośbę! Macie może parametry działania (opory) i sposób sprawdzenia czujnika temperatury powietrza zasysanego do silnika RP?? Szukam już długo ale nie mogę nic znaleźc na forum. Co prawda komp nie wywala jego błędów ale zapomniałem jeszcze o nim. Dziękuję.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 310 gości